Najsmješnije je to što su trenutne vozarine za panamaxe i supramaxe u istoj poziciji i na razini onih iz proljeća 2007.
A tada se bome lijepo zarađivalo. I tada je dionica atlantske vrijedila oko 1300 kn.
Al šta bi fond menadžer Varga Marko iz VB Investa znao o tom.
ima jedna razlika u odnosu na 2007. Vozarine su tu negdje slične ali je cijena nafte sad negdje oko 70 dolara a onda su bile oko 40.
ima jedna razlika u odnosu na 2007. Vozarine su tu negdje slične ali je cijena nafte sad negdje oko 70 dolara a onda su bile oko 40.
2007. g. je cijena nafte bila 40 dolara? [shocked]
ima jedna razlika u odnosu na 2007. Vozarine su tu negdje slične ali je cijena nafte sad negdje oko 70 dolara a onda su bile oko 40.
ima i još jedna razlika, početkom 2007 je ukupna nosivost flote iznosila oko 580.000 tona prosječne starosti 14 godina, a sada iznosi preko 800.000 tona, prosječne starosti oko 8-9 godina. I dolar je 10 posto jači u odnosu na kunu.
Najsmješnije je to što su trenutne vozarine za panamaxe i supramaxe u istoj poziciji i na razini onih iz proljeća 2007.
A tada se bome lijepo zarađivalo. I tada je dionica atlantske vrijedila oko 1300 kn.
Al šta bi fond menadžer Varga Marko iz VB Investa znao o tom.
Zaista je taj Varga napisao rijetko glup tekst, no čudi me da cijeli dan pola foruma razglaba o tome, nema potrebe.
Bojim se da smo sutra kolateralne žrtve ovog "pokolja" u USA, kad pogledam NM, DSX etc. još se mi dobro držimo. Šteta što sutra nije subota i neradni dan za burzi.
Međutim, kako su vozarine za panamaxe na 37000, nema razloga za zabrinutost, sve će to sjesti na svoje mjesto, samo neka dolar nastavi up, up, up [tongue]
drys preko 8% u minusu fro 7%.
ako dolar nastavi UP UP, kolega gardist, atpl će vam doći opet na 400kn.
i niže bojim se.
za vaše i moje dobro, vrijeme je da euro ojača
Netočno cijene nafte travanj-svibanj su bile 64-65 usd, u lipnju su prešle 70, srpanj do 77usd.
ups, krivo gledo. hvala na ispravku.
ima jedna razlika u odnosu na 2007. Vozarine su tu negdje slične ali je cijena nafte sad negdje oko 70 dolara a onda su bile oko 40.
ima i još jedna razlika, početkom 2007 je ukupna nosivost flote iznosila oko 580.000 tona prosječne
starosti 14 godina, a sada iznosi preko 800.000 tona, prosječne starosti oko 8-9 godina. I dolar je 10
posto jači u odnosu na kunu.
i koliko ono Kina i Indija veći GDP od 2007 (jel jedno 30% otprilike)
[/quote]
drys preko 8% u minusu fro 7%.
ako dolar nastavi UP UP, kolega gardist, atpl će vam doći opet na 400kn.
i niže bojim se.
za vaše i moje dobro, vrijeme je da euro ojača
O čemu vi kolega? Pa za atpl nema bolje kombinacije od rasta vozarina i istodobnog rasta dolara u odnosu na kunu. U brodarskom biznisu dolar je zakon, kakav euro.
jel bi mogao euro na recimo 4,2 s kunom mislim.