Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Polugodišnji ugovori za Supramaxe na 31.000 USD?
Iznosiš netočne podatke. Sram te bilo! [smiley]
Ovi današnji fiksni ugovori su na 34.000 i 35.000 USD per day.
Na kraju ispada da najmanji Supramaxi imaju najviše vozarine.
Dok Panamaxi pak imaju više vozarine od puno većih Capesizeova. [shocked]
Čudno, u svakom slučaju dobro za ATPL
[/quote]
a koliko je to održivo?
vrijeme je …
I kad krećemo? [tongue]
Ovo je već malo presmiješno.
Baltic Exchange Dry Index TM 3396 (DOWN 31)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3613 (DOWN 167)
Baltic Exchange Panamax Index TM 4337 (UP 39)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2920 (UP 22)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1434 (UP 39)
Evo.. treća sreća.. PMX prestigli CPS u $/day:
BCI Average of the T/C routes $33379 (DOWN 2192)
BPI Average of the T/C routes $34847 (UP 307)
BSI Average of the T/C routes $30529 (UP 231)
BHSI Average of the T/C routes $20964 (UP 561)
Baltic Exchange Dry Index TM 3396 (DOWN 31)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3613 (DOWN 167)
Baltic Exchange Panamax Index TM 4337 (UP 39)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2920 (UP 22)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1434 (UP 39)
već 3 dana je BDI u minusu samo zbog cape-ova
svi ostali su stalno u plusu
Evo.. treća sreća.. PMX prestigli CPS u $/day:
BCI Average of the T/C routes $33379 (DOWN 2192)
BPI Average of the T/C routes $34847 (UP 307)
BSI Average of the T/C routes $30529 (UP 231)
BHSI Average of the T/C routes $20964 (UP 561)
Lijepo,lijepo.
Ali za ATPL dobro tek za slijedeće ugovore.Nigdje ne nalazite ove odlične vozarine za brodove TPL,jer
ATPL ima većinu brodova u dugoročnim TC.Nije li simptomatično da četvrti kvartal i pored rasta cijene
nafte ne donosi bitno povečanje troškova,kao ni di povečanja prometa i pored tasta vozarina.
To dokazuje da je ATPL ušla u dugoročne TC i da rast BDPI i BSI i neće imati nekog bitnog
utjecaja na popravljanje poslovnog rezultata prvog kvartala.Ali budućnost je bolja.
A one stare kante LPLH koje nitko neće uzeti u dugoračni T/C sada skidaju od 20 do 30.000$
dnevno.Očekujem da će ATPL imati gubitak u prvom kvartalu,A LPLH značajnu dobit.
A vi čamite u ATPL.
Ali za ATPL dobro tek za slijedeće ugovore.Nigdje ne nalazite ove odlične vozarine za brodove TPL,jer
ATPL ima većinu brodova u dugoročnim TC.Nije li simptomatično da četvrti kvartal i pored rasta cijenenafte ne donosi bitno povečanje troškova,kao ni di povečanja prometa i pored tasta vozarina.
To dokazuje da je ATPL ušla u dugoročne TC i da rast BDPI i BSI i neće imati nekog bitnog
utjecaja na popravljanje poslovnog rezultata prvog kvartala.Ali budućnost je bolja.
A one stare kante LPLH koje nitko neće uzeti u dugoračni T/C sada skidaju od 20 do 30.000$
dnevno.Očekujem da će ATPL imati gubitak u prvom kvartalu,A LPLH značajnu dobit.
A vi čamite u ATPL.
Daj malo sjaši i prestani dosađivat ljudima tu i nastavi čamiti u LPLH. Kako te nije sram uopće se javljati ovdje !
Evo ti je tvoj LPLH danas napravio danas skroz 2.266,13 kn prometa i porastao -5,06%, pa si tu našo tražit žrtve da te izvuču iz govana, sram te bilo ! Ako ti je tako dobar što ne pišeš svaki dan na temi LPLH nego ovdje pišeš pizd…je !
Vidim, tamo svi pršte od veselja, a ne moš doć na red da nešto napišeš od silnih postova. Zadnji post napisan prije tri dana, 10 ovaj mjesec.
Moli Boga da Atlantska krene up jer ćeš inače ostat u LPLH do penzije.
Evo sam te skinuo sa liste da ne moram više čitat gluposti.
Nije li simptomatično da četvrti kvartal i pored rasta cijene
nafte ne donosi bitno povečanje troškova,kao ni di povečanja prometa i pored tasta vozarina.
Kolega da bar cijena nafte bude što veća jer će to biti pravi boom za brodare. Što nafta skuplja brodarima bolje i više im para dolazi [wink]