ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.12.2024. u 10:43
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
43,00
3.870
90
42,50
45,10
1,42%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Menađment ATPL-a je najavio 12 mil. USD dobiti u 2010. g. [yawn]

Moze link?




Cijena dionice na ZSE se ne određuje prema pokazateljima koje navodi Mister Lopina, već tu cijenu određuju paničari ili pohlepnici zavisno od trenda ili puta kojim će krdo biti upućeno. Trenutno ovo je više i bogu i partizanima dosadilo. Nek rokne gore ili dolje samo da adrenalin proradi. Ja bi volio da rokne gore, ali ako se dogodi suprotno imamo plan B i za taj slučaj. [yawn] [yawn] [yawn]

Kako ćete se osiječati kada za petnaestak dana dobijete informaciju od menađmenta da ATPL
stoji dobro i da su vjerovatno u prvom kvartalu poslovali na pozitivnoj nuli što će potvrditi i
financijsko izvješće koncem mjeseca.Ulažem,a moj novac ne zarađuje.Pa to umara.Todex luduje.
čak i ove stare kante iz LPLH zarađuju a mi sanjamo o ponavljanju 2008.Konac 2009 i početak
2010 su dobre za brodare u ovisnosti od ranijih poteza menađmenta.
Jedino dobit donosi stabilan rast.Tko je lud da počme napucavati ATPL.Može jedino radi pripreme izlaska.
[/quote]

Menađment ATPL-a je najavio 12 mil. USD dobiti u 2010. g. [yawn]
[/quote]
12 mil % je 63,6 mil kn tj po dionici
63.600.000: 1.395.520=45,57 po dionici

na sadašnju cijenu P/E=970:45,57=21,29 Čak bi i BV išao na 1020 kn pa bi sadašnja cijena
bila i u tom slućaju korektna.Taj poslovni rezultat bi mogao opravdati sadašnju cijenu.Ta dobit
ne garantira i rast cijene dionice.Dapaće.
Za lpl na cijenu od 300/sadašnja 160/ dobit po dionici bi trebala biti 300:21,29 =14,09.
A LPLH je to sposobna ostvariti u jednom kvartalu kao što je napravila u zadnjem, a vjerovatno i
u ovom iza nas.Potencijalna podcijenjenost LPLH sedam puta uz sadašnju cijenu uz taj poslovni
rezultat ATPL.

Želim vam svima skupa sretan Uskrs.

Za Integrala – članak iz Poslovnog dnevnika od 15.12.2009. g.:

U Atlantskoj plovidbi zadovoljni rezultatima unatoč teškoj godini

Unatoč teškoj godini, u dubrovačkoj Atlantskoj plovidbi zadovoljni su rezultatima poslovne 2009. godine, kazao je na današnjoj konferenciji za novinare predsjednik Uprave Ante Jerković.

Napomenuo je kako je prošle godine najavljivani gubitak od 30 milijuna američkih dolara smanjen u posljednjih nekoliko mjeseci te zahvaljujući oporavku tržišta na koncu poslovne 2009. godine očekuju gubitak od 4 do 6 milijuna dolara. Prema planu za iduću godinu očekuju čistu dobit od 12 milijuna američkih dolara. Jerković je kazao i da je kretanje dionica Atlantske plovidbe slijedilo kretanje tržišta, a kad je riječ o cijeni ona je na kraju 2008. iznosila 689 kuna, a na današnji dan iznosi 1.005 kuna.

Kad je u pitanju flota i njena obnova Jerković je kazao kako je porinućem broda Sveti Vlaho u vijetnamskom brodogradilištu zaokružen ambiciozni program obnove flote vrijedan oko 220 milijuna američkih dolara, a do 2012. godine slijedi isporuka još četiri nova broda.

Kad su u pitanju ostala društva u vlasništvu Atlantske plovidbe rečeno je kako zrakoplovna tvrtka Dubrovnik Airlines bilježi očekivani gubitak od 2,5 milijuna eura, a u idućoj godini očekuju bolje poslovanje.





