ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 02:35
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

blago tebi kad je znaš [thumbsup]

nitko to ne zna,tko zna di je sada dno,možemo samo naklapati o tome,vjerovatno je na cca 950,00 kn,evo ja se danas podebljao,pa ćemo vidit,sad mi je ulaz na 990,00…kad su vani brodari rasli,atpl je stagnirala,to su stvari tehničke prirode,dakle likvidnost nije na visini,i zato atpl nije na 1200..što bi bilo puno realnije u ovom trenutku,a i ona isplata dividende u dionicama je osakatila na srednjorčno razdoblje..



u zemlji seljaka na seoskoj burzi,na brdovitom balkanu,brale prodaje se kao da će opet na 700 kuna…jadna atpl,žrtva svih žrtava,ružno pače seoske burze,da li će se ikad pretvoriti u labuda?

Nebi baš rekao da je ATPL žrtva pada, pogledaj kako stoje brodari u americi s puno boljim fundamentima.
Meni je prije šest mjeseci dok se kretala u kanalu 1100-1200 kn bilo jasno da neće rasti. Postoji jedna caka po kojoj se to može lako odrediti.
[/quote]

možeš li nam reči (napisati) tu caku.
lp.

možeš li nam reči (napisati) tu caku.
lp.

Poprilično je jednostavno. Ja to koristim za određivanje hoću ući u brodare ili građevinare nakon preokreta iz padajućeg trenda u rastući.
Nakon preokreta trenda obično prva dva-tri dana brže i jače se odbiju dionice jednog sektora, dok drugi sektor na početku preokreta zastane s tendencijom nastavka korekcije. Drugi dan one dionice koje imaju potencijal zaključe dan s nižom cijenom nego prvi dan preokreta i njih treba kupovati.

Obično se ekipa uvijek upeca na one dionice koje brže potegnu, a fondovi uvijek napucaju ono što treba prodavati.

Shipbuilding cancellation rate hit all-time high
Saturday, 20 March 2010

The total ship building market saw a raise in cancellations during January with a total of 60 orders cancelled, higher than the monthly average in 2009, according to the latest Fairplay Shipbuilding Market Forecast from IHS Fairplay. January was the third consecutive month of declining orders since October 2009 but early indications point to an improvement during February.
Contracting of new dry bulk vessels in 2009 was cut by almost two-thirds from the previous year. During 2010 and 2011, ordering is expected to average 300 ships annually, with the number of orders expected to fall in all size segments, but mostly in the 60-99,999 dead weight tonnage (dwt) segment.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

WEEKLY MARKET REPORT
March 19th, 2010 / Week 11
The capesize market buckled this week with the BCI losing just over 800 points to end the week nearly 19% down, dragging with it the overall index with the BDI ending 3.6% down for the week. It was a different story for the other market segments, the smaller the segment the bigger the gains with the BPI ending 4% higher, the BSI over 7% higher and the BSHI adding nearly 10% for the week.
The Baltic Index average panamax t/c rate is at its highest level since November 2009
, hovering below US$ 35,000 p/day. That is up around US$ 2,000 from last week. The Europe/Asia front haul route has nearly reached the US$ 47,000 p/day level, nearly at the last 18 month highs which we saw in the beginning of the year. In the Pacific the April coal cargoes will help the market to remain firm, at least in the last week of this month. Good news also for the handysize sector as rates reach the September 2008 levels and with an upward trend set to continue.
The grain season has helped and we are starting to see some very strong rates being paid, like the US$ 34,000 p/day paid by Transgrain for a 2004 built 28,000 Dwt handysize for a trip between South America to the Med/Cont.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Nego, kad smo već kod novaca…… recite – Kad će dividenda ATPL za 2009.g. i kako će biti
isplaćena….. prošle godine dobili smo dionice – da ne moramo platiti porez na dividendu…a kako
će biti ove godine….ali, pitam ozbiljno bez zafrkancije…..di je ŽELJEZAROS ??? On zna sigurno…!

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


nitko to ne zna,tko zna di je sada dno,možemo samo naklapati o tome,vjerovatno je na cca 950,00 kn,evo ja se danas podebljao,pa ćemo vidit,sad mi je ulaz na 990,00…kad su vani brodari rasli,atpl je stagnirala,to su stvari tehničke prirode,dakle likvidnost nije na visini,i zato atpl nije na 1200..što bi bilo puno realnije u ovom trenutku,a i ona isplata dividende u dionicama je osakatila na srednjorčno razdoblje..

isplata u dionicama je jaaako osakatila ,i ona netransparentna pretumbavanja dionica uprave i njihova rasprodaja…kiksevi sa onim menjanjem ugovora pa cape-pa kemikalci.pa cuda razna…pusing u milionima dolara..zbog . neodlucnosi uprave…prenarodna dionica je postala….ovo netko jaaako mora pogurati gore….a ja toga ne vidim , ovdje ce na zalost akumulacija malo duze potrajati….

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Kad će Skupština ATPL-a ? Još se ne zna ništa?
Inverter, na kritike se netko naljutio i dao ti je jedinicu….znači, vjerujemo još u ovu dionicu..?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


Nego, kad smo već kod novaca…… recite – Kad će dividenda ATPL za 2009.g. i kako će biti
isplaćena….. prošle godine dobili smo dionice – da ne moramo platiti porez na dividendu…a kako
će biti ove godine….ali, pitam ozbiljno bez zafrkancije…..di je ŽELJEZAROS ??? On zna sigurno…!

Čuo sam da će ove godine dividenda biti u brodskom materijalu i rasutim teretima. City exprex će vam po kućama raznosit, nekome ugljen, nekome pšenicu, kako tko želi i koliko dionica ima, normalno. Npr za jednu dionicu ćete dobiti petsto kila pšenice. Ja bi najradije kormilo od nekog balka, pa da ga stavim u vrt ispred kuće, nek se vidi. Uglavnom iznenađenjima, kemijanju, i mrcvarenju malih dioničara nikad kraja. Ko da su najveće lopine i kriminalci kupili ove dionice pa će im im cijena biti sukladna porijeklu love kojom su to napravili. Ote spat dečki doći će uskoro sve na svoje. [cool]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Samo se vi sprdajte, na burzi nema novca, nema malih ulagača koji je čine narodnom dionicom, kupuje se HT pa prije građevinari…Glavno da posluje pozitivno, ako posluje..Ostalo će doć s vrimenom ako ste ulagač na duže staze…


nitko to ne zna,tko zna di je sada dno,možemo samo naklapati o tome,vjerovatno je na cca 950,00 kn,evo ja se danas podebljao,pa ćemo vidit,sad mi je ulaz na 990,00…kad su vani brodari rasli,atpl je stagnirala,to su stvari tehničke prirode,dakle likvidnost nije na visini,i zato atpl nije na 1200..što bi bilo puno realnije u ovom trenutku,a i ona isplata dividende u dionicama je osakatila na srednjorčno razdoblje..

dno je na 700 kn, dali će biti ili ne vidjeti ćemo za nekoliko mijeseci…

New Report

Close