ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


…..Dugoročno dobra dionica….

Brodari, građevinari i svi sektori koji nemaju stabilnu potražnju ne mogu biti dugoročno dobro ulaganje. Ja sam siguran da će brodarske i građevinske dionice u sljedećih 20 god sigurno napraviti još 3-4 vala slična ovome od 2006-2010g.
Vozarine nikad neće biti stabilne, kada rastu ugovaraju se novi brodovi svi šire flote i dolazi do povećanja ponude prijevoza u odnosu na potražnju. Kada vozarine počmu padati iz brodskog biznisa otpadaju najslabije karike i ciklus ponovno počinje.

i zato sad strpljivo skupljamo i čekamo novi ciklus…ljudi lako zaborave…



po meni je realna cijena 1200 trenutno,mislim da bi bdi mogao potegnuti preko 4000 u idućih 10-ak dana,ali to ne znači da će atpl potegnuti,mada kad bi bdi probio 4000 mislim da bi imala snage za 1200,ali ne i više..nije nikome u interesu da plane ko šibica

po meni je realna cijena već sad 2850, a ako BDI povuče do 7500, onda bi ATPL trebala imati snage za 5000 krznenih.a meni, a i postojećim dioničarima je u interesu da ode i do 15000, a može i više.
[/quote]

Ma jeste vi to vidjeli?!

Pa dobro, zar se baš ništa se šuška oko moguće dividende?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


Pa dobro, zar se baš ništa se šuška oko moguće dividende?

"Dividenda je dio dobiti dioničkom društvu koji se isplaćuje vlasnicima dionica, dakle vlasnicima kompanije. Odluka o isplati dividende donosi se na godišnjoj skupštini izdavatelja glasanjem prisutnih dioničara, tj. vlasnika. Hoće li biti isplate dividende i kolika će ona biti ovisi o rezultatu poslovanja kompanije te o potrebama kompanije za sredstvima za investiranje."
Gubitak i dividenda obično ne idu zajedno….

Da li znades rodjace da je standard pokvario ljude...jedu govna i sanjare..

evo malo belosvetskog drukerraja , kaže stručnjak da su vake vozarine za kejpove neodržive i da su u jakom kontrastu s 10god prosječnim spredovima. kejp je uvjek nosio premiju u odnosu na panamaks i da bi prema tomu relevantne vozarine za kejpove bile oko 60k$. čeka se završetak pregovora o cjenama željezne rudače – to će pogurat kejpove [thumbsup]
ovo je klasična talačka kriza: svi su zatočenici kejpa a zna se da bez njih nema jačeg rasta bedeija , mada se na vakim vozarinama za supre i panamakse u atpl može sasvim pristojno živjet [thumbsup]

Something just not right in the dry bulk freight market. The average reported Baltic Cape rate has now lagged the average reported Baltic Panamax rate for 7 days. As of Friday the average reported Baltic Panamax rate was $31,872 about 10% above the average reported Baltic Cape rate at $28,542. This is in sharp contrast to the historical (10-Years) norm in which the Cape rate has averaged roughly a 90% premium to the Panamax rate (roughly 1.9x higher). Based on the long term average Cape Panamax spread – average Cape rates should be about double where the are or roughly $60,000/d…. Equally strong with Panamaxes have been Supramaxes… Iron ore negotiations are shifting trading patterns… Conclusion of iron ore negotiations should be a positive for the Capes.

It was a thrill to play against Drazen. Every time we competed, he competed with an aggressive attitude - Michael Jordan

Dividenda se može isplatiti iz zadržane dobiti iz predhodnih godina,naravno ako je bilo dobiti.

obožavam strvine-posebno ovce

jučerašnji put/kol ratiio za genko je pao na 0,12 što se uvjek , ali baš uvjek smatra izrazito buliš signalom [thumbsup] slično se događa i na exmu i drysu [thumbsup]
samo da ne bude bullšitiš signal [lol]

It was a thrill to play against Drazen. Every time we competed, he competed with an aggressive attitude - Michael Jordan

Čitam par članaka, lagano se vraća optimizam na svjetskim burzama,indexi rastu, potražnja za robama raste…Mislim da su ove zadnje prilike za ukrcaje, i da je ovo dno AtpL-a…


Čitam par članaka, lagano se vraća optimizam na svjetskim burzama,indexi rastu, potražnja za robama raste…Mislim da su ove zadnje prilike za ukrcaje, i da je ovo dno AtpL-a…

Ne boj se neće nigdje uteć još dugo.


lagano se vraća optimizam na svjetskim burzama,indexi rastu, potražnja za robama raste…Mislim da su ove zadnje prilike za ukrcaje, i da je ovo dno AtpL-a…


(…) čeka se završetak pregovora o cjenama željezne rudače – to će pogurat kejpove [thumbsup]
ovo je klasična talačka kriza: svi su zatočenici kejpa a zna se da bez njih nema jačeg rasta bedeija , mada se na vakim vozarinama za supre i panamakse u atpl može sasvim pristojno živjet [thumbsup]

Znači li rast cijena rudarskih kompanija najavu okončanja pregovora o cijenama željenzne rudače, a time konačno i prestanak koneskih igrica oko capesizeova?

http://www.poslovni.hr/143643.aspx

Dokle god maleni drže 40% dionica nema ovdje kruha. Osuđeni smo na ovo struganje po dnu. Ili kad bi se 20% malenih postavilo na ask sa cijenom od 1100 kuna, dionica bi u roku keks bila tam, i onda je tek moguć gromovit uzlet do 1500-2000. Ovak nema micanja, očekivanja malenih velika a velikima je sasvim svejedno, dakle svi ukopani u rovove do tko zna kad.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

New Report

Close