Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 14.643 | 346 | 42,40 | 44,90 | -0,24% |
ako je Jerković rekao 12 milijuna dolara da će biti zarada, nema razloga da mu ne vjerujemo.
to je nekakvih 40 do 50kn po dionici ovisno o tečaju.
uz cijenu od 950kn daje
P/BV 1
P/E 19
što teško da se može nazvat potcjenjenim.
Nije ni precijenjeno. Osim toga, Jerković je prilično konzervativan tip! [cool]
Eh kada bi barem znali za koliko USD plove naši brodovi !
Odavno nisam vidio informaciju o tome. Možda netko od vas zna ima li kakvih promjena u ugovorima ?
Mogu jedino podsjetiti na izjavu kap. Jerkovića o granici profitabilnosti na oko 20.000 USD (za Panamaxe) i na neke ugovore iz siječnja i veljače.
Imperial je bio ugovoren:
– 21.01. 2010 za 25.000 USD
– 04.02. 2010.za 23.500 USD
Libertas je bio ugovoren:
– 08.01. 2010 za 30.000 USD
– 04.02. 2010. za 27.000 USD (na razdoblje od 2 do max. 4 mjeseca, od tada su protekla dobra dva mjeseca, ne znam što je s time…)
Najnovije vozarine TCT većinom su od 30.000 USD do 40.000 USD per day, dok su fiksni ugovori na razdoblja do pola godine na oko 30.000 USD.
Dakle, bolje stoje i možda ATPL već koristi sadašnju situaciju ili će to uskoro učiniti.
Hoćemo li sutra konačno prema gore?
Ima li tko kakav komentar?
po ovome bi trebalo
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
Danas Supramaxi predvode rast BDI-a.
Prosječno se iznamljuju i do par tisuća dolara više nego jučer.
Također i Panamaxi idu up.
Da li je 12 milijuna dolara realan neto dobit ove godine?
Da sam ja predsjadnik uprave, ne bi se izlijetao sa ciframa za koje znam da su neostvarive jer mi se dugoročno to obija u leđa.
Pošto je najvjerojatnije istina da je Jerković konzervativan tip, na ovih 12 milijuna gladam kao na pesimistično predviđanje konzervativnog tipa. Ja osobno smatram da tu treba nadodati baš još 10-20 milijona kunića.
Naravno, o dobiti ovise još mnogo drugih faktora, od oporavka svjetskog gospodarstva do tečaja dolara, cijene nafte ili turističke sezone.
Ipak, pošto je i sam Jerković nekoliko puta kazao da očekuje u 2011. značajniji oporavak vozarina (naravno, one cijenčuge od prije 2 godine je ipak nerealno očekivati), mislim da je budućnost kompanije prilično svijetla. Pogotovo zato jer je naš dragi kapetan izjavio da su krizu prebrodili na bezbolniji način nego što je itko očekivao u kompaniji….
A da se ne zaboravi, kupnjom udjela u kompaniji, zapravo kupujemo budućnost…a ne prošlost….
Kada je kriza bila najveća brodari su prekomjerno padali, sada kada je kriza iza nas vjerojatan je i prekomjeran rast. Tko se u tome dobro snalazi, taj dobro zarađuje.
bidanje na ATPL-i pa mislio sam da to vise necu vidjet….neki dan sam napisao da smrdi ko pokvarena riba…danas izgleda ocito privlacnije, odjednom se cini svjeza škarpina , a vec sutra me ne bi zacudilo da postane smrdljiva girica..jednostavno burza
bidanje na ATPL-i pa mislio sam da to vise necu vidjet….neki dan sam napisao da smrdi ko pokvarena riba…danas izgleda ocito privlacnije, odjednom se cini svjeza škarpina , a vec sutra me ne bi zacudilo da postane smrdljiva girica..jednostavno burza
nekako mislim da će prije mirisati na škarpinu, nešto slično onome od prije godinu dana.
ja se otada ne sjećam prodaje na ispod 7k.