Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 334.572 | 6,828 | 47,70 | 49,00 | 3,38% |
Baltic Exchange Dry Index TM 3396 (DOWN 31)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3613 (DOWN 167)
Baltic Exchange Panamax Index TM 4337 (UP 39)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2920 (UP 22)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1434 (UP 39)
već 3 dana je BDI u minusu samo zbog cape-ova
svi ostali su stalno u plusu
[/quote]
O tome je već bilo govora prije cca 8-10 mjeseci i zaključak je da će puno bolje prolaziti brodari koji imaju sastavljene flote od handya i supri, jer na tržište dolazi dosta novogradnje capova. Samim time bdi kao cjelinu treba promatrati drugačije nego do sada, više se treba orjentirati na druge sastavnice indexa. IMHO [smiley]
atpl je jedina blue chip dionica na zse koja je podcijenjena,sve druge su precijenjene,pogotovo ina,podr,adrs,ht…one su u balonu,a atpl je u banani…
već 3 dana je BDI u minusu samo zbog cape-ova
svi ostali su stalno u plusu
Cape je uvijek određivao smjer, tako će biti i ubuduće.
Alt 333, ajde malo elaboriraj kako je to Adris u banani, možda jer ima hrpu keša na računu, pa su ga čak voljni upregnuti i ukupnju Mercatora via Toda, no susjedi bi prodali ali ne nama, pa se elegantno povlače jer im ne odgovara kupac (čitaj ne žele hrvate).
Baltic Exchange Dry Index TM 3396 (DOWN 31)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3613 (DOWN 167)
Baltic Exchange Panamax Index TM 4337 (UP 39)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2920 (UP 22)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1434 (UP 39)
već 3 dana je BDI u minusu samo zbog cape-ova
svi ostali su stalno u plusu
[/quote]
čudim se da se to ne spominje kad BDI raste na krilima capova.
čudim se da niko ne komentira da su u USA napravili novi high, dok brodari i dalje tonu.
čudim se da niko ne komentira novogradnje koje dolaze, samo o demandu se priča, ni riječi o supplyju.
čudim se da niko ne komentira kinesko zavrtanje monetarne slavine.
inače,imam dionice 2 HR brodara u portfelju, ali malo realnosti ne bi bilo na odmet
… čudim se da niko ne komentira da su u USA napravili novi high, dok brodari i dalje tonu…..
Čini mi se da je temeljni razlog ovome što si napisao činjenica kako se američki brodari i njihove zarade oporavljaju sporije od drugih američkih sektora, a i inače nisu toliko atraktivni za njihove ulagače kao što su naši brodari nama. Kod nas je slučaj da zarade svih sektora, pogotovo građevinskog, imaju tendenciju pada zaposlenosti, prezaduženosti i nelikvidnosti, dok našim brodarima (a vjerojatno i lukama), koji su ipak na svjetskom tržištu, zarade sasvim sigurno imaju šanse polagano rasti u 2010. godini za razliku od drugih domaćih gospodarskih sektora koji se tek približavaju svome dnu.
Što se tiče odnosa novogradnji/rezanja brodova, pitam se da li bi brodarske tvrtke gradile tolike nove brodove svjesni činjenice da neće imati posla, da će poslovati s gubitkom i smanjenim vozarinama? Ja mislim da nisu.
Na koncu, zašto Atlantska ulazi u gradnju novih brodova ? Zar zato što ne znaju kako pametnije potrošiti novce ? Vlasnici (koji sjede u Upravi) nisu željni te novce isplatiti sebi kroz dividendu pa grade nove brodove jer ne znaju što bi s tim novcima? Grade brodove jer vole riskirati pa šta bog da ?
Ali za ATPL dobro tek za slijedeće ugovore.Nigdje ne nalazite ove odlične vozarine za brodove TPL,jer
ATPL ima većinu brodova u dugoročnim TC.Nije li simptomatično da četvrti kvartal i pored rasta cijenenafte ne donosi bitno povečanje troškova,kao ni di povečanja prometa i pored tasta vozarina.
To dokazuje da je ATPL ušla u dugoročne TC i da rast BDPI i BSI i neće imati nekog bitnog
utjecaja na popravljanje poslovnog rezultata prvog kvartala.Ali budućnost je bolja.
A one stare kante LPLH koje nitko neće uzeti u dugoračni T/C sada skidaju od 20 do 30.000$
dnevno.Očekujem da će ATPL imati gubitak u prvom kvartalu,A LPLH značajnu dobit.
A vi čamite u ATPL.
Daj malo sjaši i prestani dosađivat ljudima tu i nastavi čamiti u LPLH. Kako te nije sram uopće se javljati ovdje !
Evo ti je tvoj LPLH danas napravio danas skroz 2.266,13 kn prometa i porastao -5,06%, pa si tu našo tražit žrtve da te izvuču iz govana, sram te bilo ! Ako ti je tako dobar što ne pišeš svaki dan na temi LPLH nego ovdje pišeš pizd…je !
Vidim, tamo svi pršte od veselja, a ne moš doć na red da nešto napišeš od silnih postova. Zadnji post napisan prije tri dana, 10 ovaj mjesec.
Moli Boga da Atlantska krene up jer ćeš inače ostat u LPLH do penzije.
Evo sam te skinuo sa liste da ne moram više čitat gluposti.
Bravo prijatelju kao da si mene pitao, iako sam mu i ja više puta kontrirao ali uzalud taj se ne da opametit
[/quote]
Cape je uvijek određivao smjer, tako će biti i ubuduće.
