Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,02 | 12.205 | 249 | 49,00 | 49,10 | 0,00% |
uk prodaja 8243 ovog trena, znam da ne mora nista znaciti , no nije dugo tako bilo. "Patka", neki znak ili?!
Baltic Exchange Dry Index TM 3243 (DOWN 37)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3259 (DOWN 23)
Baltic Exchange Panamax Index TM 4267 (DOWN 61)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2841 (DOWN 36)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1482 (DOWN 8)
uk prodaja 8243 ovog trena, znam da ne mora nista znaciti , no nije dugo tako bilo. "Patka", neki znak ili?!
mora da su se poćeli spremat vjeroatno ćekaj da bude bdi up pa da krenu
@ gotovina , treba reci i da kupnja dugo nije bila tako supljikava…vidjet cemo sto ce prevladat…
Potpisali gradnju 2 nova broda u Kini !!
Pisac ovog ima dionice …našeg vrletnog brodara ali ova zemlja je Goli k…….. Tu propadaju brodogradilišta . nemaju kaj raditi …..ovi kupuju non stop brodove po istoku Kina , Koreja …i nikom u ovoj
vuko….bini …unutar vlade ne pada na pamet da sufinnaciraju gradnju .da se povežu brodari i brodogradilišta …da se poslovi zavrte interno …..
Ma mora sve otić …u …………….3pm
To bi bilo izvedivo kad bi imali naše banke, ovako, strane ne žele ni uz subvencije države. Dokaz, 3Maj, 2+2, tnpl i ulpl , vrlo teško će biti isfinancirat projekt a da bude bar na nuli.
Potpisali gradnju 2 nova broda u Kini !!
Pisac ovog ima dionice …našeg vrletnog brodara ali ova zemlja je Goli k…….. Tu propadaju brodogradilišta . nemaju kaj raditi …..ovi kupuju non stop brodove po istoku Kina , Koreja …i nikom u ovoj
vuko….bini …unutar vlade ne pada na pamet da sufinnaciraju gradnju .da se povežu brodari i brodogradilišta …da se poslovi zavrte interno …..
Ma mora sve otić …u …………….3pm
U Americi male firme i građani podizu novac iz velikih banaka i ulazu u male lokalne banke.
Dali je to moguce i kod nas.
To bi bilo izvedivo kad bi imali naše banke, ovako, strane ne žele ni uz subvencije države. Dokaz, 3Maj, 2+2, tnpl i ulpl , vrlo teško će biti isfinancirat projekt a da bude bar na nuli.
[/quote]
Evo i službeno
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/0VUvByLySKXT2mDH82LFWQ==.doc
Lijepo je vidjeti da se brodari polako ali sigurno vraćaju normalnom poslovanju.
Kad dionica ovako reagira na ove vijesti, zamisli što bi se dogodilo da su se dva broda npr. nasukala na koraljne grebene, kao svojedobno Cast Polar Bear u meksičkom zaljevu za vrijeme dok je bio u najmu ATPL.
Btw, obzirom da se S&P 500 "penje" prema 1200, držim da bi Crobi morao biti min.3000, no to se neće lako dogoditi.
Potpisali gradnju 2 nova broda u Kini !!
To bi bilo izvedivo kad bi imali naše banke, ovako, strane ne žele ni uz subvencije države. Dokaz, 3Maj, 2+2, tnpl i ulpl , vrlo teško će biti isfinancirat projekt a da bude bar na nuli.
Shvaćam interes Atlanske da grade brodove vani, neka kažu i cijenu te se to može usporediti sa cijenom ovdje i svima će biti jasno zašto je tako. Sa druge strane država je vlasnik Brodogradilišta i nije mi jasno da se tako neodgovorno ponaša prema brodogradnji. Postavljajući podobne uprave uništili su sve osim donekle Uljanika. Nije mi jasno kako se nešto ne može napraviti da je barem na nuli. Tu je težak problem rukovođenja a to znači da je nesposoban kadar zavladao i upao u sve strukture brodogradilišta. To je dubinski problem koji bi riješili Korejci a ne Kinezi. Oni bi npr rekli ti moraš ovu motiku završit do sutra u podne jer Stipe mora sa njome poći kopati u polje. I motika bi morala biti gotova do podneva jer bi Korejac visio sa štopericom i nadgledao nesretnog Matu kako radi motiku. Došao bi u podne i pitao gdje je motika? Ako motike nebi bilo u podne sastala bi se uprava i zaključila da je Mate nesposoban i on bi dobio otkaz a našli bi nekog sa referencama da zna napravit motiku do podneva i to je to. Very simple.
Shvaćam interes Atlanske da grade brodove vani, neka kažu i cijenu te se to može usporediti sa cijenom ovdje i svima će biti jasno zašto je tako. Sa druge strane država je vlasnik Brodogradilišta i nije mi jasno da se tako neodgovorno ponaša prema brodogradnji. Postavljajući podobne uprave uništili su sve osim donekle Uljanika. Nije mi jasno kako se nešto ne može napraviti da je barem na nuli. Tu je težak problem rukovođenja a to znači da je nesposoban kadar zavladao i upao u sve strukture brodogradilišta. To je dubinski problem koji bi riješili Korejci a ne Kinezi. Oni bi npr rekli ti moraš ovu motiku završit do sutra u podne jer Stipe mora sa njome poći kopati u polje. I motika bi morala biti gotova do podneva jer bi Korejac visio sa štopericom i nadgledao nesretnog Matu kako radi motiku. Došao bi u podne i pitao gdje je motika? Ako motike nebi bilo u podne sastala bi se uprava i zaključila da je Mate nesposoban i on bi dobio otkaz a našli bi nekog sa referencama da zna napravit motiku do podneva i to je to. Very simple.
[/quote]
Nije problem u Stipi, on naime cijeli život radi u proizvodnji i dogurao je dokle je dogurao. Kad je Stipe navrijeme napravio motiku uveli su mu normu ali nije se dao prevariti pa ih je izrađivao u naprijed. I bio je sretan. I inovativan. I bez škole! Dok je on vukao drugi su se kitili njegovim perjem.
Danas je opet dežurni krivac. Izgubio je volju za radom pa se kormilaru moj zapitaj ko je taj brod vodio, Stipe ili oni sa štopericom?
I opet se Stipe ne predaje već na ulicu izlazi, protestira, neznajući nažalost da za one koje se bori sjede velikom većinom u uredima čekajući po ko zna koji put da Stipe odradi i za njih.
Slažem se da je problem organizacijski ali otkad je visoka škola alibi za neuspijeh? Pa zar smo doktoratima i ostalim diplomama amnestirani od krivnje za nastalu situaciju.
Najbolje bi bilo kad bi Stipe poludio i završio u Vrapču. Tad više nebi bilo koga kriviti ni tjerati ni na koga vikati pa da se dotični zapitaju : je li problem u meni ?
A da bi se to zapitali potrebne su korjenite i duboke promjene u odgoju, načinu života, glavi općenito, itd….
…..i to je to. Very simple.