ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 15.11.2024. u 01:31
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
22.540
460
47,70
49,10
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Pa kad kolega posta što ne treba mogo je i ovako:

Handysize +2,0%
Supramax +1,9%
Panamax +0,8%



Pad capesize vozarine,i odmah i pad ATPL?
Pa koji to cape ATPL psjeduje?
Panamaxi i ostatak i dalje u porastu…

Vidi se iz ptičje perspektive kakva je manipulacija na brodskim dionicama, ako vozarine budu ovakve cijena dionice atpl će skočiti kao raketa u jednom trenutku………..
[/quote]
Slažem se. Do ljeta očekujem 1450 s lakoćom. Za sada se skuplja. Promet dobar zadnja 2 tjedna.

"Some people are like clouds. Once they fuck off, it's a beautiful day!"




Da se razumijemo imam i Jdpl i Ulpl i nepada mi na pamet prodavati Atpl jer je to po meni brodar koji će prvi osjetiti oporavak tržišta,ne govorim o cijeni dionice nego firmi i floti,vi očito ne svaćate da je za dioničara navažnija transparentnost firme,evo ja sam siguran da neznate da je Lošinjska prodala Srakane u 12-tom mjesecu za sitniš,kupili ga hrvatski poduzetnici i sad se zove Ane,ne obnavljaju flotu,brodovi su prastari,i sad je to vama perspektivnija firma od Atlantske

Puno riječi ,malo brojeva.
LPLH i pored prodaje tri kontejneraša gubitaša ostvaruje cca 60 mil kn./12 mil US$/kvartalno.
Četvrti kvartal 2009 bi s obzirom na rast to trebalo biti i dvadesetak posto više.Mislim da bi to
trebalo biti cca 70 mil kn.
ATPL 132.475 mil kn i pored pristojnih vozarina.Dakle ATPL će imati niti dva puta veći prihod od LPLH.
Istovremeno ima dug od 1,44 mltd kuna.A LPLH 296 mil kn.
Pa kako servisirati toliki dug uz ovakave zarade.LPLH će početi prije zarađivati od ATPl.Ruzinavi
brodovi će u prvom kvartalu ostvariti dobit,a nove lađe ATPL gubitak.I to je već sada jasno.
Ali u pravu ste.LPLH je toliko mala,naravno osim po ostvarenom prometu,da je ona netransparentni dobitnik.Radije ćete u transparentnog gubitnika.Ja znam da LPLH reagira na izvješča i lagano dokupljujem.A vi čamite u ATPL.Vaše pravo.
[/quote]

Ovi tvoji komentari i razmišljanja, ne znam u koju bi rubriku stavio,vjerovali ili ne?,ili si sve pojmove i veličine pobrkao,sve kategorije i sve kriterije.Osim što su i jedni i drugi brodari koji se ama baš po ničemu drugom nemogu uspoređivati.Ako već o nečemu pišeš uzmi malo podatke o ATPL pa ih izanaliziraj,ili daj nekome pa neka ti prevede da shvatiš,a ne da pišeš ovakve gluposti.
[/quote]
Mislim da je logičnije uspoređivati ATPL i LPLH jer su najsličnije jer nisu samo brodari,a čak imaju
i manjince što ostali naši brodari nemaju.

Podaci iz izlistanih izvješča na ZSE:
ATPL AOP 036/kvartalni prihodi od prodaje IV kvartal/ 132.475
LPLH AOP o36/kvartalni prihod od prodaje III kvartal/ 63.251
Rast US$,porast vozarina,ista flota kao u trečem kvartalu bi trebalo garantirati veću ralizaciju lplh
vjerovatno više od 70 mil kn.A to je pola prihoda ATPL.Zaista izgleda nemoguće da je ATPL ovoliko
precijenjena u odnosu na LPLH.U redu kada bi išli u detalje utvrdili bi da ATPL koja ima
trinaest,četrnaest puta veću tržišnu kapitalizaciju uz duplo veće prihode nije precijenjena
sedam puta ,nego samo tri puta.A falingo se krije u strukturi vlasništva,kao i u vrsti ugovora po kojima voze brodovi ATPL odnosno LPLH.Dakle,fundamentalna precijenjenost ATPL prema LPLH tri puta ,a na temelju zadnjih bilanci i izvještaja.

🙂 treba biti objektivan u postanju i proslijediti sve relevantne činjenice. btw. ATPL niti pomaže niti odmaže (trenutno) volatilnost BDI-a jer je država (investitori) u banani. Pitanje je dana kad će evropćanima biti dovoljno visoka "nadnica za strah"…

Mislim da je logičnije uspoređivati ATPL i LPLH jer su najsličnije jer nisu samo brodari,a čak imaju
i manjince što ostali naši brodari nemaju.

