Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
kolegi lopini sam ja nedavno već napisao da se ostavi ćorava posla,jer sam ja redovito čitao njegove postove na đakovštini,koji su bili blago rečeno u panici,da ne kažem nešto gore i ispunjeni nadom da će se đakovština vratiti na razine iznad 30 i više kuna,pa i nije teško zaključiti na kojem se on peronu ukrcao,to je onaj od 30 i višea što se tiče atpl ja nisam neki stručnjak,samo imam nos za određene stvari,ali naravno znam i pogriješiti,ali ist ne vjerujem da će atpl opet zaroniti ispod 650kn jer sam je i po toj cijeni kupovao kao i po 1020 kn,a ako zaroni,Bogu hvala uletit ćemo sa 100000-150000 kn pa što bude…lijep pozdrav svima ,posebno brodarima
Primjerice DKVS? Zar to nije kompozicija s dvije lokomotive, od koji trenutno radi samo ona za nizbrdo? Pogotovo ako ste se ukrcali na peronu ‘iznad 30’.
[/quote]
I uzbrdo ako si se ukrca na 8,50 d0 12,50.
A trejda se kao u bajci.Raj za male špekulate.DKVS diše deset dvadeset posto u dan dva,a ATPL
umire na 1.000 uz očekivanje pada na 900.Naravno da bi nilo bolje da BDI raste,jer sam ful
u brodarima,osim ATPL.
Ponavljam.ne kupujem kroničnog gubitaša iznad BV/NAV još i gore/sa malim šansama da počme pozitivno poslovati pa makar se zvao i ATPL.Rađe DKVS na šesnaestinu BV uz odličan dnevni trejd
sa šansama na gubitask od 100% ali i dobit od potencijalnih 500% na današnju cijenu.Nadnica za strah je vrlo visoka.
Usporedba sa JDPL koji je jeftiniji dva i po puta,ili LPLH koji je jeftinije preko tri puta u odnosu na ATPL bi bila primjerenija usporedba.Naravno ,fundamentalno.Svakom će ovo biti jasnije
svakim danom.
[/quote]
Kolega lopina mi mi stvarno niste jasni,vaša opsjednutost sa Atpl i pljuvanje po njoj je prevršilo svaku mjeru,danas ste napisali 5 posta na različitim temama(Đakovština,Uljanik plovidba,Komentari trgovanja i 2xAtlantska) i svugdje spominjete u negativnom kontekstu Atpl,i onda se nadate da će ostali brodari u koje ste se vi ukrcali rasti,a da neće jer su robovi Atpl,kako vi kažete,e pa znate onu staru "ne seri u istu posudu iz koje jedeš",NHF
Da se razumijemo imam i Jdpl i Ulpl i nepada mi na pamet prodavati Atpl jer je to po meni brodar koji će prvi osjetiti oporavak tržišta,ne govorim o cijeni dionice nego firmi i floti,vi očito ne svaćate da je za dioničara navažnija transparentnost firme,evo ja sam siguran da neznate da je Lošinjska prodala Srakane u 12-tom mjesecu za sitniš,kupili ga hrvatski poduzetnici i sad se zove Ane,ne obnavljaju flotu,brodovi su prastari,i sad je to vama perspektivnija firma od Atlantske
A šta se tiče Đakovštine i vašem drukanju je van pameti,pišete o potencijalima firme kojoj je ovo 3 stečaj,pa tamo su i miševi gladni
[/quote]
Ma nisam ja opsjednut sa ATPL nego vi.ATPL transparentno puši već godinu i pol,a vi je kupujete
ili držite na cijeni preko 1 BV.Često volim napraviti usporedbu ATPL i LPLH.ATPL je novi mercedes od 150.tis EUR koji mogu kupiti za tu cijenu i malo više.A LPLH je stari mercedes koji vrijedi 3.000
EUR,a meni se pružila prilika da ga kupim za 1.000.Ja kao trgovac automobila /dionica/radije
kupujem stari mercedes jer očekujem da ću ga lakše prodati malo skuplje od tih 1.000 EUR jer
vrijedi tri puta više nego što ću prodati ovaj od 150 tis.Tu imam malu šansu na zaradu.
Želim vam sreću u ATPL jer bez nje ni ostali brodari neće up.Ali ipak ne dolazi u obzir da budem
u njoj više od jedan dan.
150.Pa osvijestite i ne čudite se da ne raste.Prodavaju veliki igrači koji kapitaliziraju dobit.
A tko kupuje??? Znak na haubi se uvijek dodatno plaća…propeti konjić uvijek košta i koštat će više od starog kljuseta…..a što se tiče transparetnosti mislim da bi svi mogli biti malo transparentniji….pa makar to bio i gubitak….mislim da znamo kako prekrasno mogu izgledati financijski izvještaji….u ostalom tržište ima zadnju riječ….imam atpl, jdpl, ulpl i rasli svi ako se mene pita….