Alt 333, ajde malo elaboriraj kako je to Adris u banani, možda jer ima hrpu keša na računu, pa su ga čak voljni upregnuti i ukupnju Mercatora via Toda, no susjedi bi prodali ali ne nama, pa se elegantno povlače jer im ne odgovara kupac (čitaj ne žele hrvate).
[/quote]
dobro im je pala prodaja cigareta,a i imaju sve jacu konkurenciju,ma dobro adrs je o.k.,ali brate podr,ht i ina,to je precijenjeno totalno
… čudim se da niko ne komentira da su u USA napravili novi high, dok brodari i dalje tonu…..
Čini mi se da je temeljni razlog ovome što si napisao činjenica kako se američki brodari i njihove zarade oporavljaju sporije od drugih američkih sektora, a i inače nisu toliko atraktivni za njihove ulagače kao što su naši brodari nama. Kod nas je slučaj da zarade svih sektora, pogotovo građevinskog, imaju tendenciju pada zaposlenosti, prezaduženosti i nelikvidnosti, dok našim brodarima (a vjerojatno i lukama), koji su ipak na svjetskom tržištu, zarade sasvim sigurno imaju šanse polagano rasti u 2010. godini za razliku od drugih domaćih gospodarskih sektora koji se tek približavaju svome dnu.
Što se tiče odnosa novogradnji/rezanja brodova, pitam se da li bi brodarske tvrtke gradile tolike nove brodove svjesni činjenice da neće imati posla, da će poslovati s gubitkom i smanjenim vozarinama? Ja mislim da nisu.
Na koncu, zašto Atlantska ulazi u gradnju novih brodova ? Zar zato što ne znaju kako pametnije potrošiti novce ? Vlasnici (koji sjede u Upravi) nisu željni te novce isplatiti sebi kroz dividendu pa grade nove brodove jer ne znaju što bi s tim novcima? Grade brodove jer vole riskirati pa šta bog da ?
[/quote]
šta hoćete reći?
da je pogađanje svjetskih trendova u shippingu dječja igra?
a šta je sa svim onim brodovima naručenim u peaku 2007?
i to od malo jačih igrača nego što je uprava ATPL…
a i oni su dokazali da itekako znaju pogriješiti i biti nesigurni što će i kako će (cape, likvidaši, bulkeri itd, da ne ponavljamo poznatu priču).
šta hoćete reći?
da je pogađanje svjetskih trendova u shippingu dječja igra?
a šta je sa svim onim brodovima naručenim u peaku 2007?
i to od malo jačih igrača nego što je uprava ATPL…
Pa ja zaista ne znam što je sa svim onim brodovima koji su naručeni u peaku 2007., ali znam da veliki dio njih neće nikada ploviti, i da sam od tada pročitao kako je dosta brodogradilišta otišlo u stečaj zbog gubitaka, nelikvidnosti i otkazanih ugovora o gradnji.
Ne treba gledati daleko u svijet, pogledajmo knjigu narudžbi naših brodogradilišta i brodogradilišta u Italiji.
Primjerice, riječki "3. maj" će dovršavati brodove koje je gradilo talijansko brodogradilište koje je završilo u stečaju, dok je i "3. maj" istodobno jednom nogom u stečaju jednako kao i sva naša brodogradilišta. Osim toga, naveliko se režu stare krntije, dok s druge strane cijena čelika stalno polagano raste.
a i oni su dokazali da itekako znaju pogriješiti i biti nesigurni što će i kako će (cape, likvidaši, bulkeri itd, da ne ponavljamo poznatu priču).
Jeste li Vi nepogrešivi ? Donosite li u životu više loših ili dobrih odluka ?
Meni se čini da Uprava Atlantske ipak donosi više dobrih nego loših odluka. Osim toga, oni koji poznaju pravne odnose investitora i izvođača radova u brodogradnji će vam znati objasniti i potvrditi u koliko su boljem položaju naručitelji brodova od brodogradilišta i kakvi zakoni u tom odnosu vrijede.
Ja bih samo volio da se Atlantska riješi Zene Singera i onih "profitabilnih" zrakoplova i bili bi 100 % po mom "guštu" !
Panamax i supramax u zadnjih mjesec dana
šta hoćete reći?
Meni se čini da Uprava Atlantske ipak donosi više dobrih nego loših odluka. Osim toga, oni koji poznaju pravne odnose investitora i izvođača radova u brodogradnji će vam znati objasniti i potvrditi u koliko su boljem položaju naručitelji brodova od brodogradilišta i kakvi zakoni u tom odnosu vrijede.
Ja bih samo volio da se Atlantska riješi Zene Singera i onih "profitabilnih" zrakoplova i bili bi 100 % po mom "guštu" !
Već pet kvartalu u nizu ATPL ima najlošije poslovne rezultate od svih hrvatskih brodara.
Najbolji menađment u dužem vremenskom ima bolje poslovne rezultate od konkurencije.
Najgori obrnuto.
Čak i LPLH sa starim kantama ostvaruje bolje poslovne rezultate.
U ovom
trenu imaju manju flotu nego prošle godine,a vozarine četiri puta veće.Bili su najveći po tonaži kada su vozarine bile na dnu
dna.Sada kada se zarađuje jer su vozarine visoke oni su u dugoročnim čarterima ,vjerovatno i
dalje plove sa gubicima.JDPL se riješio kontejnera i kupuje dva supra.A vozarine visoke.
TNPL ubacila dva nova handya,a uskoro još dva.A vozarine omogućavaju visoku zaradu.
Progledajte.Uskoro će izvješće .Prvi kvartal 2010.a ATPL će imati vjerovatno ponovno najlošije
izvješče od svih.
Shvatite ovo kao dobronamjeran savjet.
izgleda da ide jos jedna kapitulacija prema 900 stiskanje pocelo [proud]