Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Kolega lopina, vi inzistirate na usporedbama ATPL i drugih brodara koje se temelje na najgoroj godini za brodare općenito, godini u kojoj je BDI dotaknuo rekordno niske razine, i koja se neće ponoviti tako skoro (ako i ikada više). Možda se neće tako skoro ponoviti ni 2008 koja je bila iznimno dobra godina za brodare, ali evo da se prisjetimo performansi te rekordne godine:
ATPL – FI 2008
ROA: 21,59%
ROE: 44,81%
NPM: 35,97%
EPS: 477,65
EBIT: 39,01%
EBITDA: 50,87%
Kolega lopina nađite tvrtku unutar sektora koja se može usporediti s ovim performansama. U stvari nađite tvrtku uopće u bilo kojem sektoru koja je u poslovnoj godini 2008 imala slične pokazatelje..
Rekli bi neke kolege na ovom forumu BRUTALNO..
Kolega gardist vam je predhodno odgovorio na ovo pitanje.Mljet je prodan za 31 mil$.Samo na tom brodu je zarada bila 20 mil $.Prodano je još nekoliko brodova.Nakon samo
sedam osam mjeseci cijena mu je pala četiri puta.Dakle,ATPL je zaradila na Mljetu.A što se dogodilo sa ostatkom flote.
Cijela flota ATPL od preko 800.000 DWT je izgubila tri puta na vrijednosti u 2008.Pa 2008 je godina največih gubitaka brodara.Zaradili na vozarini,spušili daleko više na vrijednosti cjelokupne imovine.A u toj 2008 LPLH je prošla još gore od ATPL jer su stari brodovi izgubili još više na vrijednosti.Početkom 2008 ATPL je više vrijedila nego krajem 2008.bez obzira na ostvarenu
visoku dobit radi velikih vozarina.Svatko tko je 2008.kupovao brodove je bio gubitnik,a tko je
prodavao je zarađivao.Da li ste čuli da je ATPL mogla prodati panamax u izgradnji za 100 mil$.
Danas se taj isti brod može kupiti za 35 mil$.Ali nisu ga htjeli prodati jer su u tom trenutku
vozarine za taj brod bile 100.000 $ dnevno.Za sedam osam mjeseci su vozarine bile od
5.000 do 10.000 US$.LPLH je 2008 god.kupila jedan brod,ne znam da li je bio Mljet i to je za
LPLH bio najgori poslovni potez.Sve dotadašnje kupnje i prodaje su bile pun pogodak.
A što mislite da je neprodani panamax ATPL bio bolji poslovni potez.Lako je biti general poslije
bitke.
Dakle,godina 2008.je za sve brodare bila BRUTALNI GUBITAK IMOVINE.
Pogledati bilancu JDPL koji vrši revalorizaciju imovine prema stvarnim vrijednostima.Mislim da je
izgubio 2/3 kapitala kroz revalorizaciju vrijednosti imovine.
Činjenica je da je 2008.g.ATPL prodajom brodova napravila dobar posao,jer da to nije radila sada bi vjetovatno bili bivša firma.Ali poslije 2008.godine menađment se izgubio.Cape,tanker produkt,
odustajanja ,naručivanja.Milioni dolara su isparili zbog loših odluka.
Ipak sve ovo je prošlost.A ja u brodarstvu mogu vidjeti jedva sedmicu unazad,ali sam siguran da će ova jadna LPLH lakše ostvariti dobit od 10 kn po dionici tj 6,6 mil kn ,analogno ATPL 63 kn po dionici
ili 85 mil kn dobiti.Zaista je teško zaraditi četrnaest puta više sa samo duplo većim prometom.
Iako se ovdje krije i kukavićje jaje ,mislim dva,to je nemoguća misija.
Kvartalno izvješče prvog kvartala će ovo potvrditi.Toliko mogu biti pametan jer kraj kvartala je
za dvije sedmice.
