Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
…..Dugoročno dobra dionica….
Brodari, građevinari i svi sektori koji nemaju stabilnu potražnju ne mogu biti dugoročno dobro ulaganje. Ja sam siguran da će brodarske i građevinske dionice u sljedećih 20 god sigurno napraviti još 3-4 vala slična ovome od 2006-2010g.
Vozarine nikad neće biti stabilne, kada rastu ugovaraju se novi brodovi svi šire flote i dolazi do povećanja ponude prijevoza u odnosu na potražnju. Kada vozarine počmu padati iz brodskog biznisa otpadaju najslabije karike i ciklus ponovno počinje.
po meni je realna cijena 1200 trenutno,mislim da bi bdi mogao potegnuti preko 4000 u idućih 10-ak dana,ali to ne znači da će atpl potegnuti,mada kad bi bdi probio 4000 mislim da bi imala snage za 1200,ali ne i više..nije nikome u interesu da plane ko šibica
po meni je realna cijena već sad 2850, a ako BDI povuče do 7500, onda bi ATPL trebala imati snage za 5000 krznenih.a meni, a i postojećim dioničarima je u interesu da ode i do 15000, a može i više.
[/quote]
Ma jeste vi to vidjeli?!
Pa dobro, zar se baš ništa se šuška oko moguće dividende?
Pa dobro, zar se baš ništa se šuška oko moguće dividende?
"Dividenda je dio dobiti dioničkom društvu koji se isplaćuje vlasnicima dionica, dakle vlasnicima kompanije. Odluka o isplati dividende donosi se na godišnjoj skupštini izdavatelja glasanjem prisutnih dioničara, tj. vlasnika. Hoće li biti isplate dividende i kolika će ona biti ovisi o rezultatu poslovanja kompanije te o potrebama kompanije za sredstvima za investiranje."
Gubitak i dividenda obično ne idu zajedno….
evo malo belosvetskog drukerraja , kaže stručnjak da su vake vozarine za kejpove neodržive i da su u jakom kontrastu s 10god prosječnim spredovima. kejp je uvjek nosio premiju u odnosu na panamaks i da bi prema tomu relevantne vozarine za kejpove bile oko 60k$. čeka se završetak pregovora o cjenama željezne rudače – to će pogurat kejpove [thumbsup]
ovo je klasična talačka kriza: svi su zatočenici kejpa a zna se da bez njih nema jačeg rasta bedeija , mada se na vakim vozarinama za supre i panamakse u atpl može sasvim pristojno živjet [thumbsup]
Something just not right in the dry bulk freight market. The average reported Baltic Cape rate has now lagged the average reported Baltic Panamax rate for 7 days. As of Friday the average reported Baltic Panamax rate was $31,872 about 10% above the average reported Baltic Cape rate at $28,542. This is in sharp contrast to the historical (10-Years) norm in which the Cape rate has averaged roughly a 90% premium to the Panamax rate (roughly 1.9x higher). Based on the long term average Cape Panamax spread – average Cape rates should be about double where the are or roughly $60,000/d…. Equally strong with Panamaxes have been Supramaxes… Iron ore negotiations are shifting trading patterns… Conclusion of iron ore negotiations should be a positive for the Capes.
Dividenda se može isplatiti iz zadržane dobiti iz predhodnih godina,naravno ako je bilo dobiti.
jučerašnji put/kol ratiio za genko je pao na 0,12 što se uvjek , ali baš uvjek smatra izrazito buliš signalom [thumbsup] slično se događa i na exmu i drysu [thumbsup]
samo da ne bude bullšitiš signal [lol]
Čitam par članaka, lagano se vraća optimizam na svjetskim burzama,indexi rastu, potražnja za robama raste…Mislim da su ove zadnje prilike za ukrcaje, i da je ovo dno AtpL-a…
Čitam par članaka, lagano se vraća optimizam na svjetskim burzama,indexi rastu, potražnja za robama raste…Mislim da su ove zadnje prilike za ukrcaje, i da je ovo dno AtpL-a…
Ne boj se neće nigdje uteć još dugo.
lagano se vraća optimizam na svjetskim burzama,indexi rastu, potražnja za robama raste…Mislim da su ove zadnje prilike za ukrcaje, i da je ovo dno AtpL-a…
(…) čeka se završetak pregovora o cjenama željezne rudače – to će pogurat kejpove [thumbsup]
ovo je klasična talačka kriza: svi su zatočenici kejpa a zna se da bez njih nema jačeg rasta bedeija , mada se na vakim vozarinama za supre i panamakse u atpl može sasvim pristojno živjet [thumbsup]
Znači li rast cijena rudarskih kompanija najavu okončanja pregovora o cijenama željenzne rudače, a time konačno i prestanak koneskih igrica oko capesizeova?
Dokle god maleni drže 40% dionica nema ovdje kruha. Osuđeni smo na ovo struganje po dnu. Ili kad bi se 20% malenih postavilo na ask sa cijenom od 1100 kuna, dionica bi u roku keks bila tam, i onda je tek moguć gromovit uzlet do 1500-2000. Ovak nema micanja, očekivanja malenih velika a velikima je sasvim svejedno, dakle svi ukopani u rovove do tko zna kad.