Cijena dionice na ZSE se ne određuje prema pokazateljima koje navodi Mister Lopina, već tu cijenu određuju paničari ili pohlepnici zavisno od trenda ili puta kojim će krdo biti upućeno. Trenutno ovo je više i bogu i partizanima dosadilo. Nek rokne gore ili dolje samo da adrenalin proradi. Ja bi volio da rokne gore, ali ako se dogodi suprotno imamo plan B i za taj slučaj. [yawn] [yawn] [yawn]

Kako ćete se osiječati kada za petnaestak dana dobijete informaciju od menađmenta da ATPL
stoji dobro i da su vjerovatno u prvom kvartalu poslovali na pozitivnoj nuli što će potvrditi i
financijsko izvješće koncem mjeseca.Ulažem,a moj novac ne zarađuje.Pa to umara.Todex luduje.
čak i ove stare kante iz LPLH zarađuju a mi sanjamo o ponavljanju 2008.Konac 2009 i početak
2010 su dobre za brodare u ovisnosti od ranijih poteza menađmenta.
Jedino dobit donosi stabilan rast.Tko je lud da počme napucavati ATPL.Može jedino radi pripreme izlaska.
[/quote]

Menađment ATPL-a je najavio 12 mil. USD dobiti u 2010. g. [yawn]
[/quote]
12 mil % je 63,6 mil kn tj po dionici
63.600.000: 1.395.520=45,57 po dionici

na sadašnju cijenu P/E=970:45,57=21,29 Čak bi i BV išao na 1020 kn pa bi sadašnja cijena
bila i u tom slućaju korektna.Taj poslovni rezultat bi mogao opravdati sadašnju cijenu.Ta dobit
ne garantira i rast cijene dionice.Dapaće.
Za lpl na cijenu od 300/sadašnja 160/ dobit po dionici bi trebala biti 300:21,29 =14,09.
A LPLH je to sposobna ostvariti u jednom kvartalu kao što je napravila u zadnjem, a vjerovatno i
u ovom iza nas.Potencijalna podcijenjenost LPLH sedam puta uz sadašnju cijenu uz taj poslovni
rezultat ATPL.

Želim vam svima skupa sretan Uskrs.

[/quote]
ja mislim da se tako ne računa p/e asu,kakvi 21 šta je tebi,a dobit ostvarena zadnjih godina?di je to-pojela maca..u svakom slučaju sretan uskrs svim paćenicima na zse..

Lopina ima argumente, ali se bazira isključivo na podatke iz prijevoza roba, kao i što se bazira pretjerano na kvartalne frejmove. Svaka druga njegova rečenica sadrži riječ kvartal, a to je poptuno krivi pristup. Sjećam se dok nas je u zimi 2009. pilio da je TNPL bolja kupnja od LEDA zbog loših ili dobrih "kvartala" i sličnih gluposti. Evo nas godinu i nešto poslije i di smo, šta smo? Sad mu je Todex odjednom dobar. O TNPL ni riječi.

Nadalje… kupnja novih brodova, amortizacija tokom exploatacije i na kraju prodaja brodova, jednakopravan je izvor prihoda u brodarstvu kao i prihodi iz prijevoza roba. Po tome je brodarstvo specifičan segment jer ima visokoutrživu (likivdu) dugoročnu imovinu. I zato se ne treba previše obazirati na količinu cash-a na računu već ponajprije na NAV. Primjerice.. ukoliko ATPL-u zagusti sa obvezama, ona uvijek može utržiti dio dugotrajne likvidne imovine (brod) po tržišnoj cijeni ( i to nije sramota, to je normalno u tom bussoinessu), dok neka druga firma u nekoj drugoj industriji, koja se primjerice bavi tokarenjem ili nekim drugim vidom industrije ne može prodati glodalicu, jer ne postoji tržište glodalica. ATPL je u investicijskom ciklusu proširenja flote novim jedinicama, a brodovi LPLH vrijede koliko vrijedi scrap ili koliko može dobiti na tržištu za njih.

Kada bi si netko dao truda i izračunao barem približno točan NAV ATPL-a, i LPLH-a imali bismo jasniju sliku koja je dionica podcijenjenija, ali to je samo jedan dio. Drugi dio je i napraviti forecast sektora, a to ne mogu niti ljudi iz struke, zato brodari i jesu uvijek diskontirani.

