Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,37 | 2.985 | 63 | 47,20 | 48,20 | 1,06% |
I ovdje govore o prosjecima vozarina.
FREIGHT: Rebound in all-size rates
20/Apr/2010
London (Simpson, Spence & Young) – Last week saw small improvements across all bulker markets. Capesize average earnings rose by $1,672/day week-on-week to $26,251/day, with most of the increase coming from fronthaul earnings, which increased from $40,089/day to $44,057/day at the end of last week, before slipping to $43,643/day on Monday.
Despite these modest gains, Capesize average earnings remain below both Panamax ($32,488/day) and even Supramax average earnings ($27,084/day).
Drought in southern China has helped lift coal import demand, which combined with the tightened supply of coking coal from Australia, has encouraged coking coal movements from the US and benefiting Panamax employment.
China’s coal imports rose by 2.11 Mt from February to 15.22 Mt in March, representing a massive increase of 166% year-on-year, according to customs statistics. As a result the 1Q 2010 import total reached a new record of 44.4 Mt.
The persistent relative weakness in the Capesize market has also caused the differential between Capesize and Panamax period rates to be squeezed. The Cape one-year period rate of $32,250/day compares with a Panamax equivalent of $29,500/day (Atlantic delivery).
Mister Pers, kolko ja kužim u vašem slučaju riječ je o prosjeku na pojedini dan (valjda dan kad su objavljivani ti članci), jer svakodnevni BDI/BPI/BSI.. upravo jest prosjek vozarina po pojedinim rutama i klasama brodova..
..dok mister Leconte govori o prosjeku tih prosječnih dnevnih vozarina kroz prvi kvartal.
A evo da i ja dodam YTD prosjeke (dakle razdoblje 01.01.2010.-21.04.2010.):
CAPE: 32.853 USD
PANA: 29.957 USD
SUPA: 25.427 USD
Handysize: 18.098 USD
..ako kome trebaju YTD prosjeci u bodovima:
BDI: 3.017
BCI: 3.568
BPI: 3.726
BSI: 2.432
BHSI: 1.240
Amerika se dobro sinoć vratila, i brodari dobro završili kako su krenuli…Još samo Grčka stvara probleme…Čekamo izvješče, moja procjena malo više od nule dobit…
Nešto mi u ovoj matematici ne štima.
Prosječna vozarina za zadani period bi bila:
zboj pojedinih vozarina po svim brodovima u zadanom periodu / (broj dana x količina brodova u kalkulaciji). U prosječnu vozarinu treba se uračunati i vrijeme docking-a jer u tom perodu brodovi imaju troškove, a nemaju prihode.
Eh, pa ne moramo sad odmah ići na Astralne Projekcije.. stvar je jako jednostavna. Baltic exchange koja objavljuje BDI anketira vozarine na pojedinim ključnim rutama (mislim da je za svaki indeks riječ o 4-8 ruta), od njih radi prosjek (moguće da je ponderiran po važnosti rute, al to ne pamtim) i to objavljuje.. kako po pojedinim klasama (BCI, BPI,…) tako i kumulativni BDI. A to što je netko bacio sidro ili ne, količine brodova x kvadrat na hipoteguzu i slične kombinatorike, to je za ovu priču posve nebitno. Žurim!
http://www.wikinvest.com/index/Baltic_Dry_Index_-_BDI_(BALDRY)
Ako se centalna vlast odluči za transparentnu prodaju putem ZSE i omoguće sudjelovanje stranih investitora to će pomoći rast dionice i tržišta kapitala u rvata.
[/quote]
Dakle, srušit će.
[/quote]
prema mojim informacijama, država drži 10% ATPL.
Međutim, te dionice su pod rezervacijom. Država ima dosta kojekakvih dionica (Zvijezde, Jamnice, Podravke, Konzuma, Končara, Liburnije, Lošinjske i mediteranske plovidbe, Đure Đakovića…) koje su pod rezervacijom…, a većina rezervacija su zbog nerazriješenih procesa odštete bivših vlasnika i one zakonski nisu raspoložive za prodaju…a zakon se neće mijenjati jer bi otvorilo lavinu (zakon o naknadi za imovinu oduzetu u SFRJ)
Zato je malo vjerojatno da će država prodati ATPL.
Npr. kod HT-a je čista situacija i država ih može prodati sutra alo želi…..
Što nam u vreći donosi Jaca, pitanje je sad. Oni žele prodati sve udjele u firmama di imaju manje od 25%. Ja osobno ne vjerujem da će to npr. u Atlanskoj dati po sadašnjoj cijeni, ako tu uistinu država želi namaknuti nešto keša. Ima li netko neku ideju, ili će opet biti igara koje nitko neće skužit dok se sve ne odigra? Mislim da je u pitanju velika igra i da su u igri veliki igrači, savjetnici vlade, koji bi se htjeli domoći dionica i vlasništva bez po muke, uz pomoć naivne Jace. Vlada ima intrumente za drmanje burzom ali ne treba zanemariti Škegru i njegovih pet šest frendova (ZM, FG, NV, MG, HŠ) koji su neki dan bili kod Jace. Sve su to likovi koji imaju brdo love a niš ne delaju ili uglavnom prodaju maglu.
da se nadovezem…
samo bi bedak mogao kazati:
"imam 3,49% HT i sljedeci tjedan cu ga staviti na burzu!"
koliko god bio uvjeren da su u vladi redom osobe sumnjivog morala i upitnih poslovnih sposobnosti, siguran sam da toliko blesavi nisu!
da se nadovezem…
samo bi bedak mogao kazati:
"imam 3,49% HT i sljedeci tjedan cu ga staviti na burzu!"
Pa to je Jaca jučer rekla na TV!Što se tiče vlade neću reći ništa da mi post ne odleti u smeće.
mišljenje molim
ovaj što sad stišće na prodaji dali je to isti onaj koji se ukrcao s 6000 kom na 950?
pa da znamo koliko će ovo trajati
hvala
mišljenje molim
ovaj što sad stišće na prodaji dali je to isti onaj koji se ukrcao s 6000 kom na 950?
pa da znamo koliko će ovo trajati
hvala
To je irelevantno, ova rasprodaja neće još dugo trajati, "finuli su Mare bali" što se tiče jeftine kupnje, a i ovaj rast dolara je vjetar u krmu za brodare.