Kolega lopina mi mi stvarno niste jasni,vaša opsjednutost sa Atpl i pljuvanje po njoj je prevršilo svaku mjeru,danas ste napisali 5 posta na različitim temama(Đakovština,Uljanik plovidba,Komentari trgovanja i 2xAtlantska) i svugdje spominjete u negativnom kontekstu Atpl,i onda se nadate da će ostali brodari u koje ste se vi ukrcali rasti,a da neće jer su robovi Atpl,kako vi kažete,e pa znate onu staru "ne seri u istu posudu iz koje jedeš",NHF
Da se razumijemo imam i Jdpl i Ulpl i nepada mi na pamet prodavati Atpl jer je to po meni brodar koji će prvi osjetiti oporavak tržišta,ne govorim o cijeni dionice nego firmi i floti,vi očito ne svaćate da je za dioničara navažnija transparentnost firme,evo ja sam siguran da neznate da je Lošinjska prodala Srakane u 12-tom mjesecu za sitniš,kupili ga hrvatski poduzetnici i sad se zove Ane,ne obnavljaju flotu,brodovi su prastari,i sad je to vama perspektivnija firma od Atlantske
A šta se tiče Đakovštine i vašem drukanju je van pameti,pišete o potencijalima firme kojoj je ovo 3 stečaj,pa tamo su i miševi gladni
Ma nisam ja opsjednut sa ATPL nego vi.ATPL transparentno puši već godinu i pol,a vi je kupujete
ili držite na cijeni preko 1 BV.Često volim napraviti usporedbu ATPL i LPLH.ATPL je novi mercedes od 150.tis EUR koji mogu kupiti za tu cijenu i malo više.A LPLH je stari mercedes koji vrijedi 3.000
EUR,a meni se pružila prilika da ga kupim za 1.000.Ja kao trgovac automobila /dionica/radije
kupujem stari mercedes jer očekujem da ću ga lakše prodati malo skuplje od tih 1.000 EUR jer
vrijedi tri puta više nego što ću prodati ovaj od 150 tis.Tu imam malu šansu na zaradu.
Želim vam sreću u ATPL jer bez nje ni ostali brodari neće up.Ali ipak ne dolazi u obzir da budem
u njoj više od jedan dan.
150.Pa osvijestite i ne čudite se da ne raste.Prodavaju veliki igrači koji kapitaliziraju dobit.
[/quote]
Pa dobro pobogu po čemu vi ulažete,pa Lošinjskoj je toliko stalo do vas i ostalih dioničara da još nisu ni godišnje izvješće dali,nadam se da će ih Hanfa sankcijonirati zbog netransparentnosti,takvu dionicu vani nebi nitko ni pogledao,pa na njihovoj stranici pod novosti još piše da su Srakane u Lošinju a prodan je prije više od 3 mjeseca,sramota
Lopina naše se ulaganje totalno razlikuje,vi ste sitni špekulant koji skače od jedne na drugu dionicu i zadovoljni ste sa par postotka,ja da i oću nemogu se igrati kao i vi,trenutno sam u 12 razičitih dionica i Atpl mi nije ni 10% portfelja,tako da se uopće ne opterećujem sa cijenom,volim pratiti brodarski sektor jer imam dostupno puno korisnih informacija a i pola susjedstva mi naviga tako da dobro znam kako je to,a vama želim sve najbolje u ulaganju i probajte malo objektivnije pisati jer ovakvim "drukanjem" radite štetu i sebi
i meni se čini da Lopina malo previše pljuje po ATPL kad god stigne a istovremeno tvrdi da je full u brodarima i da AP predvodi kad krene rast…
Pa Lopino molim te shvati da sam sebe radiš budalom ukoliko si u brodarima a pljuješ po predvodniku krda…jednostavno zaobiđi komentare o ATPL jer sam sebi štetiš…ostavi se ćorava posla
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,TBSI&d=e
Budite sretni što naši brodari ne prate američke. Pokušajte izračunati koliko je ATPL rasla u zadnjih godinu dana u odnosu na američke brodare.
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,TBSI&d=e
Budite sretni što naši brodari ne prate američke. Pokušajte izračunati koliko je ATPL rasla u zadnjih godinu dana u odnosu na američke brodare.
…..pokušao sam izračunati : DRYS rast u zadnjih godinu dana : + 55,79%
ATPL rast u zadnjih godinu dana : + 54,60%
i što sad sa tim drukom…… [bye]
mislim da je usporedba sa DRYS neprikladna, osobno mislim da smo bliži jednom EGLE, ali sigurno je to da nijedan brodar izlistan u Americi nema 3 hotela u Dubrovniku , nekoliko agencija i zrakoplovnu kompaniju…istina da nije profitabilna trenutno ali i to se može promijeniti
Evo mene nakon nešto vremena. Od mog zadnjeg posta ATPL ni mu ni bu. Samo sam provjerio nickove i vidim da su vjerni analiticari na mjestu, neki su malo izmjenili nickove a vidim i nesto novaka. Kako nemam ništa novog kazati na brodarima ostajte mi zdravo i bogato iducih misec dva.
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,TBSI&d=e
Budite sretni što naši brodari ne prate američke. Pokušajte izračunati koliko je ATPL rasla u zadnjih godinu dana u odnosu na američke brodare.
Ma ameri pojma nemaju o burzi i dionicama, zato su im brodari tu di jesu i zato vrlo aktivno prate izlaganja na ovom topicu. Vele da su im ovo vrlo praktični primjeri kakvu bi burzu trebalo zatvariti već u 10.01. Upočetku su mislili da su HGSPOT, ĐAKOVŠTINA I IGH uspješni brodari kad tamo trebalo ih uvjeravati da to nisu. [pray]
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,TBSI&d=e
Budite sretni što naši brodari ne prate američke. Pokušajte izračunati koliko je ATPL rasla u zadnjih godinu dana u odnosu na američke brodare.
A ti pokušaj izračunati koliko su brodari pali u odnosu na američke brodare… Pa onda u sve to uračunaj uobičajeni diskon na gotovo svim brodarim u hr…