Uporno dovodite u pitanje sposobnost managementa, a i lijepo vam je kolega gardist skrenuo pozornost kako je uprava ATPL prodala Mljet Lošinjskoj za 31 mil $. Moglo bi se reći da su ih nakitili ko tinejdžere na maturalcu..
Nadalje, nisam vam naveo 2008 kao relevantnu nego kao ekstremni slučaj isto kao što je i 2009 bila ekstremni slučaj. Ali kako vi uporno uspoređujete brodare prema podacima iz minulog razdoblja, evo vam još jedno minulo razdoblje za usporedbu. Dajte si truda pa usporedite druge brodare s ATPL u 2008 godini. Nije to bilo tako davno..
ROE od 45% je na granici fantastike, i tu se morate složiti koliko god vam to bilo teško..
Slažem se da je i jedno i drugo prošlost i da se ovdje trguje s budućim očekivanjima. Argument koji vi uporno zanemarujete jeste kronična netransparentnost tvrtki kao LPLH, TNPL i JDPL. I to upravo tim redoslijedom. U prethodnom postu govorite o izvješću prvog kvartala koji završava za 2 tjedna.
Kada očekujete izvješće za 1Q od LPLH? Ja ga očekujem tamo negdje krajem godine u najboljem slučaju..
Pišete i o milionima koji su navodno isparili. To bi trebalo pitati najprije uprave firmi kao npr JDPL, koji je talac lošeg managementa protiv kojega je pokrenut veći broj sudskih procesa. Radi se o optužbama za pronevjere teške nekoliko stotina miliona $..
Ajde bar priznajte da je ROE od 45% svemirski brod za sve brodare osim Atlantske..
NHF
Uporno dovodite u pitanje sposobnost managementa, a i lijepo vam je kolega gardist skrenuo pozornost kako je uprava ATPL prodala Mljet Lošinjskoj za 31 mil $. Moglo bi se reći da su ih nakitili ko tinejdžere na maturalcu..
Nadalje, nisam vam naveo 2008 kao relevantnu nego kao ekstremni slučaj isto kao što je i 2009 bila ekstremni slučaj. Ali kako vi uporno uspoređujete brodare prema podacima iz minulog razdoblja, evo vam još jedno minulo razdoblje za usporedbu. Dajte si truda pa usporedite druge brodare s ATPL u 2008 godini. Nije to bilo tako davno..
ROE od 45% je na granici fantastike, i tu se morate složiti koliko god vam to bilo teško..
Slažem se da je i jedno i drugo prošlost i da se ovdje trguje s budućim očekivanjima. Argument koji vi uporno zanemarujete jeste kronična netransparentnost tvrtki kao LPLH, TNPL i JDPL. I to upravo tim redoslijedom. U prethodnom postu govorite o izvješću prvog kvartala koji završava za 2 tjedna.
Kada očekujete izvješće za 1Q od LPLH? Ja ga očekujem tamo negdje krajem godine u najboljem slučaju..
Pišete i o milionima koji su navodno isparili. To bi trebalo pitati najprije uprave firmi kao npr JDPL, koji je talac lošeg managementa protiv kojega je pokrenut veći broj sudskih procesa. Radi se o optužbama za pronevjere teške nekoliko stotina miliona $..
Ajde bar priznajte da je ROE od 45% svemirski brod za sve brodare osim Atlantske..
NHF
Kolega sve si fino obrazložio i nema se što dodat,ali ako netko nezna ili ne želi prihvatit činjenice, uzaludan trud za lopinu i slične.Najgore je što oni ne shvačaju pravu vrijednost ATPL, kao i logiku burze gdje će prave vrijednosti kad tad doći na svoje mjesto.
Kolega gardist vam je predhodno odgovorio na ovo pitanje.Mljet je prodan za 31 mil$.Samo na tom brodu je zarada bila 20 mil $.
