Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 14.455 | 295 | 47,90 | 49,00 | 0,00% |
Baltic Exchange Dry Index TM 3280 (DOWN 57)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3282 (DOWN 108)
Baltic Exchange Panamax Index TM 4328 (DOWN 28)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2877 (DOWN 41)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1490 (No change)
22.03.2010. god.
ATPL-R-A; zadnja 975,11 ; -0,72% ; promet 318.098,59 kn
LPLH-R-A; zadnja 148,02 ; -1,37% ; promet 10.863,34 kn
ULPL-R-A; zadnja 640,00 ; -1,37% ; promet 179.371,23 kn
TNPL-R-A; zadnja 1.505,00; +0,57%; promet 65.724,99 kn
Pratiti ću ovaj tjedan pa ćemo vidjeti:
23.03.2010.
ATPL-R-A; zadnja 977,99 ; +0,23% ; promet 420.975,74 kn
LPLH-R-A; zadnja 148,08 ; -0,49% ; promet 1.036,56 kn
ULPL-R-A; zadnja 647,97 ; +0,79% ; promet 129.905,25 kn
TNPL-R-A; zadnja 1.553,00 ; +1,60% ; promet 53.756,00 kn
U isto vrijeme ekipa iz Ministarstva gospodarstva RH pokušava sa trećerazrednim kineskim činovnicima u Pekingu dogovoriti prodaju nekog od problematičnih brodogradilišta kinezima. Pa jednostavnije im je bilo doći u Dbk izravnim letom iz ZG u trajanju od 50 minuta i obaviti razgovore na top level, nego "turistički putovati" na račun poreznih obveznika. Ah, lijepo je raditi u ministarstvu, nee..?
U isto vrijeme ekipa iz Ministarstva gospodarstva RH pokušava sa trećerazrednim kineskim činovnicima u Pekingu dogovoriti prodaju nekog od problematičnih brodogradilišta kinezima. Pa jednostavnije im je bilo doći u Dbk izravnim letom iz ZG u trajanju od 50 minuta i obaviti razgovore na top level, nego "turistički putovati" na račun poreznih obveznika. Ah, lijepo je raditi u ministarstvu, nee..?
[/quote]
Ha Ha Ha, lako je bilo zapovijedat u komunizmu, zapovijedaj ti našim radnicima u Hrvatskom kapitalizmu. Dakle treba nam uvest komunističke vlasnike za spas brodogradilišta, rižu za gablec (marendu) i plaću od 100 Eura. To se bu svidjelo našim brodograditeljima, i rad u tri smjene, huuuuh, postat ćemo velesila u brodogradnji, brodovi atlanske će letjeti sa navoza naših brodogradilišta, a mi dioničari ćemo postati na forumu nešto kao: Evo javljam vam se sa Kariba, sijećaš li se gardist kad je dionica bila 1000 kuna, kao smo se bezveze ljutili na sve i svakoga, mladost, ludost. A ovaj kruzer Atlanske pun ko šipak dobro im ide, neka, neka i ovo putovanje zabadav. [pray]
Beware the Ides of March. Since hitting an interim high on March 15, capsize rates have begun taking on water, falling 26%. Capesize losses have not yet been mirrored by smaller vessels, which have held on to modest gains. In an unusual phenomenon yesterday, on average supramax vessels became $147 more expensive to charter than much larger capesize vessels, while the spread between panamax and capesize vessels rose $4,642 as panamax rates continued to climb.
This phenomenon could indicate that coal and grain shipments remain robust while iron ore demand is fading. While capesize rates have fallen 26% since their March highs, handysize and supramax rates have risen 10% and 2% since March 15, respectively.
Gledam stranicu ATPL ….izvješće o dividendi za 2008…kao najnoviji događaji…..a mi smo u 2010.g. Pa kako se to može dogoditi da se tako odnose prema informacijama dostupnim svima…..????!!!
I ono što sam primjetila – SVE JE MANJE STATISTIČKIH PODATAKA…..o neki stvarima se šuti ko
da su vojne tajne….. pa, dajte malo napišite nešto o ATPL-……nema pismenih?
E da je to slučaj samo s Atlanskom, 90% naših d.d. je takvo. Pogledaj stranice građevinara, Viaduktovu stranicu od 2006g nitko nije dirao, možda je uprava i zaboravila na nju. Kod nekih firmi se na webu čak teško može i zaključiti i čime se uopće bave.
A tko je prezentirao dioničarima planove za 2010g?
Pogledajte http://www.belex.rs i koja je razina transparentnosti, mi smo svjetlosnim godinama udaljeni od njih. Ovi manekeni s Zagrebačke burze misle da su došli do vrhunca kad su uveli live pregled trgovanja s 15min delay.
Jad i čemer, jedino pozitivno na našoj burzi je što su dionice brutalno podcijenjene.
A ovaj kruzer Atlanske pun ko šipak dobro im ide, neka, neka i ovo putovanje zabadav. [pray]
Nisam znala da kruzer imaju?! [embarass]
Potpisali gradnju 2 nova broda u Kini !!
Pisac ovog ima dionice …našeg vrletnog brodara ali ova zemlja je Goli k…….. Tu propadaju brodogradilišta . nemaju kaj raditi …..ovi kupuju non stop brodove po istoku Kina , Koreja …i nikom u ovoj
vuko….bini …unutar vlade ne pada na pamet da sufinnaciraju gradnju .da se povežu brodari i brodogradilišta …da se poslovi zavrte interno …..
Ma mora sve otić …u …………….3pm
Ovo je big news. Firma se izgleda ne boji za budućnost.