Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Da se razumijemo imam i Jdpl i Ulpl i nepada mi na pamet prodavati Atpl jer je to po meni brodar koji će prvi osjetiti oporavak tržišta,ne govorim o cijeni dionice nego firmi i floti,vi očito ne svaćate da je za dioničara navažnija transparentnost firme,evo ja sam siguran da neznate da je Lošinjska prodala Srakane u 12-tom mjesecu za sitniš,kupili ga hrvatski poduzetnici i sad se zove Ane,ne obnavljaju flotu,brodovi su prastari,i sad je to vama perspektivnija firma od Atlantske
Puno riječi ,malo brojeva.
LPLH i pored prodaje tri kontejneraša gubitaša ostvaruje cca 60 mil kn./12 mil US$/kvartalno.
Četvrti kvartal 2009 bi s obzirom na rast to trebalo biti i dvadesetak posto više.Mislim da bi to
trebalo biti cca 70 mil kn.
ATPL 132.475 mil kn i pored pristojnih vozarina.Dakle ATPL će imati niti dva puta veći prihod od LPLH.
Istovremeno ima dug od 1,44 mltd kuna.A LPLH 296 mil kn.
Pa kako servisirati toliki dug uz ovakave zarade.LPLH će početi prije zarađivati od ATPl.Ruzinavi
brodovi će u prvom kvartalu ostvariti dobit,a nove lađe ATPL gubitak.I to je već sada jasno.
Ali u pravu ste.LPLH je toliko mala,naravno osim po ostvarenom prometu,da je ona netransparentni dobitnik.Radije ćete u transparentnog gubitnika.Ja znam da LPLH reagira na izvješča i lagano dokupljujem.A vi čamite u ATPL.Vaše pravo.
hehehe…koliko Vas samo ima…uf,uf….
Pa ,kad je već očito da želite kupitio ATPL,ali nemate kohones da lupite po asku,ili vam je to ispod časti,puuuno bi vam bilo lakše da stavite nekih 100-tinjak komada na ask,i tako preplašite nas,optimiste u kupnji.
hm,ah,pa da ….zaboravio sam – VI NEMATE ATPL ! [lol] [tongue]
da, ekipa bi kupila ATPL, pa zato ne valja [cool]
dajte malo točnije podatke kad ste tako revni, recimo od zadnjih godina kad se dobro zarađivalo, koliko je bila zarada po dionici, koliko se isplatilo u dividendi, a koliko je OSTALO na računu za osiguranje gubitaka i investiranje u nove makine,,, ako su ti drugi brodari tako bolji zašto tih godina nisu uspjeli postići toliko bolje rezultate koliko ih hvalite? Kad se opet krene zarađivati jednog dana, hoće li opet biti tako bolji kao i prošlih uspješnih godina??
šta stvarno mislite da će vam ekipa prodati ATPL nakon svih peripetija osim ako nije stvarno frka pa im treba novac za druge stvari,,, Pa i da cijena još padne, bar ćemo imati priliku kupiti još jeftinije,,
a pazi usporedbe….ovi zarade 60,ATPL 130…i zato je bolje kupiti ove druge . Jasno ko pekmez .
dakle,ako netko zaradi kunu,on je bolji nego onaj koji zaradi dvije .
da ne potežem dalje prepucavanje,AKO je rječ o ČISTOJ zaradi,apsolutno je svejedno koliko ko ima brodova,bitna je zarada na kraju,zar ne ?
a pazi usporedbe….ovi zarade 60,ATPL 130…i zato je bolje kupiti ove druge . Jasno ko pekmez .
dakle,ako netko zaradi kunu,on je bolji nego onaj koji zaradi dvije .
da ne potežem dalje prepucavanje,AKO je rječ o ČISTOJ zaradi,apsolutno je svejedno koliko ko ima brodova,bitna je zarada na kraju,zar ne ?
ne. koliko je potrebno slonu da se najede a da bi bio na nuli, a koliko mravu da bi bio – isto na nuli?
opet ovaj lopina ovde uspoređuje. pa ko ti brani kupovat lošinjske kante, kakve to veze ima s atpl-om [undecid] . trgovanje s lplh je uzbudljivo ko utrke puževa [lol]
nego reci kupuješ li išta mediteranske plovidbe pa to je firma po tvojoj mjeri. ajde malo hvali upravu i uspoređuj cjene starog željeza [lol]
ajd izbaci brojeve za mdpl taman su ti tu negdje ko i lošinjska , ako ne stoje trunku bolje [lol]
[/quote]
ne. koliko je potrebno slonu da se najede a da bi bio na nuli, a koliko mravu da bi bio – isto na nuli?
