ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 04:01
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



Analitičari Erste banke utvrdili su ciljanu cijenu dionice Atlantske plovidbe analitičari na 992 kuna, a s obzirom da je njezina trenutna cijena manje od 10 posto ispod ciljane, dali su joj preporuku držati.

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/erste-ciljana-cijena-atlantske-992-kune%2c-preporuka-drzati,74515.html


sad je pitanje dali je ovo dobro ili loše
[/quote]

Radije se pitaj kad su analitičari išta pogodili.Puno je važnije da sve druge okolnosti idu u prilog ATPL,a to će mo vidjet već u ponedjeljak

propela


Analitičari Erste banke utvrdili su ciljanu cijenu dionice Atlantske plovidbe analitičari na 992 kuna, a s obzirom da je njezina trenutna cijena manje od 10 posto ispod ciljane, dali su joj preporuku držati.

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/erste-ciljana-cijena-atlantske-992-kune%2c-preporuka-drzati,74515.html


A moj rođo iza brda reko da mu rođo K…E izračuno da je cijena 2600. Al da mu se žurilo na gangu pa mu nije reko u detalje, samo da je cijelo selo prošla dva dana rokalo po asku. Ja vjerujem rođi iza brda.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!





Analitičari Erste banke utvrdili su ciljanu cijenu dionice Atlantske plovidbe analitičari na 992 kuna, a s obzirom da je njezina trenutna cijena manje od 10 posto ispod ciljane, dali su joj preporuku držati.

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/erste-ciljana-cijena-atlantske-992-kune%2c-preporuka-drzati,74515.html


sad je pitanje dali je ovo dobro ili loše
[/quote]

meni se po glavi mota pitanje da li je taj koji je to pisao normalan…..
[/quote]
ajde pojasni molim te kad se već voliš pravit pametan
[/quote]

što se tu ima pojašnjavati?……pa ne odlučujete vi valjda o kupnji dionice na temelju članaka….ili o držanju dionice na temelju članaka?……što vas briga što pišu, valjda znate zašto ste ovdje, netrebaju vam valjda njihova piskaranja i savjeti?…….piše i na plotu pič.a pa se neko našpranjio….
a i može li netko pismen sročiti ovakvu rečenicu:
Analitičari Erste banke utvrdili su ciljanu cijenu dionice Atlantske plovidbe analitičari na 992 kuna, a s obzirom da je njezina trenutna cijena manje od 10 posto ispod ciljane, dali su joj preporuku držati.

s naglaskom na: Atlantske plovidbe analitičari na 992 kuna……
eto zato sam to napisao pametnjakoviću…….
uglavnom, po meni nema smisla debatirati o ovakvom junk članku……




Analitičari Erste banke utvrdili su ciljanu cijenu dionice Atlantske plovidbe analitičari na 992 kuna, a s obzirom da je njezina trenutna cijena manje od 10 posto ispod ciljane, dali su joj preporuku držati.

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/erste-ciljana-cijena-atlantske-992-kune%2c-preporuka-drzati,74515.html


sad je pitanje dali je ovo dobro ili loše
[/quote]

meni se po glavi mota pitanje da li je taj koji je to pisao normalan…..
[/quote]

Savršeno je normalan i rekao bi prilično stručan, čak začuđujuće dobro upućen za bankara, no čovjek je očito imao ulazne podatke takve kakve su mu dali na uvid i rezultat je savim pristojna analiza (čitao sam englesku verziju na 10-ak stranica). Međutim, ti ulazni podaci nisu kompletni i ne ukazuju na realno stanje stvari u ATPL, npr. nema podatka da je ATPL dobila lokacijsku dozvolu za izgradnju zgrade od cca. 28000 m2 na njenom zemljištu (računam na dobit od min. 1000 eura po kvadratu) ima tu još primjera, a dobit će za ovu godinu biti neusporedivo veća od prognoze tog analitičara. Osim toga, ja ipak više vjerujem predsjedniku Uprave kad kaže da će dobit biti 12 miljuna USD nego nekom analitičaru (koji nije iz pomorskog sektora) kad ukazuje na dobit od 22 miljuna kuna, nema dvojbe da članovi Uprave ipak imaju najbolji uvid u poslovanje tvrtke. Omjer dobiti je 3:1, a likvidnost zadnjih dana pokaziva smjer tko je u pravu, pa predsjednik Uprave naravno. Uostalom, već 14.05. sa objavom FI 1Q vidjeti će se realno stanje stvari.



mislim da smo udarili o dno,evo ja još nadokupio,nek mi je sretno do 1200,valjda neću čekati više od 3 mjeseca,to je neka moja procjena..

Ne alt333.. kako sam i ranije, pogledaj graf, rekao idemo do 94x kn i to je dno. Evo graf sideways 4-tvorke… nedostaje valić 5. Da ali to za trejd nije jer nema prometa na ATPL. Kad dodirne dno onda češ vidjeti raketu gore, jer s jedinicom impulsa nema zaj….cije. LP [thumbsup]
[/quote]
Mrgude, Mrgude .. gluposti pišeš !! [angry]

I very much love INGRA !!


(čitao sam englesku verziju na 10-ak stranica).

Jel se ta verzija moze nac na netu?


Analitičari Erste banke utvrdili su ciljanu cijenu dionice Atlantske plovidbe analitičari na 992 kuna, a s obzirom da je njezina trenutna cijena manje od 10 posto ispod ciljane, dali su joj preporuku držati.

