ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 01:29
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Neznam da li je vec netko postao ovaj link ali je vrlo znakovit. Sjecate se kako je Papinjo pjenio na Jerkovica neki dan.

http://www.jutarnji.hr/kinezi-grade-brodove-cak-60–jeftinije-nego-hrvati/694601/

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Neznam da li je vec netko postao ovaj link ali je vrlo znakovit. Sjecate se kako je Papinjo pjenio na Jerkovica neki dan.

http://www.jutarnji.hr/kinezi-grade-brodove-cak-60–jeftinije-nego-hrvati/694601/

A koliko su tek jeftiniji filipinski mornari od hrvatskih…a i manje jedu. [bye]

I like the smell of napalm in the morning.(Swinger/Trader-Trading my way to freedom!)


Neznam da li je vec netko postao ovaj link ali je vrlo znakovit. Sjecate se kako je Papinjo pjenio na Jerkovica neki dan.

http://www.jutarnji.hr/kinezi-grade-brodove-cak-60–jeftinije-nego-hrvati/694601/


i tako se lova od vozarina lijepo oplemjenjuje u kini i potiče njihovo gospodarstvo….
[sealed]

Nekom rat a nekom brat. Jerkovic radi za dobrobit svoje firme i njenih dionicara a Jaca neka brine brigu o oplemenjivanju Hrvatskog gospodarstva. [smiley]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


i tako se lova od vozarina lijepo oplemjenjuje u kini i potiče njihovo gospodarstvo….
[sealed]

A ti bi da si na njihovom mjestu radio drukčije ? Lijepo je Jerković dao naslutiti kako se u sve upliće politika, pa tako i u cijene brodova. Dakle, ako želiš biti neovisan o politici, ploviš za koga želiš, gradiš brodove tamo gdje ti želiš i za onu cijenu za koju se sam uspiješ nagoditi. Ne moraš zivkati nikakvog HDZ ili SDP Janka ili Marka, ali niti oni nemaju razloga zvati tebe. U konačnici Janko i Marko trče prodati ista ta brodogradilišta koja su upropastili onima koji tebi s osmijehom dolaze na potpis ugovora o gradnji novih brodova.
Čist račun – duga ljubav !

A što se lažnog domoljublja tiče – kupujete li vi više domaće ili strane proizvode ? Pratite li da li neki domaći proizvod možete kupiti po višoj ili uvozni po nižoj cijeni ? Ako ste takvi domoljubi, od sutra zabranite sami sebi kupiti bilo koji uvozni proizvod !

Lova od vozarina prije svega oplemenjuje imovinu Atlantske plovidbe, a usput zapošljava učinkovitu i konkurentnu kinesku radnu snagu. Problem je što nitko ne postavlja presudno pitanje zašto je kineska ili korejska brodogradnja konkurentna, a naša nije, već se s negodovanjem komentira kako to da naš brodar vani naručuje brodove !
Pogledajte fotografije kineskih ili korejskih brodogradilišta i pogledajte naše škverove. Njihova su brodogradilišta organizirana, uredna, čista, nema radnika koji drže ruke u džepovima i igraju ping-pong s jajcima. Nema radnika koji pola dana sjede i kukaju dudajući pivo, iako imaju tapicirane stolice za odmor.
Oni su ORGANIZIRANI, disciplinirani i motivirani. Kod njih se cijeni i potiče rad, a kod nas je već petnaest godina na snazi kampanja "samo budale rade a pametni se snalaze, kradu ili učlanjuju u stranke". Teško će biti ponovno pokrenuti kampanju "rad se isplati" nakon što se ljudima u podsvjest usadila teorija "kruha bez motike", usadila averzija prema radu, obrazovanju i profesionalnom usavršavanju. Na koncu, postoji li trenutno politička opcija koja (istinski i iskreno) ima takav program ili alternativu ?

halfte trinken, halfte Šarcu geben



Neznam da li je vec netko postao ovaj link ali je vrlo znakovit. Sjecate se kako je Papinjo pjenio na Jerkovica neki dan.

http://www.jutarnji.hr/kinezi-grade-brodove-cak-60–jeftinije-nego-hrvati/694601/

A koliko su tek jeftiniji filipinski mornari od hrvatskih…a i manje jedu. [bye]
[/quote]
To sta manje jedu od nasih je dobrodoslo a to sta puno vise rade od nasih za manji novac je krajnji motiv njihovog zaposljavanja. U dugogodišnjoj praksi mi se nije desilo da nešto šta sam im naredio nisu napravili. Isto tako mi se u dugogodišnjoj praksi rjetko dogodilo da me naš poslušao iz prve i bez suvišnih komentara.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



i tako se lova od vozarina lijepo oplemjenjuje u kini i potiče njihovo gospodarstvo….
[sealed]

A ti bi da si na njihovom mjestu radio drukčije ? Lijepo je Jerković dao naslutiti kako se u sve upliće politika, pa tako i u cijene brodova. Dakle, ako želiš biti neovisan o politici, ploviš za koga želiš, gradiš brodove tamo gdje ti želiš i za onu cijenu za koju se sam uspiješ nagoditi. Ne moraš zivkati nikakvog HDZ ili SDP Janka ili Marka, ali niti oni nemaju razloga zvati tebe. U konačnici Janko i Marko trče prodati ista ta brodogradilišta koja su upropastili onima koji tebi s osmijehom dolaze na potpis ugovora o gradnji novih brodova.
Čist račun – duga ljubav !