Činjenica je da je 2008.g.ATPL prodajom brodova napravila dobar posao,jer da to nije radila sada bi vjetovatno bili bivša firma.Ali poslije 2008.godine menađment se izgubio.Cape,tanker produkt,
odustajanja ,naručivanja.Milioni dolara su isparili zbog loših odluka.
1. To bi kod nas u Dalmaciji rekli " preveli su ih žedne preko vode".
2. Budući je Mljet bio potpuno amortiziran brod za te novce su kupili Sv.Vlaho ili onaj blizanac iz Vjetnama, dakle najmoderniji supramax od 53000 dwt za 30 miljuna dolara, pa im ove trenutačne vozarine donose sasvim pristojnu dobit, tu nema dvojbe. Sasvim je druga situacija sa brodarima (npr. JDPL) što su brodove istog tipa ugovarali za 50-ak miljuna dolara i "puše" jer ih vozarine ne zadovoljavaju.
3. Potpuno je irelevantno što ja ili Vi mislite o Upravi ATPL , bitno je da tu konzervativno vođenu komapniju obožavaju bankari iz londonskog City (isto vrijedi za TNPL) i prate ih bez problema u projektima, slažete se? A pitajte ih što misle za JDPL ili Lošinjsku, englezi za to imaju jednu pogrdnu riječ ga…ge
ATPL-R-A se polako približava donjem bollingeru i zoni preprodanosti, Mrgud štrumfe ispravi me ako griješim !
Inače, danas ludilo na ZSE [lol]
Prodano OVO, kupljeno ONO, dobit OVOLIKA gubitak ONOLIKI, a stvarno stajne ATPL u k…. s obzirom na ostale dionice u koje uvrštavam i tupavog ĐĐ.
ETO
sad kad osine do gornjeg bolla 1010, bit ce love i za nove avione [undecid]
biti će to skok za popizdit
samo da ne skoknemo prema dolje
da posjedujem dionice atpl i ne znam dali bi plakao ili se smijao
a i na svim drugima dionicama promet ludnica, više jedan kafić napravi nego što se okrene na pojedinačnoj dionici na ZSE, mislim da i Brokeri od provizija zarađuju da je to ludnica
Cijenjeni, eto ovo je moj prvi post i odlučio sam tu neizmjerno važnu informaciju razmijeniti sa ostalim uvaženim članovima pogotovo onima koji ovu dionicu danima prate. Lijepi pozdrav svima. Nisam pretjerano iskusan sa trgovanjem i moram priznati da osim dobre volje i nešto malo novaca na portfelju nemam ništa drugo, osim naravno da ne zaboravim, svojeg mišljenja. Do malo prije sam bio vlasnik dotične dionice i danima pratim raspravu i nikako da se priklonim nekom mišljenju. Upravo suprotno, dobio sam osiječaj da ovdje netko mulja, nemojte se molim vas odmah uvrijediti jer mi to nije namjera, ne mislim na nikoga posebno, jednostavno previše suprotstavljenih stajališta. Ili možda griješim?
Cijenjeni, eto ovo je moj prvi post i odlučio sam tu neizmjerno važnu informaciju razmijeniti sa ostalim uvaženim članovima pogotovo onima koji ovu dionicu danima prate. Lijepi pozdrav svima. Nisam pretjerano iskusan sa trgovanjem i moram priznati da osim dobre volje i nešto malo novaca na portfelju nemam ništa drugo, osim naravno da ne zaboravim, svojeg mišljenja. Do malo prije sam bio vlasnik dotične dionice i danima pratim raspravu i nikako da se priklonim nekom mišljenju. Upravo suprotno, dobio sam osiječaj da ovdje netko mulja, nemojte se molim vas odmah uvrijediti jer mi to nije namjera, ne mislim na nikoga posebno, jednostavno previše suprotstavljenih stajališta. Ili možda griješim?
kolega ovo je forum, al ne onaj di placete i suosjecate s tudjom nesrecom, vec suprotno…
najbolje vam je uvijek raditi suprotno od onoga sto vam vecina ovdje kaze i bice to OK! [thumbsup]