ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 06:22
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.




Baltic Dry +0,9%
Capesize +1,8%
Handysize +0,9%
Supramax +0,2%
Panamax +1,0%

panamaxi na 31000 dnevno a ATPL u minusu 5 milja dolara za 1Q, prestrašno
[/quote]
– možda jer su ugovori za brodove Atlantske večinom od 22000 – 27000, možda jedan od 29000, al i brzo ističu – pa će se moči ugovoriti nove na 30000+ !
[/quote]
tako je,panamaksi su znatnije počeli rasti tek početkom ovoga mjeseca.u svakom slučaju najbolja kupnja trenutno..ići će to na 1300 vrlo brzo

zašto nema današnjeg bdi-a na stranici dryships…………





Baltic Dry +0,9%
Capesize +1,8%
Handysize +0,9%
Supramax +0,2%
Panamax +1,0%

panamaxi na 31000 dnevno a ATPL u minusu 5 milja dolara za 1Q, prestrašno
[/quote]
– možda jer su ugovori za brodove Atlantske večinom od 22000 – 27000, možda jedan od 29000, al i brzo ističu – pa će se moči ugovoriti nove na 30000+ !
[/quote]
tako je,panamaksi su znatnije počeli rasti tek početkom ovoga mjeseca.u svakom slučaju najbolja kupnja trenutno..ići će to na 1300 vrlo brzo
[/quote]
Za opravdati cijenu od 1.300 kn u dužem vremenskom razdoblju bi trebalo ostvarivati dobit od
cca 130 kn po dionici tj 165mil kn ili cca 30 mil US$ godišnje.To bi bio P/E cca 10.
Obrazložite kako ATPL to može ostvariti.To je nemoguća misija u dužem vremenskom razdoblju s obzirom na stanje u svjetskoj ekonomiji.
Spustite tenzije i budite realni i recite da će se naći budale koje će kupovati po 1300 uz ovakve parametre.Ali kampanja je počela,čak i analitičari brokerskih kuća pokušavaju ovaj kvartalni gubitak prikazati kao
napredak.Čak imaju obraza da dobit TNPL prikažu kao lošiji rezultat od gubitka ATPL.I to su neki
ozbiljni analitičari.To su manipulatori koji bi se željeli iskrcati s obzirom da i za njih ovaj
kvartalni gubitak predstavlja neugodno iznenađenje.Za priučenog analitičara kao što sam ja
očekivani rezultat.

Lopina, tu ili slicnu dobit ce oni imat do kraja godine, ali nije poanta u tome, kvaka je u tome da oni koji sada kupuju to vec ZNAJU, a kad to bude svima jasno, onda ce vec cijena biti na 1300 :). Sad ces me pitat kako ce doci do te brojke, pa npr ovo sto sada pise u tecajnim razlikama nekih 60 mn HRK, to bi Jure Radic odmah stavio u prihod :). Moras znat da je samo tecaj dolara sa ispod 5 kn dosao na 5.5 KN/$. Pored toga porast vozarina tek slijedi, porast prihoda u turisticokm sektoru ce smanjit trenutni gubitak koji dolazi od turizma. I na kraju imas prodaju borda ZAGREB od 39.50 mn $ od 27.04.10
Eto za pocetak.

Lopin

”Za opravdati cijenu od 1.300 kn u dužem vremenskom razdoblju bi trebalo ostvarivati dobit od
cca 130 kn po dionici tj 165mil kn ili cca 30 mil US$ godišnje.To bi bio P/E cca 10.
Obrazložite kako ATPL to može ostvariti.To je nemoguća misija u dužem vremenskom razdoblju s obzirom na stanje u svjetskoj ekonomiji.
Spustite tenzije i budite realni i recite da će se naći budale koje će kupovati po 1300 uz ovakve parametre.Ali kampanja je počela,čak i analitičari brokerskih kuća pokušavaju ovaj kvartalni gubitak prikazati kao
napredak.Čak imaju obraza da dobit TNPL prikažu kao lošiji rezultat od gubitka ATPL.I to su neki
ozbiljni analitičari.To su manipulatori koji bi se željeli iskrcati s obzirom da i za njih ovaj
kvartalni gubitak predstavlja neugodno iznenađenje.Za priučenog analitičara kao što sam ja
očekivani rezultat.”

a gdje se tu uklapa ULPL, s neto dobiti od preko 50 mil. kuna. Knjigovodstvena vrijednost oko 1.000 kuna, s prodanim brodom koji je ili u cjelosti ili u većem djelom amortiziran (što znači već vraćenom vrijednošću) a sada ponovno će ostvariti i neto dobit po toj osnovi i priliv novca?


Za opravdati cijenu od 1.300 kn u dužem vremenskom razdoblju bi trebalo ostvarivati dobit od
cca 130 kn po dionici tj 165mil kn ili cca 30 mil US$ godišnje.To bi bio P/E cca 10.
Obrazložite kako ATPL to može ostvariti.To je nemoguća misija u dužem vremenskom razdoblju s obzirom na stanje u svjetskoj ekonomiji.
Spustite tenzije i budite realni i recite da će se naći budale koje će kupovati po 1300 uz ovakve parametre.Ali kampanja je počela,čak i analitičari brokerskih kuća pokušavaju ovaj kvartalni gubitak prikazati kao
napredak.

Pa meni više niš nije jasno, jel netko sa kalkičem izračuna cijenu i on je prema tom izračunu postavlja ili cijenu određuju dioničari svojom pohlepom, naivnošću ili bilo čim drugim. Onda vi gosn Lopina postavite cijenu svaki dan pa nek bude tak kak vi velite.