[/quote]
e točno, al kad treba raditi tko će više odraditi posla, mrav il slon?
a pazi usporedbe….ovi zarade 60,ATPL 130…i zato je bolje kupiti ove druge . Jasno ko pekmez .
dakle,ako netko zaradi kunu,on je bolji nego onaj koji zaradi dvije .
da ne potežem dalje prepucavanje,AKO je rječ o ČISTOJ zaradi,apsolutno je svejedno koliko ko ima brodova,bitna je zarada na kraju,zar ne ?
ne. koliko je potrebno slonu da se najede a da bi bio na nuli, a koliko mravu da bi bio – isto na nuli?
[/quote]
s njihovog stajališta isto
Da se razumijemo imam i Jdpl i Ulpl i nepada mi na pamet prodavati Atpl jer je to po meni brodar koji će prvi osjetiti oporavak tržišta,ne govorim o cijeni dionice nego firmi i floti,vi očito ne svaćate da je za dioničara navažnija transparentnost firme,evo ja sam siguran da neznate da je Lošinjska prodala Srakane u 12-tom mjesecu za sitniš,kupili ga hrvatski poduzetnici i sad se zove Ane,ne obnavljaju flotu,brodovi su prastari,i sad je to vama perspektivnija firma od Atlantske
Puno riječi ,malo brojeva.
LPLH i pored prodaje tri kontejneraša gubitaša ostvaruje cca 60 mil kn./12 mil US$/kvartalno.
Četvrti kvartal 2009 bi s obzirom na rast to trebalo biti i dvadesetak posto više.Mislim da bi to
trebalo biti cca 70 mil kn.
ATPL 132.475 mil kn i pored pristojnih vozarina.Dakle ATPL će imati niti dva puta veći prihod od LPLH.
Istovremeno ima dug od 1,44 mltd kuna.A LPLH 296 mil kn.
Pa kako servisirati toliki dug uz ovakave zarade.LPLH će početi prije zarađivati od ATPl.Ruzinavi
brodovi će u prvom kvartalu ostvariti dobit,a nove lađe ATPL gubitak.I to je već sada jasno.
Ali u pravu ste.LPLH je toliko mala,naravno osim po ostvarenom prometu,da je ona netransparentni dobitnik.Radije ćete u transparentnog gubitnika.Ja znam da LPLH reagira na izvješča i lagano dokupljujem.A vi čamite u ATPL.Vaše pravo.
[/quote]
Ovi tvoji komentari i razmišljanja, ne znam u koju bi rubriku stavio,vjerovali ili ne?,ili si sve pojmove i veličine pobrkao,sve kategorije i sve kriterije.Osim što su i jedni i drugi brodari koji se ama baš po ničemu drugom nemogu uspoređivati.Ako već o nečemu pišeš uzmi malo podatke o ATPL pa ih izanaliziraj,ili daj nekome pa neka ti prevede da shvatiš,a ne da pišeš ovakve gluposti.
http://www.hegnar.no/forum/?room=13
Baltic Dry -2,1%
Capesize -9,1%
Handysize +2,0%
Supramax +1,9%
Panamax +0,8%
Pad capesize vozarine,i odmah i pad ATPL?
Pa koji to cape ATPL psjeduje?
Panamaxi i ostatak i dalje u porastu…
Pad capesize vozarine,i odmah i pad ATPL?
Pa koji to cape ATPL psjeduje?
Panamaxi i ostatak i dalje u porastu…
Vidi se iz ptičje perspektive kakva je manipulacija na brodskim dionicama, ako vozarine budu ovakve cijena dionice atpl će skočiti kao raketa u jednom trenutku………..