Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Žuti i dalje žive pod komunizmom i pitanje je do kad će održavati red zbog jakog utjecaja kapitala sa zapada.I oni su krvavi ispod kože!
I što se zapeli za naše radnike, ta ostali su oni manje bolji, oni što vrijede odavno su vani.
Menađmentu se nije ništa dogodilo ni prije 90te, ni poslije do sada. Oni su ti koji ugovaraju, organiziraju, raspodjeljuju pa je valjda i odgovornost na njima.
Štovani kolega,
Upravo iz tog razloga sam istaknuo da radnici nisu ORGANIZIRANI, odnosno, netko ih treba organizirati na način da imaju svrsishodnog posla, da budu motivirani i disciplinirani tijekom radnog vremena. Budući da više ne živimo u vrijeme samoupravnog socijalizma, to je isključiva zadaća Uprave !
Žuti i dalje žive pod komunizmom i pitanje je do kad će održavati red zbog jakog utjecaja kapitala sa zapada.I oni su krvavi ispod kože!
I što se zapeli za naše radnike, ta ostali su oni manje bolji, oni što vrijede odavno su vani.
Menađmentu se nije ništa dogodilo ni prije 90te, ni poslije do sada. Oni su ti koji ugovaraju, organiziraju, raspodjeljuju pa je valjda i odgovornost na njima.
Štovani kolega,
Upravo iz tog razloga sam istaknuo da radnici nisu ORGANIZIRANI, odnosno, netko ih treba organizirati na način da imaju svrsishodnog posla, da budu motivirani i disciplinirani tijekom radnog vremena. Budući da više ne živimo u vrijeme samoupravnog socijalizma, to je isključiva zadaća Uprave !
[/quote]
Pa eto, u Rijeci traže da se brodogradilišta prepuste radnicima što je čista utopija da ne kažem samoupravni socijalizam, stoga znači da se iza toga kriju neki borci za fotelje ili ti menađment u sjeni. Zaključak je da je sve ispolitizirano tj. radnici su iskorišteni u korist zazivanja smjena ministara i premijerke, smjene vlade i prijevremenih izbora. Tuga i žalost.
Znam da nije prava tema za raspravu ali morao sam u slijedu prethodnoga odgovoriti. L.P.
Isprika svima ako sam nešto pogriješio….
Ali…..ako ja dobro iščitavam podatke….
ovo su neke od cijena današnjih iznajmljivanja Panamaxa
USD 35,000
USD 31,500
USD 43,000
USD 35,000
USD 32,500
USD 39,750
USD 38,000
USD 45,000
USD 31,000
USD 32,500
USD 42,000
USD 29,500
USD 32,000
USD 29,000
USD 30,000
USD 31,500
USD 30,000
USD 35,000
USD 31,500
USD 43,000
USD 35,000
USD 32,500
USD 39,750
USD 38,000
USD 45,000
USD 31,000
USD 32,500
USD 42,000
USD 29,500
USD 32,000
USD 29,000
USD 30,000
USD 31,500
USD 30,000
Prosjek oko 34 500 USD
ovo su neke jučerašnje…
USD 28,000 DAILY VIA ECSA
USD 32,000 DAILY
USD 31,000 DAILY
USD 30,000 DAILY
Kreću se oko 30 000 – 31 000 USD
ovo su neke prekjučerašnje…..
USD 30,000 DAILY + USD 700000 BONUS VIA EGYPT
USD 29,500 DAILY VIA EC AUSTRALIA
USD 27,500 DAILY VIA LONG BEACH
USD 30,000 DAILY + USD 450000 BONUS
USD 42,000 DAILY VIA USEC
USD 31,500 DAILY VIA AUSSIE
USD 27,500 DAILY + USD 530000 BONUS
USD 26,000 DAILY VIA EC AUSSIE
USD 28,750 DAILY VIA DALRYMPLE BAY
Kreću se malo više od 30 000 USD prosječno
To znači da danas Panamax index ide gore za prosječno 3500 USD iliti za više od 10%!!?
Ako je tako, a da funkcionira tržište ko što bi trebalo funkcionirati u idealnim uvijetima….onda bi i cijena trebala skočiti za barem 5 %…
P.S.
realnost, uopće se ne bi začudio da danas dionica padne
Ja samo skupljam i čekam prve izvještaje za 2010.g.Strpljenja kolega.
baš se razmišljam da uzmem još 50tak komada, pa dečki iz seebiz-a, samo dajte, malo to izanalizirajte, jel tako da ne vrijedi više od 600-700 kn [rolleyes] ,,, cijene vozarina padaju pa je sve u gubitku, a hrvatsko gospodarstvo je naprosto procvjetalo, pa firme koje posluju u HR očekuju jako dobre rezultate ove godine, u odnosu na brodare
znači i analitičari bi sad malo u ATPL [lol]
BDI :
– počele se javljati pozitivne divergencije MACD/3,30,16/ najavljujući skori preokret trenda
– približavanje BDI-a 10dnevnom prosjeku označava usporavanje brzine pada i potvrđuje divergenciju MACD-a
-Slow Stochastic i RSI u preprodanom području ( RSI isto radi neznatnu pozitivnu divergenciju)
ZAKLJUČAK : nema još "kupovnog" signala, ali oscilatori i divergencije najavljuju njegovu blizinu
znači i analitičari bi sad malo u ATPL [lol]
Jaka analitičarka!
Poznato je da rast cijena raznih sirovina načelno pogoduje brodarima jer ukazuje na pojačanu potražnju što se vidi iz dugoročne korelacije CRB indexa (indeksa cijena sirovina) i BDI-ja. Za pretpostaviti je da isto vrijedi i za željeznu rudaču pa scenariji rasta cijene željezne rudače koji "analitičarka" navodi kao tobože negativni čimbenik znači baš suprotno, rast cijene predstavlja povoljni čimbenik:
"If steel demand is strong and prices are rising, as they have been recently, steelmakers want their ore, not matter the cost, and this pushes freight rates higher."
Nadalje, dotična Bešević, navodi kako su vozarine pale.
Može biti, ako se radi o Capesize brodovima koje Atlantska plovidba nema. Ali za one koji su mjerodavni, tu spadaju ponajviše Panamaxi, neka Blašković pogleda graf za zadnjih godinu dana za Panamaxe i neka se orijentira po grafu.
Za to da li se cijena željezne rudače već utvrđuje na određeni način (poglugodišnje, tromjesečno ili na spotu), za to nisam siguran jesu li ti pregovori već okončani ili još traje neizvijesna situacija. Ako je netko pronašao tu informaciju, molio bih da ju objavi.
Sve u svemu, ženu su nešto pitali, a ona je, eto, nešto površno pročitala nekoliko članaka i dala izjavu jer je morala nešto reći za SeeBizz, a netko je od takve polovične konstatacije čak napravio naslov. Ili pak iza toga stoje neke druge namjere…tko zna…
Baltic Exchange Dry Index TM 2913 (DOWN 9)
Baltic Exchange Capesize Index TM 2984 (DOWN 89)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3952 (UP 51)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2490 (UP 19)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1355 (UP 5)