A što se lažnog domoljublja tiče – kupujete li vi više domaće ili strane proizvode ? Pratite li da li neki domaći proizvod možete kupiti po višoj ili uvozni po nižoj cijeni ? Ako ste takvi domoljubi, od sutra zabranite sami sebi kupiti bilo koji uvozni proizvod !

Lova od vozarina prije svega oplemenjuje imovinu Atlantske plovidbe, a usput zapošljava učinkovitu i konkurentnu kinesku radnu snagu. Problem je što nitko ne postavlja presudno pitanje zašto je kineska ili korejska brodogradnja konkurentna, a naša nije, već se s negodovanjem komentira kako to da naš brodar vani naručuje brodove !
Pogledajte fotografije kineskih ili korejskih brodogradilišta i pogledajte naše škverove. Njihova su brodogradilišta organizirana, uredna, čista, nema radnika koji drže ruke u džepovima i igraju ping-pong s jajcima. Nema radnika koji pola dana sjede i kukaju dudajući pivo, iako imaju tapicirane stolice za odmor.
Oni su ORGANIZIRANI, disciplinirani i motivirani. Kod njih se cijeni i potiče rad, a kod nas je već petnaest godina na snazi kampanja "samo budale rade a pametni se snalaze, kradu ili učlanjuju u stranke". Teško će biti ponovno pokrenuti kampanju "rad se isplati" nakon što se ljudima u podsvjest usadila teorija "kruha bez motike", usadila averzija prema radu, obrazovanju i profesionalnom usavršavanju. Na koncu, postoji li trenutno politička opcija koja (istinski i iskreno) ima takav program ili alternativu ?
[/quote]
Žuti i dalje žive pod komunizmom i pitanje je do kad će održavati red zbog jakog utjecaja kapitala sa zapada.I oni su krvavi ispod kože!
I što se zapeli za naše radnike, ta ostali su oni manje bolji, oni što vrijede odavno su vani.
Menađmentu se nije ništa dogodilo ni prije 90te, ni poslije do sada. Oni su ti koji ugovaraju, organiziraju, raspodjeljuju pa je valjda i odgovornost na njima.
I nemojte misliti da ukoliko ubrzo ne dođe do oporavka naše burze da će je atlanska čekati. Izlistat će se na nekoj drugoj gdje ima više prometa.



Baltic Exchange Dry Index TM 2947 (DOWN 34)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3233 (DOWN 144)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3812 (UP 76)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2460 (UP 25)

Baltic Exchange Handysize Index TM 1345 (DOWN 4)


ovo je dobro

Da, dobro je kad Panamaxi i Supramaxi rastu. I to unatoč pritisku (bojkotu) Kineza na Capesizeve.

Koliko sam čitao, izgleda da Kinezi zbog nesuglasica oko načina određivanja cijene željezne rudače istu ne uvoze iz Južne Amerike nego iz Indije (kraći put), ali tamošnje luke navodno ne mogu primati najveće Capesizeve pa su prisiljeni unajmljivati manje brodove (Supramax) što im pak diže vozarine.

IMHO, čim se riješe nesporazumi, Kinezi će ponovno prevoziti po starom što će dignuti Capesize i osloboditi dodatnog prostora za rast ili stabilizaciju Panamaxa itd. Laičko mišljenje.
[/quote]
Nije baš najsretniji naslov jer su sve strpali u isti koš s Capesizeom, a ono što nas zapravo interesira (Panamax, Supramax) i dalje se kreće u pozitivnim okvirima.

Bojkot neće trajati vječno, a kada prestane, BDI ide u tjedan dana na 5000.


Bojkot neće trajati vječno, a kada prestane, BDI ide u tjedan dana na 5000.

Upravo tako sam razmišljao. Ne mogu ni Kinezi vječno smanjivati uvoz rudače.
Ako vozarine stoje ovako uz kineski bojkot, kakve bi trebale biti kad tog bojkota (uskoro?) više neće biti? Isto vrijedi za raskorak između cijene ATPL i vozarina za Panamaxe koje se već duže vrijeme dobro drže. Ako se tako nastavi, ATPL će vjerojatno polako ponovno prijeći iz prošlogodišnjeg minusa u ostvarivanje dobiti.

mislim da smo udarili o dno,evo ja još nadokupio,nek mi je sretno do 1200,valjda neću čekati više od 3 mjeseca,to je neka moja procjena..


mislim da smo udarili o dno,evo ja još nadokupio,nek mi je sretno do 1200,valjda neću čekati više od 3 mjeseca,to je neka moja procjena..

Ne alt333.. kako sam i ranije, pogledaj graf, rekao idemo do 94x kn i to je dno. Evo graf sideways 4-tvorke… nedostaje valić 5. Da ali to za trejd nije jer nema prometa na ATPL. Kad dodirne dno onda češ vidjeti raketu gore, jer s jedinicom impulsa nema zaj….cije. LP [thumbsup]

I very much love INGRA !!

New Report

Close