Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Još je jedna stvar koja mi daje sigurnost u poslovne odluke ove kompanije. Naime, Atlantska plovidba brodove gradi u kineskim brodogradilištima. Kina je najveći uvoznik željezne rudače, pa je za pretpostaviti da će prednost i bolje uvjete prilikom prijevoza rudače imati kompanije od kojih kinesko gospodarstvo ima koristi, odnosno one kompanije koje grade brodove u njihovim brodogradilištima, za razliku od onih koje to ne čine.
Vuk sit i ovce na broju.
Gle, gle – netko nam je svima podijelio jedinice…
Evo nam zato svima stoja……..
Zato što brodari koji rade na world marketu nemaju perspektivu, a firme koje posluju u našoj kifli imaju svijetlu budućnost…što više aševa to bolje [lol]
Netko debelo i organizirano zaustavlja rast.
Bilo bi vrijeme da Hanfa malo provjeri tko se to igra s nalozima?
Europska pomorska industrija odgovara na krizu
Autor/izvor: SEEbiz / DW
BRUXELLES – Jedan od kratkoročnih dobitnika krize zbog oblaka pepela je europski pomorski transport, koji je inače posebno pogođen posljedicama globalne ekonomske i financijske krize. No kratkoročni oporavak nije dovoljan.
Kako bi se popravilo stanje Europski parlament priprema strategiju za ovu transportnu granu, a europski ministri su dali svoju potporu strategiji koja obuhvaća razdoblje do 2018. godine.
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/europska-pomorska-industrija-odgovara-na-krizu,75010.html
Netko debelo i organizirano zaustavlja rast.
Bilo bi vrijeme da Hanfa malo provjeri tko se to igra s nalozima?
nemoj pisat svašta
Netko debelo i organizirano zaustavlja rast.
Bilo bi vrijeme da Hanfa malo provjeri tko se to igra s nalozima?
kakve su to teorije urote [lol]
Netko debelo i organizirano zaustavlja rast.
Bilo bi vrijeme da Hanfa malo provjeri tko se to igra s nalozima?
nemoj pisat svašta
[/quote]
Ma nemoj mi reć?!
A da nisi ti upravo dio te ekipe? [tongue]
Još je jedna stvar koja mi daje sigurnost u poslovne odluke ove kompanije. Naime, Atlantska plovidba brodove gradi u kineskim brodogradilištima. Kina je najveći uvoznik željezne rudače, pa je za pretpostaviti da će prednost i bolje uvjete prilikom prijevoza rudače imati kompanije od kojih kinesko gospodarstvo ima koristi, odnosno one kompanije koje grade brodove u njihovim brodogradilištima, za razliku od onih koje to ne čine.
Vuk sit i ovce na broju.
Vlasnik brodogradilišta gdje ATPL gradi brodove je ujedno i član CK KP Kine, ali čovjek ima jedva 20-ak tisuća radnika, nešto kao naš Toda. No, njihov čuveni idejni vođa Deng bi rekao cit. "nije važno jeli mačka crna ili bijela, važno je da lovi miševe". Kako u životu ne vjerujem u slučajnosti, ne bi me začudilo da i ATPL profitira od tog "poznanstva", ima tu nešto od slavne dubrovačke diplomacije, a drago mi je da su i zadrane uvukli u tu priču.
Glede ZSE bojim se da ne ponestane love od prodaje HT, jer čim se poveća likvidnost Crobi generalno ide up.
što ste nervozni?…..sasvim ljepo rastemo…..što če nam rast od 30% u 3 dana pa onda isti toliki pad…..mislim da mnogi prodaju jer su nervozni i jedva su dočekali neki malo veči rast da ostvare 5% dobiti nakon one letargije i jada ali mislim da se situacija ipak promjenila……mene to ne može zadovoljiti i očekujem puno više i isto tako smatram da je ovo tek početak gdje nervozni pomalo prodaju zadovoljavajuči se sa relativno malo dobiti a da dionice prelaze u čvrste ruke i da nas pravi rast tek očekuje…..je sam se strpljenjem naoružao još u ovoj dosadašnjoj višemjesečnoj letargiji i mrvice me nemogu zadovoljiti što ne znači da ču biti pohlepan i nerazuman…..
ovo je samo moje mišljenje koje može ali i ne mora biti točno i nije nagovor na kupnju i prodaju dionica…….