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/erste-ciljana-cijena-atlantske-992-kune%2c-preporuka-drzati,74515.html

Ja nisam zaboravio njihovu analizu :

19.rujna 2008 [/i]
Tik pred početak katastrofalnog pada Atlanske plovidbe izlazi ovakav tekst
Ciljana cijena dionice Atlantske plovidbe 2.786 kuna
Temeljem metode diskontiranih novčanih tokova, usporedbe sa sličnim kompanijama u industriji i izračuna neto vrijednosti imovine, analitičari Erste banke odredili su ciljanju cijenu dionice Atlantske plovidbe od 2.786 kuna te dali preporuku za njezinu kupnju.
http://www.liderpress.hr/default.aspx?sid=54851

Erste: Kupiti dionice Atlantske plovidbe
——– na kraju —-Inače, dionice Atlantske plovidbe nalaze se u portfelju društva Erste vrijednosni papiri i/ili u sastavu portfelja ko¬jima upravlja to društvo.
http://www.poslovni.hr/93232.aspx
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata.

Ta analiza od 19. rujna 2008. je ispala takva jer su je vjerojatno temeljili na postojanosti poslovanje, a nisu bili dovoljno iskusni da shvate koliko je ovaj posao podložan cjenovnim i senzonalnim oscijlacijama, različinim čimbenicima, pozitivnim i negativnim iznenađenjima itd. Ne možeš na isti način raditi analizu za ATPL i Zagrebačku pivovaru. Ni ja toga nisam bio svjestan.


Ta analiza od 19. rujna 2008. je ispala takva jer su je vjerojatno temeljili na postojanosti poslovanje, a nisu bili dovoljno iskusni da shvate koliko je ovaj posao podložan cjenovnim i senzonalnim oscijlacijama, različinim čimbenicima, pozitivnim i negativnim iznenađenjima itd. Ne možeš na isti način raditi analizu za ATPL i Zagrebačku pivovaru. Ni ja toga nisam bio svjestan.

Kolega ,
ne bi se složio kolega,
moje mišljenje je puno drugačije od mišljenja velikog broja forumaša i blogera koji smatraju analitičare neukima i neiskusnima te iste nazivaju čak i analikantima.
Moje iskustvo govori da su analitičari izuzetno educirani i visoko racionalni ljudi koji samo rade svoj posao u zamjenu za plaću koju primaju.

Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata.

ja bih rekao da prave analize rijetko ugledaju svjetlo dana…ove analize koje izlaze u vidu članaka po portalima imaju uvijek neku pozadinu i objavljuju se prema potrebi određenih skupina…tako je i čuvena analiza iz rujna 2008. trebala pomoći da se što lakše prodaju vruće dionice kojima je pad bio predodređen, pravi analitičari i profesionalci su to dobro znali…kao što i danas znaju da je vrijednost dobro iznad te postavljene i objavljene cifre od 992 kune …samo sad treba uvjeriti naivne da preko toga ne može pa tako i članak sugerira…biti će sve jasnije nakon objave rezultata 1Q , osobno mislim da će godina završiti puno optimističnije nego se o tome piše



Ta analiza od 19. rujna 2008. je ispala takva jer su je vjerojatno temeljili na postojanosti poslovanje, a nisu bili dovoljno iskusni da shvate koliko je ovaj posao podložan cjenovnim i senzonalnim oscijlacijama, različinim čimbenicima, pozitivnim i negativnim iznenađenjima itd. Ne možeš na isti način raditi analizu za ATPL i Zagrebačku pivovaru. Ni ja toga nisam bio svjestan.

Kolega ,
ne bi se složio kolega,
moje mišljenje je puno drugačije od mišljenja velikog broja forumaša i blogera koji smatraju analitičare neukima i neiskusnima te iste nazivaju čak i analikantima.
Moje iskustvo govori da su analitičari izuzetno educirani i visoko racionalni ljudi koji samo rade svoj posao u zamjenu za plaću koju primaju.
[/quote]

Koliko je ono analitičara od ukupno 17 tvrdilo da je enron super prilika….tik prije sloma?? Jel 16…..da..da 16…a 1 je bio u pravu. [sad]

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!

WeberSeas:

“As the talks continue between the Chinese steel mills and the major mining producers (BHP Billiton, Rio Tinto and Vale) more and more of the Chinese importation is done via spot fixtures from other areas with India getting the lion’s share. This means that supramax and panamax bulkers are benefiting and presently experiencing strong freight numbers. Panamax bulkers seem to be benefiting the most at the moment from the congestion and we are seeing the BPI standing at a 25% premium over the BCI (4,034 and 3,071 respectively). Both the supramax and panamax segments have also been assisted by the good grain trading volumes.”

Platou Markets:

Activity levels continue to remain steady with Capesize earnings averaging $26,200/day, up 2.7%. Brokers reported activity in the Atlantic is slow due to dearth of transatlantic cargoes at the moment. A Brazil-China fixture for loading early May was reportedly done at $25.00 and BHP booked end April Australia-China fixture at $9.90. Smaller segments continue to see healthy activities and short period interest was seen providing support. Panamax average earnings now stand at $32,500/day, up 0.5%. Atlantic market witnessed strong fixture activities with rates around $33,000/day. Brokers reported of strong indications coming out of charterers for longer period activities.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

New Report

Close