Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Ovaj posao mora biti vrhunski planiran i isplanirano treba biti realizirano, dakle realizaciju treba svakodnevno pratiti da bi stvar štimala. Zato sam naveo Korejca koji će to sigurno raditi jer za njega rad nije trpni glagol. Kod nas se to ne radi i onaj koji to ne radi isto bi trebao dobiti otkaz. Po meni glavni su krivci poslodavci, a to je vlada koja je rastjerala sve ono što vrijedi postavljajući umne invalide na vrlo odgovorna mjesta.
Shvaćam interes Atlanske da grade brodove vani, neka kažu i cijenu te se to može usporediti sa cijenom ovdje i svima će biti jasno zašto je tako. Sa druge strane država je vlasnik Brodogradilišta i nije mi jasno da se tako neodgovorno ponaša prema brodogradnji. Postavljajući podobne uprave uništili su sve osim donekle Uljanika. Nije mi jasno kako se nešto ne može napraviti da je barem na nuli. Tu je težak problem rukovođenja a to znači da je nesposoban kadar zavladao i upao u sve strukture brodogradilišta. To je dubinski problem koji bi riješili Korejci a ne Kinezi. Oni bi npr rekli ti moraš ovu motiku završit do sutra u podne jer Stipe mora sa njome poći kopati u polje. I motika bi morala biti gotova do podneva jer bi Korejac visio sa štopericom i nadgledao nesretnog Matu kako radi motiku. Došao bi u podne i pitao gdje je motika? Ako motike nebi bilo u podne sastala bi se uprava i zaključila da je Mate nesposoban i on bi dobio otkaz a našli bi nekog sa referencama da zna napravit motiku do podneva i to je to. Very simple.
[/quote]
Cijena je jako povoljna—-Dva nova broda za prijevoz rasutih tereta, vrijednosti 64 milijuna američkih dolara, trebala bi biti isporučena za dvije godine.S tim da je kap.Jerković danas na Dubrovačkom radiu naglasio da je večina tog iznosa pokrivena gotovinom i već plačena a ostatak če biti podmiren sa kreditima.U nas za te novce mogu graditi jedan takav panamax a gratis dobiju byboat [smiley].
Bilo je nedavno na vijestima da su u brodogradilištu u Splitu predali naručiocu najbolji brod na svitu..
Mislim da je na kraju svega na tom brodu gubitak od 12 milja kuna ili dolara..neznam više..To sve kazuje..Prvo radnici malo ili nikako ne radu za ono za što su plaćeni, drugo nosu kući elektrode i ostalo, menadžeri sisaju velike plaće i bonuse i puno ih ima, itd…Trećina ih je na bolovanju, a trećina ih je viška i uglavnom u kancelarijama…Mnogi su bili u ratu pa ih nesmiš dirati i eto ti gubitka…
Ovaj posao mora biti vrhunski planiran i isplanirano treba biti realizirano, dakle realizaciju treba svakodnevno pratiti da bi stvar štimala. Zato sam naveo Korejca koji će to sigurno raditi jer za njega rad nije trpni glagol. Kod nas se to ne radi i onaj koji to ne radi isto bi trebao dobiti otkaz. Po meni glavni su krivci poslodavci, a to je vlada koja je rastjerala sve ono što vrijedi postavljajući umne invalide na vrlo odgovorna mjesta.
[/quote]
Nemojmo zaboraviti da su korejci kao i prije njih japanci krali tehnologiju zapada a sad to isto čine kinezi, indijci i ini na istoku. I moram se sad opet vratit na parafraziranog Stipu. Kad se u njega ulagalo? Tehnologija zasnovana na maci i ključu. Zašto je njegov rad postao preskup? Od njega moraju živjeti svi penzioneri, cijela socijala, školstvo, zdravstvo, vojska, državni aparat, itd… a sad je osta bez posla. I krug se počeo zatvarat i urušavat. I svi kukaju i plaču. A oni koji mu mogu dati posla rade brodove vani. Servisiraju i dokuju brodove vani. Pravo čudo da krcaju još naše. Danas- sutra, po istom scenariju krcat će žute. Bolje da se takve firme izlistaju na istočnim burzama kad se sav novac tamo i obrće a ne da se čude zašto ovdje nema prometa i zašto dionice ne rastu.
Baš fini menađment, jednog će dana i sebe prodat za yene!
22.03.2010. god.
ATPL-R-A; zadnja 975,11 ; -0,72% ; promet 318.098,59 kn
LPLH-R-A; zadnja 148,02 ; -1,37% ; promet 10.863,34 kn
ULPL-R-A; zadnja 640,00 ; -1,37% ; promet 179.371,23 kn
TNPL-R-A; zadnja 1.505,00; +0,57%; promet 65.724,99 kn
23.03.2010.
