Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 14.643 | 346 | 42,40 | 44,90 | -0,24% |
ispricavam se bloomberg je nabrzinu korigirao podatke
Baltic Dry +3,9
Capesize +9,5
Handysize +0,3
Supramax +0,7
Panamax +2,8
Piše na u izvješću o novčanom toku 63 000 000 za isplatu dividende u prošlom tromjesečju (red 104). Je li to to za dividendu?
Zna li netko i što je skoro 40 000 000 pod 94
ispricavam se bloomberg je nabrzinu korigirao podatke
Baltic Dry +3,9
Capesize +9,5
Handysize +0,3
Supramax +0,7
Panamax +2,8
Mač beter.
Moglo se za par kuna kupiti jeftinije da se sačekalo izvješće, ali i dobiti da je bilo malo povoljnije, iako nije loše i zabrinjavajuće.Uglavnom trend vozarina raste i to će se odraziti na cijenu kada se saberu misli [thumbsup]
28 April 2010
Baltic Dry Index (BDI) +126 3329
Rates
BCI
(Cape index)
BPI
(Panamax index)
BSI
(Supramax index)
INDEX
3947
+249
3853
+105
2686
+20
SPOT 4 TCE AVG (USD)
38448
+3339
31005
+839
28082
+207
YESTERDAY (USD)
35109
30166
27875
YEAR AGO (USD)
23451
13386 15006
Baltic Dry -0,1%
Capesize +1,0%
Handysize -0,2%
Supramax +0,7%
Panamax -1,6%
Sada ste pomogli rušenju ATPL
Izgleda da je prodan Zagreb,očito su dobili ponudu koja se nije mogla odbiti,cijena odlična
ZAGREB 80,300 2008 Jingjiang Traffic,China Wartsila $39.5m Chinese
zanimljivo mi je da nakon gubitka u blagajni ostane 10 miliona kuna više nego u prošlom razdoblju… i nije mi jasno kako avio prevoz stvara gubitke ako su rekli da je flota u najmu ?
za turizam je jasno kako u pripremu sezone treba uložiti novac a pomorstvo radi sa dobiti …znači jedino je avioprevoz pravi gubitaš …što ne prodaju te avione da se riješimo brige?
trebao bih biti financijski stručnjak za iščitati ovo izvješće ali meni kao laiku upada u oči da su poslovni rashodi značajno manji uz približno iste prihode što je vrlo dobro…
sve u svemu dojma sam da je ovo izvješće "naštimano" u svrhu da stvari izgledaju lošije nego stvarno jesu…
zanimljivo mi je da nakon gubitka u blagajni ostane 10 miliona kuna više nego u prošlom razdoblju… i nije mi jasno kako avio prevoz stvara gubitke ako su rekli da je flota u najmu ?
za turizam je jasno kako u pripremu sezone treba uložiti novac a pomorstvo radi sa dobiti …znači jedino je avioprevoz pravi gubitaš …što ne prodaju te avione da se riješimo brige?
trebao bih biti financijski stručnjak za iščitati ovo izvješće ali meni kao laiku upada u oči da su poslovni rashodi značajno manji uz približno iste prihode što je vrlo dobro…
sve u svemu dojma sam da je ovo izvješće "naštimano" u svrhu da stvari izgledaju lošije nego stvarno jesu…
to sam i ja pomislio kad pogledo nabrzinu,većeras ću to malo iz analizirat.Vjeroatno pokušavaju srušit zbog moguće dividende