Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Sada ste pomogli rušenju ATPL
[/quote]
Da, velike ribe ruše cijenu na osnovu piskaranja po forumu.
[rolleyes]
[/quote]
Pa nije velika riba prodala 255 komada ja imam puno više a sitna sam riba.
[/quote]
Bome, za mene si bar bakalar…
Molim jedni pojašnjenje od ekonomista..Na jednom mistu zadržana dobit iznosi 900 milja a na drugom 1 miljardu…Dali je moguće da imamo toliko žive love i koliko…
http://www.poslovni.hr/146233.aspx
"Atlantska plovidba neće prije kasne jeseni ove godine poduzeti konkretne korake prema ulasku u višu kotaciju Zagrebačke burze. "
“Iz određenih razloga, koji su zasad u domeni poslovne tajne, nikakvi konkretni koraci neće se poduzimati prije kasne jeseni, ali ni to nije konačno”, kazao je Jerković .
@ zmanojlo
Ne smatram se stručnjakom za tumačenje financijskih izvješća, no prema onom kako ja čitam izvješće, ukupna zadržana dobit je navedena u Izvještaju o promjenama kapitala (pozicija 120) koja u tekućem razdoblju iznosi 1.009.879.375,00. Pozicija 022 u iznosu od 900.303.444,00 koja je navedena u Bilanci je također solidna, no to se odnosi na pasivu. Kako god okreneš to je lova do krova.
Moram priznati da me škaklja pozicija 104 na kojoj je za tekuće razdoblje predviđeno 63.172.500,00 kn.
Obzirom da sam očekivao minimalnu dobit, izvješće za Q1 smatram lošijim od očekivanja, no kada ga se malo detaljnije i više puta pročita, pogotovo kada se prethodno pročita revidinarno izvješće za 2009. godinu, tada se može zaključiti kako je ovo zaista dobra firma i kako izvješće zapravo i nije tako loše.
iako se ja uopće ne razumijem u ova financijska izvješća,ali mi je kao laiku zapalo za oko 2 stvari koje sam podvukao i koje je znjof primjetio. Razlika od 7300000 kn od jednog do drugog razdoblja je valjda zbog dodjeljenih dividendnih dionica,pa se stoga ta cifra povečala.Ako su novci već spremljeni onda nema sumnje da će nam isplatiti dividendu. Sa ovih 1500000 gdje piše izdaci za otkup vlastitih dionica po mojoj procjeni bi bilo nekih 1600 dionica u trezoru. Ako griješim,ispravite me. Nadam se da će nam nakon 05.05. neke stvari biti jasnije.
zanimljivo mi je da nakon gubitka u blagajni ostane 10 miliona kuna
Amortizacija je veća od sadašnjih kratkoročnih obveza.Ta razlika je veća od gubitka u poslovanju
i to povečava keš u blagajni.Dakle,po osnovi tekućeg poslovanja ima prostora za isplatu dividende.
Ali 8 novih brodova u izgradnji će stanjiti novčane rezerve.I da nebi bilo problema sa likvidnošću prodan je
Zagreb.Za dioničare radosna vijest jer se Zagreb koji je amorizitran dvije godine u knigovodstvu
vrijedan ne više od 35 mil $/neka me isprave bolji poznavaoci/.I tako će ATPL vjerovatno
sa izvješćem 2Q2010 nešto i zaraditi i u pomorstvu nakon 18 mjeseci suše.Hoteli će isto smanjiti
gubitke,aviokompanija isto pa bi drugi kvartal mogao biti dobar.Napokon.
trebao bih biti financijski stručnjak za iščitati ovo izvješće ali meni kao laiku upada u oči da su poslovni rashodi značajno manji uz približno iste prihode što je vrlo dobro…
sve u svemu dojma sam da je ovo izvješće "naštimano" u svrhu da stvari izgledaju lošije nego stvarno jesu…
Ništa nije naštimano.Postoje poslovni razlozi zašto su troškovi manji.
1.Prodana dva tri broda i smanjena flota u odnosu na 1.Q 2009.
2.Nafta je toliko poskupila u odnosu na prošlu godinu,a troškovi padaju.Zašto.
Zato jer su u strahu od velikih gubitaka iznajmili brodove na godišnje TC/možda i duže/,nažalost smanjili broj brodova na spotu,igrali na sigurno i napravili veliku grešku i zato se i ostvaruju stalni
gubici.Ali kako su sada vozarine visoke svaki novi ugovor donosi dobit.Najgore je iza nas.
A prodaje se i novi brod u eri visokih vozarina.I da li je to dobro?Mislim da nije,ali možda ga i
prodaju da bi dali dividendu.ATPL je firma koja daje dividendu i to maksimalnu,a da ne ugrozi
poslovanje.I ja mislim da će je isplatiti jer imaju ogromnu zadržanu dobit/900 mil kn/.
Mislim da je ATPL prebrodila ovih zadnjih 18 mjeseci jako loše jer se nakon euforične 2008.
menađment pogubio.Šteta.Svi brodari na ZSE plaćaju njihove grijehe,jer ATPL je popularni lider
i kao takva i dalje fundamentalno najskuplja u odnosu na ostale brodare.
U brodare treba ulaziti pa makar to bila ATPL.