Ako Jerković očekuje dobit od 12 mil$, onda je to sigurno više jer je tip pretjerano konzervativan u procjenama (što je dobro). Ja očekujem 100 mil kuna dobiti za ATPL u 2010.

Nemam ATPL niti LPLH, ne mislim kupovati niti jednu.


PODRŽAVAM GOSP. ANTU JERKOVICA…zašto bi plaća u našim lopovskim škverovima kad može isti brod na zapadu kupit duplo jeftinije…
….imam susjeda radi u škveru(i sam kaže da ništa ne rade a primaju po 10000kn)..
….mislim da JERKOVIĆ nije glup da plaća tudji NERAD…

pitaj susjeda mogu li se ja prijaviti za rad u škveru (na crno ) za upola plače ( 5 000 kn) godinu dana .

5. travanj 2010.

U Dubrovniku više od 5.000 gostiju za uskršnje blagdane

Uskrsne blagdane, koji tradicionalno označavaju početak turističke sezone, u Dubrovniku je u 27 otvorenih hotela, privatnom smještaju i jednom otvorenom kampu provelo 5.248 gostiju.

To je za sedam posto više nego za Uskrs godinu dana ranije kada je u Dubrovniku boravilo 4.900 gostiju. Najbrojniji gosti bili su Španjolci, potom gosti iz Bugarske, Japana, Velike Britanije i Hrvatske. Za uskrsnih blagdana Dubrovnik je posjetio i kruzer "Musica" s 3.100 putnika što je dodatno upotpunilo dubrovačku blagdansku turističku sliku.

U hotelima ističu zadovoljstvo startom ovogodišnje sezone pa tako hotel Hilton Imperijal bilježi bolju popunjenost nego prošle godine i to gostima sa španjolskog i engleskog govornog područja. Slično je i u jadranskim luksuznim hotelima gdje je hotel Excelsior ostvario popunjenost od 90 posto, a našto lošije su prošli hoteli Kompas Bellevuie i Dubrovnik Palace.

Stopostotnu popunjenost zabilježili su i u hotelskoj kući Importanne Resort gdje je najviše gostiju bilo iz Japana, Portugala i Grčke.

(Hina/pd)

Hilton Imperijal bilježi bolju popunjenost nego prošle godine i to gostima sa španjolskog i engleskog govornog područja. [smiley]


Lopina ima argumente, ali se bazira isključivo na podatke iz prijevoza roba, kao i što se bazira pretjerano na kvartalne frejmove. Svaka druga njegova rečenica sadrži riječ kvartal, a to je poptuno krivi pristup. Sjećam se dok nas je u zimi 2009. pilio da je TNPL bolja kupnja od LEDA zbog loših ili dobrih "kvartala" i sličnih gluposti. Evo nas godinu i nešto poslije i di smo, šta smo? Sad mu je Todex odjednom dobar. O TNPL ni riječi.

Nadalje… kupnja novih brodova, amortizacija tokom exploatacije i na kraju prodaja brodova, jednakopravan je izvor prihoda u brodarstvu kao i prihodi iz prijevoza roba. Po tome je brodarstvo specifičan segment jer ima visokoutrživu (likivdu) dugoročnu imovinu. I zato se ne treba previše obazirati na količinu cash-a na računu već ponajprije na NAV. Primjerice.. ukoliko ATPL-u zagusti sa obvezama, ona uvijek može utržiti dio dugotrajne likvidne imovine (brod) po tržišnoj cijeni ( i to nije sramota, to je normalno u tom bussoinessu), dok neka druga firma u nekoj drugoj industriji, koja se primjerice bavi tokarenjem ili nekim drugim vidom industrije ne može prodati glodalicu, jer ne postoji tržište glodalica. ATPL je u investicijskom ciklusu proširenja flote novim jedinicama, a brodovi LPLH vrijede koliko vrijedi scrap ili koliko može dobiti na tržištu za njih.

Kada bi si netko dao truda i izračunao barem približno točan NAV ATPL-a, i LPLH-a imali bismo jasniju sliku koja je dionica podcijenjenija, ali to je samo jedan dio. Drugi dio je i napraviti forecast sektora, a to ne mogu niti ljudi iz struke, zato brodari i jesu uvijek diskontirani.

