Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Baš mi je interesantno gledati dva tipa koji su se ulogirali u ljeto 2009, u jesen trubili o precijenjenosti i fer cijeni, a danas se svim silama upiru dokazati kako je isplativo ulagati u ovaj biser Jadrana. Jadnici ….
Inače, slažem se sjajno utočište.
[/quote]
drax, i isus je hodao po vodi prije 2000 godina…
Baltic Dry +1,1%
Capesize +4,4%
Handysize +0,1%
Supramax -0,3%
Panamax -0,0%
Baltic Dry +1,1%
Capesize +4,4%
Handysize +0,1%
Supramax -0,3%
Panamax -0,0%
kako ce nam ovo pomoci? bojim se nikako… [undecid]
Baltic Dry +1,1%
Capesize +4,4%
Handysize +0,1%
Supramax -0,3%
Panamax -0,0%
kako ce nam ovo pomoci? bojim se nikako… [undecid]
Trebalo bi dugoročno.
Baš mi je interesantno gledati dva tipa koji su se ulogirali u ljeto 2009, u jesen trubili o precijenjenosti i fer cijeni, a danas se svim silama upiru dokazati kako je isplativo ulagati u ovaj biser Jadrana. Jadnici ….
Inače, slažem se sjajno utočište.
[/quote]
Kolega ako ste aludirali na mene, ja se slažem da je prethodnu jesen fer cijena atlantske bila oko 950 kuna obzirom na tadašnje stanje u ovom sektoru, ipak su i vozarine bile itekako niže nego sad i budućnost je bila prilično neizvijesna, a to se i pokazalo u narednim izviješćima koja su redom pokazivala gubitke. Al sad je stvar bitno drugačija, samo to još neki trebaju skužit. Al kad se skuži, po običaju će nekima bit kasno.
Ma nije meni teško provjerit, evo crno na bijelo, danas panamaxi u prosjeku zarađuju okvirno 50 posto više nego prije 3 mjeseca.
Profitabilnost brodara je neupitna već kod vozarine od oko 20-25.000 dolara dnevno. Znamo da su se prošle godine ugovarale vozarine i ispod 10.000 dolara dnevno, a trenutno je praktički normalna stvar vozarina od preko 40.000 dolara dnevno ( za panamax ).
Dakle vozarine su iste kao i na proljeće 2007, dolar jači, tonaža atlantske veća, brodovi mlađi, jedino je nafta nešto skuplja. Sve upućuje da bi i cijena dionice trebala po istoj logici bit kao i s početka 2007, al očito se ne prate ovi događaji i cijena je osjetno niža od očekivane, dakle na diskontu.
A da netko to prokomentira, ako već Varga neće?
Mislim da će se samnom u svemu složit kolega gardist.
neka jednom BDI pošteno prijeđe 5000 i ostane tamo mjesec dana i vidjet ćeš skoka…
prije 3 godine su svi očekivali uskoro ATH vozarina, sad su sretni kad ne padaju jako.
ATPL će sljedeći put doći na 1300 kad to bude prolazna stanica prema 2000+. kad bude, bit će.
Ma nije meni teško provjerit, evo crno na bijelo, danas panamaxi u prosjeku zarađuju okvirno 50 posto više nego prije 3 mjeseca.
Profitabilnost brodara je neupitna već kod vozarine od oko 20-25.000 dolara dnevno. Znamo da su se prošle godine ugovarale vozarine i ispod 10.000 dolara dnevno, a trenutno je praktički normalna stvar vozarina od preko 40.000 dolara dnevno ( za panamax ).
Dakle vozarine su iste kao i na proljeće 2007, dolar jači, tonaža atlantske veća, brodovi mlađi, jedino je nafta nešto skuplja. Sve upućuje da bi i cijena dionice trebala po istoj logici bit kao i s početka 2007, al očito se ne prate ovi događaji i cijena je osjetno niža od očekivane, dakle na diskontu.
A da netko to prokomentira, ako već Varga neće?
Mislim da će se samnom u svemu složit kolega gardist.
neka jednom BDI pošteno prijeđe 5000 i ostane tamo mjesec dana i vidjet ćeš skoka…
prije 3 godine su svi očekivali uskoro ATH vozarina, sad su sretni kad ne padaju jako.
ATPL će sljedeći put doći na 1300 kad to bude prolazna stanica prema 2000+. kad bude, bit će.
[/quote]
Ljudi su zaboravili da je bdi bio dugo vrijeme i ispod 2000 bodova, pa čak i ispod 1000. Već sadašnjih 4000 bodova je prava premija za one brodare koji su preživjeli i koji nisu preopterećeni dugom.
Profitabilnost brodara je neupitna već kod vozarine od oko 20-25.000 dolara dnevno. Znamo da su se prošle godine ugovarale vozarine i ispod 10.000 dolara dnevno, a trenutno je praktički normalna stvar vozarina od preko 40.000 dolara dnevno ( za panamax ).
Ljudi su zaboravili da je bdi bio dugo vrijeme i ispod 2000 bodova, pa čak i ispod 1000. Već sadašnjih 4000 bodova je prava premija za one brodare koji su preživjeli i koji nisu preopterećeni dugom.
Točno, premija je za one brodare što su kupovali panamaxe do 35 m usd i supramaxe oko 30 milja. Međutim, ima brodara što su panamaxe plaćali i 60-70 a supre po 50-60 m usd u ono doba euforije krajem 2007., to je već druga priča. E sad tko je gdje prosudite sami. Siguran sam da su ove vozarine premija za ATPL.
BDI + 41
3844
cape +125
panamax -46
supra -11
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Nakon 4 dana minusa capeovi su okrenuli u plus – nadam se da ce povuc bdi na 5000
što vam vrijedi postat dobre vijesti kad ne branite kupnjom a netko se istresa kao da nema sutra, ovo me podsjeća na one dane kad je uprava prodavala… možda je opet nekoj dubrovačkoj dami ponestalo za izlet do milana po ljetnu kolekciju…