Podaci iz izlistanih izvješča na ZSE:
ATPL AOP 036/kvartalni prihodi od prodaje IV kvartal/ 132.475
LPLH AOP o36/kvartalni prihod od prodaje III kvartal/ 63.251
Rast US$,porast vozarina,ista flota kao u trečem kvartalu bi trebalo garantirati veću ralizaciju lplh
vjerovatno više od 70 mil kn.A to je pola prihoda ATPL.Zaista izgleda nemoguće da je ATPL ovoliko
precijenjena u odnosu na LPLH.U redu kada bi išli u detalje utvrdili bi da ATPL koja ima
trinaest,četrnaest puta veću tržišnu kapitalizaciju uz duplo veće prihode nije precijenjena
sedam puta ,nego samo tri puta.A falingo se krije u strukturi vlasništva,kao i u vrsti ugovora po kojima voze brodovi ATPL odnosno LPLH.Dakle,fundamentalna precijenjenost ATPL prema LPLH tri puta ,a na temelju zadnjih bilanci i izvještaja.
[/quote]

Lopina imaš temu – "Brodari i usporedba brodara" pa to piši tamo, a ne da čitamo o LPLH na zadnje 3 stranice…

opet seebiz:
brodari su izvan fokusa trgovine. Najlikvidnija Atlantska plovidba (ZSE:ATPL-R-A) ostvarila je manje od 400 tisuća kuna prometa i pri tome potopljena 1,29 posto.
možda je ovo svakodnevno drukanje na dolje..

Nikad više 2007-08 na ZSE:(





Da se razumijemo imam i Jdpl i Ulpl i nepada mi na pamet prodavati Atpl jer je to po meni brodar koji će prvi osjetiti oporavak tržišta,ne govorim o cijeni dionice nego firmi i floti,vi očito ne svaćate da je za dioničara navažnija transparentnost firme,evo ja sam siguran da neznate da je Lošinjska prodala Srakane u 12-tom mjesecu za sitniš,kupili ga hrvatski poduzetnici i sad se zove Ane,ne obnavljaju flotu,brodovi su prastari,i sad je to vama perspektivnija firma od Atlantske

Puno riječi ,malo brojeva.
LPLH i pored prodaje tri kontejneraša gubitaša ostvaruje cca 60 mil kn./12 mil US$/kvartalno.
Četvrti kvartal 2009 bi s obzirom na rast to trebalo biti i dvadesetak posto više.Mislim da bi to
trebalo biti cca 70 mil kn.
ATPL 132.475 mil kn i pored pristojnih vozarina.Dakle ATPL će imati niti dva puta veći prihod od LPLH.
Istovremeno ima dug od 1,44 mltd kuna.A LPLH 296 mil kn.
Pa kako servisirati toliki dug uz ovakave zarade.LPLH će početi prije zarađivati od ATPl.Ruzinavi
brodovi će u prvom kvartalu ostvariti dobit,a nove lađe ATPL gubitak.I to je već sada jasno.
Ali u pravu ste.LPLH je toliko mala,naravno osim po ostvarenom prometu,da je ona netransparentni dobitnik.Radije ćete u transparentnog gubitnika.Ja znam da LPLH reagira na izvješča i lagano dokupljujem.A vi čamite u ATPL.Vaše pravo.
[/quote]

Ovi tvoji komentari i razmišljanja, ne znam u koju bi rubriku stavio,vjerovali ili ne?,ili si sve pojmove i veličine pobrkao,sve kategorije i sve kriterije.Osim što su i jedni i drugi brodari koji se ama baš po ničemu drugom nemogu uspoređivati.Ako već o nečemu pišeš uzmi malo podatke o ATPL pa ih izanaliziraj,ili daj nekome pa neka ti prevede da shvatiš,a ne da pišeš ovakve gluposti.
[/quote]
Mislim da je logičnije uspoređivati ATPL i LPLH jer su najsličnije jer nisu samo brodari,a čak imaju
i manjince što ostali naši brodari nemaju.