Bogatstvo je kad ne znaš koliko imaš.

Kolege, pustite te forumske analize i filozofije, to s našom burzom nema veze.Ondje vlada seljačka filozofija i tko to ne skuži (a ima mešetara koji kroz nju dobro prolaze) nek se makne dok je vrijeme, inače u vezi dividende ATPL, ja mislim da je sigurna, jedino mi je prognoza o visini malo pesimističnija…


Pored toga porast vozarina tek slijedi, porast prihoda u turisticokm sektoru ce smanjit trenutni gubitak koji dolazi od turizma. I na kraju imas prodaju borda ZAGREB od 39.50 mn $ od 27.04.10
Eto za pocetak.

Vozarine za panamaxe i supramaxe su već dugo vremena vrlo pristojne i omogućavaju brodarima odlične zarade, a sad što to netko, kao ATPL, nije znao iskorisititi njegov je problem. Obzirom na doba godine i planirane isporuke novogradnji u najboljem slučaju tijekom ljeta očekujem stagnaciju vozarina ako ne i pad.
Još nešto, vidim da neki forumaši fokus stavljaju na brodove, ali ne kupuje se dionica brodova nego Grupe ATPL, pa se tako kupuju i gubici Dubrovnik Airlines. No, ako je TNPL sa vozarinama za tekuće terete i nešto bulk brodova prikazala dobit od 18 miljuna kuna, tim više je rezultat ATPL poražavajući, jer su brodovi morali anulirati gubitak ostalog djela Grupe.



Pored toga porast vozarina tek slijedi, porast prihoda u turisticokm sektoru ce smanjit trenutni gubitak koji dolazi od turizma. I na kraju imas prodaju borda ZAGREB od 39.50 mn $ od 27.04.10
Eto za pocetak.

Vozarine za panamaxe i supramaxe su već dugo vremena vrlo pristojne i omogućavaju brodarima odlične zarade, a sad što to netko, kao ATPL, nije znao iskorisititi njegov je problem. Obzirom na doba godine i planirane isporuke novogradnji u najboljem slučaju tijekom ljeta očekujem stagnaciju vozarina ako ne i pad.
Još nešto, vidim da neki forumaši fokus stavljaju na brodove, ali ne kupuje se dionica brodova nego Grupe ATPL, pa se tako kupuju i gubici Dubrovnik Airlines. No, ako je TNPL sa vozarinama za tekuće terete i nešto bulk brodova prikazala dobit od 18 miljuna kuna, tim više je rezultat ATPL poražavajući, jer su brodovi morali anulirati gubitak ostalog djela Grupe.
[/quote]

Izgleda su ugovori o najmu za većinu brodova sklopljeni još prije pola godina(možda i ranije),sa cijenama koje su nam u 1Q donjele ništa. Zna se da je uprava ziheraška i da igraju na sigurno,šta bi se desilo da su cijene najma u tih 6 mjeseci još pale,onda bi ispalo da su napravili dobar potez,jer su sklopili ugovore prije još većeg pada. Ja vjerujem da već neki brodovi plove za dobru cijenu,a uskoro će i većina.Mislim da ni oni nisu glupi i da vide da im avioni donose samo gubitke,ali očito kad se baviš elitnim turizmom moraš imati sve,od vrhunskog smještaja na vrhunskoj lokaciji,do kojeg nećeš ići vlakom,nego avionom.
Mene za ovu dionicu nije strah,kupovao sam ju po 3300,a kupovao i po 700 kuna,a i još ću kupovati..Samo smireno!

kolega Mrgud……trenutno ozbiljniji prelazak razine od 1030 kn izgleda nemoguče……da li je to "optička varka" ili……što kaže vaš graf?…….
pozdrav

Što god ljudi trabunjaju ovdje ja znam samo jedno. Brodarski biznis je ponovo u punom zamahu. A kako znam? Znam jer radim u firmi u brodarskom sektoru. Dok nam je prošla godina bila katastrofa što se tiče novogradnji, servisa i dijelova ova godina je počela dobro. A posebno zadnjih mjesec dana kada nam je počela ludnica u firmi. Novogradnji i konverzija više nego što u godinu dana možemo isprojektirati, upita za dijelove ko kenje, svi serviseri rade prekovremeno a hrpa brodova još na čekanju. Uglavnom situacija kao da je netko upalio prekidač za svjetlo, iz mrklog mraka na blještavo svjetlo.
Padali ili rasla ja znam di ću staviti svoje pare…


kolega Mrgud……trenutno ozbiljniji prelazak razine od 1030 kn izgleda nemoguče……da li je to "optička varka" ili……što kaže vaš graf?…….
pozdrav

Sideways optički, no prelaz je 100% siguran !!
Lijepi pozdrav svim zaljubljenicima u ATPL.
Evo malo i predsvibanjskog humora;
Poslao dida Ivicu u apoteku po viagru.
Teta apotekarka mu da i veli, reci didi svaki 7 dana po jednu tabletu. Ide on doma i ponavlja, no zaigra se i zaboravi. Dodje kuci i veli didi. Rekla teta svaki dan po 7 kom. Sretne ga apotekarka i pita. Kako dida. Supeer samo je baka krepala, mama i seka trudne, mene boli guza a Lesi utekao od kuce i nema ga.

I very much love INGRA !!

New Report

Close