Iako mi brodari nisu u fokusu i ne pratim stanje (odnosno samo zraknem kako su zavrsili dan) kvartalni gubitak mi nije iznenadjenje. Kad sam lani komentirao Jerkovicev interview na Pomorskoj veceri ispljuvalo brale sa svih strana. A samo sam prenio Jerkovicev navod da im tadasnje (a danasnje se bas puno i ne razlikuju) cijene najmova nisu dovoljne za pozitivno poslovanje. Ako celni covjek nezna, a tko zna???
trebao bih biti financijski stručnjak za iščitati ovo izvješće ali meni kao laiku upada u oči da su poslovni rashodi značajno manji uz približno iste prihode što je vrlo dobro…
sve u svemu dojma sam da je ovo izvješće "naštimano" u svrhu da stvari izgledaju lošije nego stvarno jesu…
Ništa nije naštimano.Postoje poslovni razlozi zašto su troškovi manji.
1.Prodana dva tri broda i smanjena flota u odnosu na 1.Q 2009.
2.Nafta je toliko poskupila u odnosu na prošlu godinu,a troškovi padaju.Zašto.
Zato jer su u strahu od velikih gubitaka iznajmili brodove na godišnje TC/možda i duže/,nažalost smanjili broj brodova na spotu,igrali na sigurno i napravili veliku grešku i zato se i ostvaruju stalni
gubici.Ali kako su sada vozarine visoke svaki novi ugovor donosi dobit.Najgore je iza nas.
A prodaje se i novi brod u eri visokih vozarina.I da li je to dobro?Mislim da nije,ali možda ga i
prodaju da bi dali dividendu.ATPL je firma koja daje dividendu i to maksimalnu,a da ne ugrozi
poslovanje.I ja mislim da će je isplatiti jer imaju ogromnu zadržanu dobit/900 mil kn/.Mislim da je ATPL prebrodila ovih zadnjih 18 mjeseci jako loše jer se nakon euforične 2008.
menađment pogubio.Šteta.Svi brodari na ZSE plaćaju njihove grijehe,jer ATPL je popularni lider
i kao takva i dalje fundamentalno najskuplja u odnosu na ostale brodare.
U brodare treba ulaziti pa makar to bila ATPL.
[/quote]
– ipak treba biti ekonomist za znati pročitati financijske izvještaje
– evo, gospodin lopina je pročitao kolika je zadržana dobit
– ali, to je stanje u pasivi, točnije u kapitalu
– a pasiva se u aktivi-imovini- može pretvoriti u bilo koji oblik imovine
– pa sam uzela u ruke ovo zadnje kvartalno izvješće uprave o poslovanju
– a tamo na prostom hrvatskom piše – u aktivi bilance, stavka "novac u banci i blagajni", ima 333,7
milijuna kuna
– dovoljno za isplatu dividende
– jedino ne znam je li im to pametno trošiti na dividendu
I love this game!
Iako mi brodari nisu u fokusu i ne pratim stanje (odnosno samo zraknem kako su zavrsili dan) kvartalni gubitak mi nije iznenadjenje. Kad sam lani komentirao Jerkovicev interview na Pomorskoj veceri ispljuvalo brale sa svih strana. A samo sam prenio Jerkovicev navod da im tadasnje (a danasnje se bas puno i ne razlikuju) cijene najmova nisu dovoljne za pozitivno poslovanje. Ako celni covjek nezna, a tko zna???
brodovi nisu ostvarili gubitak…
Pitanje je svih pitanja koliki triba biti BDI da bi bila zarada, malo veće…Sad se vidi da su konzervativno ugovarali brodove na TC za vrime vozarina koje su osigurale nula dobit…Sav ovaj rast BDI nije na njih uticao..E sad kad ističu ugovori, dali će ići na spot s cijenom koja je sve veća tada će biti zarade..Katastrofa je da 1% udjela u poslovanju firme donosi toliki gubitak a neznam kad će u turizmu i avio prevozu uopće biti dobiti…
Pitanje je svih pitanja koliki triba biti BDI da bi bila zarada, malo veće…Sad se vidi da su konzervativno ugovarali brodove na TC za vrime vozarina koje su osigurale nula dobit…Sav ovaj rast BDI nije na njih uticao..E sad kad ističu ugovori, dali će ići na spot s cijenom koja je sve veća tada će biti zarade..Katastrofa je da 1% udjela u poslovanju firme donosi toliki gubitak a neznam kad će u turizmu i avio prevozu uopće biti dobiti…
A da prelistaš par stranica pa na svakoj drugoj otprilike nađeš odogovor na "pitanje svih pitanja" odnosno koliki nivo BDI-a je potreban za pozitivno poslovanje!
Pitanje je svih pitanja koliki triba biti BDI da bi bila zarada, malo veće…Sad se vidi da su konzervativno ugovarali brodove na TC za vrime vozarina koje su osigurale nula dobit…Sav ovaj rast BDI nije na njih uticao..E sad kad ističu ugovori, dali će ići na spot s cijenom koja je sve veća tada će biti zarade..Katastrofa je da 1% udjela u poslovanju firme donosi toliki gubitak a neznam kad će u turizmu i avio prevozu uopće biti dobiti…
Pitanje da li ti aviončići vrijede i toliko po sadašnjim cijenama. (mada knjigovodstveno vrijede 4% grupacije)