Ako Jerković očekuje dobit od 12 mil$, onda je to sigurno više jer je tip pretjerano konzervativan u procjenama (što je dobro). Ja očekujem 100 mil kuna dobiti za ATPL u 2010.

Nemam ATPL niti LPLH, ne mislim kupovati niti jednu.


Ti si pametan i kupio si JDPL.

obožavam strvine-posebno ovce

Evo jedan graf iz kojeg se mogu donijet nekakvi zaključci vezani uz ATPL.

Budući razvoj situacije na ovoj dionici mi je trenutno nejasan, ali postoji mogućnost da ATPL u svibnju dogura do 1350 kn ukoliko BDI probije 4500 bodova( trebao bi rasti do 5300 bod).

Ako vjerujete da će dionica ATPL pratiti rast vozarina tijekom naredna dva mjeseca, ovaj tjedan je idealan za ulaz. Ja sam mišljenja da neće biti ništa od rasta sve dok BDI ne prijeđe 4500 bodova.

Ako vjerujete da će dionica ATPL pratiti rast vozarina tijekom naredna dva mjeseca, ovaj tjedan je idealan za ulaz. Ja sam mišljenja da neće biti ništa od rasta sve dok BDI ne prijeđe 4500 bodova.

Valjda si do sada shvatio da trenutačna razina BDI nema veze sa cijenom dionice, već su za to bitna očekivanja investitora za buduće razdoblje, a ona očito nisu Bog zna što.
Kostolany kaže: "Onaj tko nema pšenicu kada joj cijena pada, neće je imati niti kada joj cijena bude rasla". Dalje kaže: "u prvoj fazi uzlaznog kretanja trebalo bi kupovati" (str.44 Psihologija burze), vjerujem da nas nešto takvo čeka već sutra (posebno ako se pogleda kretanje brodara izlistanih na NYSE).
Btw, ne vjerujem da će BDI dosegnuti 4500 u ovoj godini, no nama je sasvim dovoljno da panamaxi ostanu na vozarinama od 30000 pa da dionica na kraju godine uhvati 1350.

Valjda si do sada shvatio da trenutačna razina BDI nema veze sa cijenom dionice, već su za to bitna očekivanja investitora za buduće razdoblje, a ona očito nisu Bog zna što.
Kostolany kaže: "Onaj tko nema pšenicu kada joj cijena pada, neće je imati niti kada joj cijena bude rasla". Dalje kaže: "u prvoj fazi uzlaznog kretanja trebalo bi kupovati" (str.44 Psihologija burze), vjerujem da nas nešto takvo čeka već sutra (posebno ako se pogleda kretanje brodara izlistanih na NYSE).
Btw, ne vjerujem da će BDI dosegnuti 4500 u ovoj godini, no nama je sasvim dovoljno da panamaxi ostanu na vozarinama od 30000 pa da dionica na kraju godine uhvati 1350.

Dionice brodara i ne mogu pratiti u stopu kretanje vozarina zbog izrazite volitabilnosti. BDI postiže higher high i time se popravlja forecast sektora. Ja sam uvjeren da će vozarine krajem svibnja doći do cca 5300 bodova, pitanje je samo hoće li to biti dovoljno za rast dionice do 1350 kn(trebalo bi).
Treba pratiti kako će se dionica ponašati u sljedeća dva mjeseca, ukoliko početkom svibnja ATPL bude ispod 1100 kn mogao bi ući na mjesec dana, to mi je ujedino i gornja granica koliko sa spreman platiti.
Trenutno sam u nekim drugim dionicama gdje mislim da postoji veći potencijal rasta, pa ćemo vidjeti hoće li one odraditi i hoću li biti u prilici kapitalizirati zaradu i ući u ATPL.

While rates for smaller bulkers slipped marginally, Landsberg says rates for panamax vessels may experience gains this week as China continues to tap their stockpiles of thermal coal.

Commodore says in the long term Brazilian iron ore exports are set for a significant rise in the second and third quarters, offering a “moderate” amount of support to freight rates.

New Report

Close