Podaci iz izlistanih izvješča na ZSE:
ATPL AOP 036/kvartalni prihodi od prodaje IV kvartal/ 132.475
LPLH AOP o36/kvartalni prihod od prodaje III kvartal/ 63.251
Rast US$,porast vozarina,ista flota kao u trečem kvartalu bi trebalo garantirati veću ralizaciju lplh
vjerovatno više od 70 mil kn.A to je pola prihoda ATPL.Zaista izgleda nemoguće da je ATPL ovoliko
precijenjena u odnosu na LPLH.U redu kada bi išli u detalje utvrdili bi da ATPL koja ima
trinaest,četrnaest puta veću tržišnu kapitalizaciju uz duplo veće prihode nije precijenjena
sedam puta ,nego samo tri puta.A falingo se krije u strukturi vlasništva,kao i u vrsti ugovora po kojima voze brodovi ATPL odnosno LPLH.Dakle,fundamentalna precijenjenost ATPL prema LPLH tri puta ,a na temelju zadnjih bilanci i izvještaja.
[/quote]

Koliko je meni poznato ATPL je prije 2 godine prodala prastari brod (Mljet) nažalost baš Lošinjskoj za 31 miljun dolara, što je sad sa tim brodom i koliko vrijedi kao staro željezo? Da su to "uvalili" nekim grcima sad bi likovali, ovako nije ispalo zgodno, no ekipa iz Lošinjske je žestoko zapela za kupnju, pa vjerojatno lisac Vlaho Lonza mirno spava snom pravednika i uživa kad se sjeti tog deala.
Kad već uspoređuješ uzmi onda FI 3Q i ATPL (tad rade hoteli i avioni), no moraš znati da se ne kupuje prošlost nego budućnost, a tu stvari stoje kristalno jasno. Na TK nema emocija već samo hladnorazumsko investiranje, nema lokal patriotizma, gleda se samo profit. Investiraj globalno da ne popušiš lokalno.

i ko je onda na kraju bolji od ova dva?

Frankly my dear, I don't give a damn!


Baltic Dry -2,1%
Capesize -9,1%
Handysize +2,0%
Supramax +1,9%
Panamax +0,8%



Panamaxi i ostatak i dalje u porastu…

Panamaxi i dalje odlično:

STX Pan Ocean was the one spending $50,000 a day for a trip from the Black Sea to China with the 74,800-dwt Yong Huan (built 2000).

A roundtrip from the Far East to South America set Allied back $30,500 a day with the 72,500-dwt Suerte (built 1995).

Oldendorff also has the 76,700-dwt Nord Fortune (built 2008) for the same basic itinerary at $31,500 a day.

Similarly Noble spent $28,000 on a roundtrip from China to Chile with the 149,600-dwt Greek Warrior (built 1990).

Another roundtrip in the Pacific but to Canada cost CSE $37,000 a day with the 151,000-dwt Cotswold (built 1986).

Unsurprisingly rates were much stronger on the Atlantic side. Dreyfus offshoot Cetragpa spent $40,000 a day on a roundtrip from the Med to the US with the 76,600-dwt Maritime Suzana (built 2005).

And Cobelfret has the 77,700-dwt YM Rightness (built 2004) from the US Gulf to the Med at $39,000 a day plus a bonus of $600,000.

Short-term period charters remain in vogue and Dreyfus spent $31,250 per day for four to six months with the 75,100-dwt Ecoan GO (built 2008). The same period cost Noble $35,500 a day with the 82,200-dwt Iron Anne (built 2006).

On average a month less set Practica back $41,000 with the 83,700-dwt Atlantic Legend (built 2009).

And STX has the 72,500-dwt Felicia (built 1997) for round about a year from China this month at $26,500.


Kad već uspoređuješ uzmi onda FI 3Q i ATPL (tad rade hoteli i avioni), no moraš znati da se ne kupuje prošlost nego budućnost, a tu stvari stoje kristalno jasno.

Kristalno je jasno da se bliži 3Q 2010 i turistička sezona.


Kristalno je jasno da se bliži 3Q 2010 i turistička sezona.

…koliko hotelijersko avioprevoznicki biznis doprinosi zaradi ATPL izraženo u % ?…

bolje zivjeti 100 godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi...

Kolega lopina, vi inzistirate na usporedbama ATPL i drugih brodara koje se temelje na najgoroj godini za brodare općenito, godini u kojoj je BDI dotaknuo rekordno niske razine, i koja se neće ponoviti tako skoro (ako i ikada više). Možda se neće tako skoro ponoviti ni 2008 koja je bila iznimno dobra godina za brodare, ali evo da se prisjetimo performansi te rekordne godine:

ATPL – FI 2008

ROA: 21,59%
ROE: 44,81%
NPM: 35,97%
EPS: 477,65
EBIT: 39,01%
EBITDA: 50,87%

Kolega lopina nađite tvrtku unutar sektora koja se može usporediti s ovim performansama. U stvari nađite tvrtku uopće u bilo kojem sektoru koja je u poslovnoj godini 2008 imala slične pokazatelje..

Rekli bi neke kolege na ovom forumu BRUTALNO..

Samo najmudriji i najgluplji ne mogu se promijeniti. (Konfucije)

New Report

Close