ATPL-R-A; zadnja 977,99 ; +0,23% ; promet 420.975,74 kn
LPLH-R-A; zadnja 148,08 ; -0,49% ; promet 1.036,56 kn
ULPL-R-A; zadnja 647,97 ; +0,79% ; promet 129.905,25 kn
TNPL-R-A; zadnja 1.553,00 ; +1,60% ; promet 53.756,00 kn
24.03.2010.
ATPL-R-A; zadnja 975,00 ; +0,28% ; promet 179.146,70 kn
LPLH-R-A; zadnja 161,80 ; +9,27% ; promet 485,40 kn
ULPL-R-A; zadnja 640,00 ; -0,48% ; promet 254.263,66 kn
TNPL-R-A; zadnja 1.554,99 ; +1,24% ; promet 511.119,96 kn
Lijep je odgovor našeg kapetana ….logičan …po Spocku ……
Ma dajmo tim žutanjcima sve …nek rade sve na svijetu ……svi u banani …al žutanjci obaraju rekorde u rastu GDP–Prihoda ….profita ….kak god ….
cijela jebena ekonomija svijeta se svela na to da tim žutim robotima da raditi sve u pol cijene ….
i svi zadovoljni ….Nike –Bangladeš, Kina … Philips ….Nokia ….Kina , Koreja …..brodovi …Još za koju godinu auti ….i cijeli svijet može u penziju …. a žutanjci će u 21. stoljeću preuzet kompletnu svjetsku proizvodnju …
A ovdje ….ostat će NIŠTA …..zapravo samo BANKE ….HT ….i trgovački centri ……
Hrvatska 2050 …..2 milje penzionera ….500 000 radnika ….od toga 400 000 Đabalebarovići , birokracija niš koristi …..proizvodnja 100 000 ak !!
Super ….budućnost ….
Vidi se da prate postove po forumu pa su se odmah oglasili po mojoj kritici zaboravljajući pritom da osim novogradnji ima i ostalih poslova gdje devize mogu ostati u HR kao npr. dokovanja i razni servisi ali izgleda da je najbitnije da se novi brod prođira ispred Dubrovnika.
I zašto se pravdaju i pozivaju na Jadroplov? Splićani su mogli otkazat ali nisu. Dobar dio je zaslugom da nisu privatizirani ali zato škver još uvijek živi. Nemam info da su dubrovčani bar pokušali dogovorit nešto u nas. Našim malim dioničarima time su sve rekli pa me zanima da li to misle na neke strane ulagače?
− Mi tu razliku u cijeni ne bismo mogli objasniti našim dioničarima. Ako su naši škverovi spremni graditi ovakve brodove, i mi smo spremni razgovarati, pa i za 10 do 15 posto višu cijenu, ali nikako ne za gotovo dva puta višu − rekao je još predsjednik Uprave Atlantske plovidbe kap. Ante Jerković.
tako je i nikako drugačije , kako bi meni ante mogo objasnit da plaća ovim našim džabalebarošima duplo više za iste brodove. za ova dva naš škver pravi jedan i puši na njemu . ako kinezi puše na ovakvoj cijeni za mene je to u redu , bolje oni nego mi. za upravu škvera nema neizvjesnosti , oni uvjek znaju da na kraju puše , jedino pitanje je hau mač?
škverovi na ovim cijenama rade gubitke , a gubitak na kraju pokriva proračun tojest svi mi. e pa dosta je toga . nedaj im ni centa ante [thumbsup] neka puše žuti malo za promjenu [thumbsup]
− Mi tu razliku u cijeni ne bismo mogli objasniti našim dioničarima. Ako su naši škverovi spremni graditi ovakve brodove, i mi smo spremni razgovarati, pa i za 10 do 15 posto višu cijenu, ali nikako ne za gotovo dva puta višu − rekao je još predsjednik Uprave Atlantske plovidbe kap. Ante Jerković.
tako je i nikako drugačije , kako bi meni ante mogo objasnit da plaća ovim našim džabalebarošima duplo više za iste brodove. za ova dva naš škver pravi jedan i puši na njemu . ako kinezi puše na ovakvoj cijeni za mene je to u redu , bolje oni nego mi. za upravu škvera nema neizvjesnosti , oni uvjek znaju da na kraju puše , jedino pitanje je hau mač?
škverovi na ovim cijenama rade gubitke , a gubitak na kraju pokriva proračun tojest svi mi. e pa dosta je toga . nedaj im ni centa ante [thumbsup] neka puše žuti malo za promjenu [thumbsup]
Neboj se za žute oni znaju za razliku odnas šta rade
neka puše žuti malo za promjenu [thumbsup]
Neka puše i žute [smiley]