Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Pogledajte na DryShips Inc. intervju sa CEO George Economou dan 15.10.2007 tv kuci CNBC. Intervju je interesantan a posebno osvrt na buducnost trzista pa cu naglasizoi samo naj interesantniji dio
Quote
Mi smo u sredini dugog ciklusa i vjerovatno na pocetku vrlo velikog superciklusa….
Unquote
Interesantno je da potvrdjuje slowdown ali samo vezano za Ameriku sta ne vidi kao problem jer je njihovo ucesce u bulku svega 3 % u svjetskim razmjerima.
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI&d=v1
*wunderkind od nedavno ne posjeduje dionice atpl. analiza nije poziv na kupnju ili prodaju dionica. [smiley2]
Wunder imaš ili nemaš Atpl?
*wunderkind od nedavno ne posjeduje dionice atpl. analiza nije poziv na kupnju ili prodaju dionica. [smiley2]
i ne kupuje do daljnjega…
jer budući da mi se u americi neda trgovat nit znam trenutno kak se to izvodi smatram naše brodare pre skupima iako će vjerojatno tržište pokazat da nisam u pravu!
ali zašto bi uvijek morao bit u pravu!?
;;-)
davids: ” Wunder imaš ili nemaš Atpl? ” *wunderkind od nedavno ne posjeduje dionice atpl. analiza nije poziv na kupnju ili prodaju dionica. [smiley2] i ne kupuje do daljnjega… jer budući da mi se u americi neda trgovat nit znam trenutno kak se to izvodi smatram naše brodare pre skupima iako će vjerojatno tržište pokazat da nisam u pravu! ali zašto bi uvijek morao bit u pravu!? ;;-)
Ti si gongov promatrač ovdje,paziš da nema špekulanata….
:-O
Pogledajte na DryShips Inc. intervju sa CEO George Economou dan 15.10.2007 tv kuci CNBC. Intervju je interesantan a posebno osvrt na buducnost trzista pa cu naglasizoi samo naj interesantniji dio Quote Mi smo u sredini dugog ciklusa i vjerovatno na pocetku vrlo velikog superciklusa…. Unquote Interesantno je da potvrdjuje slowdown ali samo vezano za Ameriku sta ne vidi kao problem jer je njihovo ucesce u bulku svega 3 % u svjetskim razmjerima.
Istina, DRYS -7.28 (-9.46%)
Tech, kao ljubitelj Atpl-a, mogu samo reći, bolje častan uzmak nego pirova pobjeda…
CEO’s Say Dry Bulk Growth Not Slowing (DRYS, EXM, TBSI)
11-26-2007 12:52:37 PM
On the call, the CEOs were asked if the dry bulk business was slowing because of the current slowdown in the US market. All the CEO’s said the business was not slowing and that the US portion of business only played a small role into their revenue. Asia is growing by leaps and bounds which more than makes up for a slowdown in the US Business.
The CEO’s who said this on the call were from these companies: DryShips (Nasdaq: DRYS), Excel Maritime (NYSE: EXM) and TBS International (Nasdaq: TBSI). I would expect the CEOs to talk about sector demand in the bulk shipping industry and how the economics, such as fuel rates affecting the industry.
Also, DryShips, Excel Maritime and TBS International said gas prices have not affected their business. These companies have been able to pass on the higher gas prices to the customers.
p.s. da ne bi bilo da samo plašim ljude! B-)
Vidim ja gdje to ide, pa se ukljucujem iako sam odustao od pisanja zbog poplave novih (navijaca).
Taktika jednog naseg clana je ocita – otisao u cash, vidi da brodari (trenutno!) rastu pa se odmah pobojao da nije fulao:-h
Zanimljiv je njegov pristup. Dok je bilo drz-nedaj, u tisini je rasprodao a tek nakon toga se u njemu probudio altruizam i nepristran pristup, te dobrohotno upozorava udjelnicare kako se nalazimo na rubu sloma. Dotad je kontaktirao sa vecinom brodarskih udjelnicara i kumio za informacijama, dokle to ide, dokad to treba drzati. Sada smo odjednom dobili vrhunskog strucnjaka na podrucju bulk transporta….
Mislim da je time sve receno i potpuno mi je jasno zasto je bio banan. Sada malo o trenutnoj situaciji. Da izgleda dobro, ne izgleda: u Americi na pragu recesije, ljudi izvlace novac za Bozicnu rasprodaju, BDI lagano i konstantno pada. Moguce je da ce se to dogoditi i kod nas (i upravo na to racunaju neki clanovi).
S druge strane, nista se ne mijenja sto se tice poslovanja ATPL – vozarine i dalje visoke, mixani ugovori sprijecit ce smanjenje prihoda/dobiti za 4Q, NAV raste i ocekuju se novi brodovi (ruku na srce, za neke je cekanje od 6-12 mjeseci, period u kojem brodovi stizu predugo razdoblje…)
Svakom na njegovu dusu i odluku hoce li prodati ili zadrzati dionice. Moguce je da se ja varam i da cu zbog opceg raspolozenja na burzi biti na gubitku. Medjutim, ovo degutantno drukanje na dole pokazuje karakter pojedinih clanova. Nisu pisali dok je raslo, skupljali su info na razne nacine u tisini i iza javnog foruma, a sada koriste javni forum. Stoga bi lijepo molio da se doticni uozbilje i da prekinu sa takvim degutantim pristupom – tko je prodao, prodao je, a nas “pusionicare” pustite na miru da zivimo u neznanju i da popusimo pare.
Nadam se da ce moderator pustiti ovaj post, bas kao sto i pusta nesuvisle postove pojedinih clanova. Hvala lijepa. Bilo kakva rasprava s pojedincima ne dolazi u obzir, ja sam svoje rekao. Ostali neka prosude sami, za sebe.
@Budd: istina, ne izgleda lijepo. Mene zanima zasto su brodari u Americi pali toliko: jel to zbog recesije ili zato sto su uistinu bili precjenjeni? Ne znam, vidjet cemo hoce li se hr trziste povesti za US marketom. Ako hoce, onda nam uistinu slijede teski dani. Ja se nadam da nece, a i ne vidim nekog razloga. Dosad smo slijedili vlastiti put – ne vidim zasto bismo mi placali ceh zato sto Ameri trose basnoslovne svote novaca (bacaju u vjetar) zbog intervencije u Iraku (da, da, ako netko nije znao, njihova situacija je izazvana i time – ne mozete imati stabilnu poziciju u zemlji a da lopatama bacate gomile dolara u pustinju).