Do sada je sve kako sam napisao u siječnju, za ovaj zadnji pad ćemo vidjeti. Target u svibnju bi trebao biti negdje oko 5300 bodova.
Malo ste mi preoptimistični kolega, vidite ja ne bi imao ništa protiv da BPI ostane na ovim razinama, posebno kad pogledate na broj novogradnji što imaju biti isporučene u ovoj godini.
No, prije desetak minuta ATPL je bila jedina dionica među top 10 na ZSE u crvenom, tragikomično, ali to ukazuje da prodavatelja ima sasvim dovoljno, sad iz kojih razloga, nemam pojma, ne mogu to dokučiti. Ima nešto u onoj od Smarta cit. "strogo kontrolirana dionica"!!!
Malo ste mi preoptimistični kolega, vidite ja ne bi imao ništa protiv da BPI ostane na ovim razinama, posebno kad pogledate na broj novogradnji što imaju biti isporučene u ovoj godini.
No, prije desetak minuta ATPL je bila jedina dionica među top 10 na ZSE u crvenom, tragikomično, ali to ukazuje da prodavatelja ima sasvim dovoljno, sad iz kojih razloga, nemam pojma, ne mogu to dokučiti. Ima nešto u onoj od Smarta cit. "strogo kontrolirana dionica"!!!
[/quote]
NITKO ne moze kontrolirati trziste…
A bdi cemo vidit
ja sam optimistican i mislim da cemo ga gledat ove god znad 5k
WEEKLY DRY BULK REPORT
MARCH 15, 2010
Malo ste mi preoptimistični kolega, vidite ja ne bi imao ništa protiv da BPI ostane na ovim razinama, posebno kad pogledate na broj novogradnji što imaju biti isporučene u ovoj godini.
No, prije desetak minuta ATPL je bila jedina dionica među top 10 na ZSE u crvenom, tragikomično, ali to ukazuje da prodavatelja ima sasvim dovoljno, sad iz kojih razloga, nemam pojma, ne mogu to dokučiti. Ima nešto u onoj od Smarta cit. "strogo kontrolirana dionica"!!!
[/quote]
Ako BDI ostane pri ovim razinama ATPL nema šta tražiti iznad 1100 kn. Da bi rasla treba biti podcijenjena a to trenutno nije. Sve dok na burzi ima boljih prilika i podcijenjenijih dionica biti će ovdje i prodavača.
Malo ste mi preoptimistični kolega, vidite ja ne bi imao ništa protiv da BPI ostane na ovim razinama, posebno kad pogledate na broj novogradnji što imaju biti isporučene u ovoj godini.
No, prije desetak minuta ATPL je bila jedina dionica među top 10 na ZSE u crvenom, tragikomično, ali to ukazuje da prodavatelja ima sasvim dovoljno, sad iz kojih razloga, nemam pojma, ne mogu to dokučiti. Ima nešto u onoj od Smarta cit. "strogo kontrolirana dionica"!!!
[/quote]
Ako BDI ostane pri ovim razinama ATPL nema šta tražiti iznad 1100 kn. Da bi rasla treba biti podcijenjena a to trenutno nije. Sve dok na burzi ima boljih prilika i podcijenjenijih dionica biti će ovdje i prodavača.
[/quote]
Tako ti misliš i zato je i nemaš! tebi će uvijek biti pre skupa – pa kad pojuri nečeš se ni ukrcat. Ako si je prodao za 9xx ne znači da je sad pre skupa i meni.
bdi će i danas pristojno porasti u svim komponentama najviše kejp, pa panamaks [thumbsup]
al da štopaju štopaju [undecid]
A kad se rast prestane(nadam se ne tako skoro),evo bombastičnih izjava novinara i tzv.analitičara kako brodari padaju zbog bdi-ja itd…a kad rastemo i 1% opisuju kao uzlet…generalna katastrofa počevši od mirovinske bande(oni ionako samo kupuju Šukerove obveznice)…
[/quote]
seebiz:
Brodarima sasvim sigurno nisu pomogli današnji negativni vjetrovi s azijskih tržišta. Listu milijunaša zaključuje Atlantska plovidba (ZSE:ATPL-R-A) koja je uz milijun kuna prometa potonula 0,20 posto….
Potonuće? [shocked]
Tako ti misliš i zato je i nemaš! tebi će uvijek biti pre skupa – pa kad pojuri nečeš se ni ukrcat. Ako si je prodao za 9xx ne znači da je sad pre skupa i meni.
Ja sam nju kupovao po 500 kn u prosincu 2008g, tada je IGH bio oko 3500 kn, INGR oko 60kn a DLKV oko 300 kn. Od tada je dosta narasla.
Puno puta sam je kupovao između 500kn i 900kn i trejdao, nekad uspješno a nekad neuspješno. Zadnji put je prodao iznad 1200 kn. Nakon toga se jako čudno trgovalo s ovom dionicom.
Kad meni bude jeftina ja ću ponovno ući, može to biti i po većoj cijeni nego što je sada.
WEEKLY DRY BULK REPORT
MARCH 15, 2010
Nadam se da se nećeš ljutiti što ću izdvojiti par stvari koje su meni najinteresantnije:
European Spot Coal Fixtures Rise Suddenly
7 fixtures hauling coal to European buyers were reported in the spot market last week,
an increase of 3 fixed the previous week. The majority of last week’s fixtures will be
shipping American and Australian coal to buyers in France, England, the Netherlands,
and Spain. Australian coal shipments are of particular significance due to the great
distance vessels must travel to ship coal to Europe. Most of Europe’s Australian coal
imports are for coking coal used to make steel. Beginning in September 2009,
European steel output has increased to a moderate level of production. A continued
rebound in European steel and industrial production would further support freight rates. …
Outlook
In our last report, we spoke at great length about the recent sharp rise in Chinese steel
stockpiles. Stockpiles have finally decreased, albeit only by 1.2% from last week. It is
a positive sign that stocks are coming down while chartering activity remains firm – but
Chinese steel stockpiles need to still decrease by a moderate amount before this issue
is less of a cause for concern.
Our last report also highlighted Indonesian government policy changes which will allow
more thermal coal mining in Indonesia’s forests. We expect global thermal coal demand
to grow moderately in the medium-term as the world emerges from recession, and coal
exports from Indonesia will continue to flourish. Chinese coal imports have been setting
new records on an almost monthly basis and are expected to remain at very lofty levels
throughout the year – although in the very short-term, Chinese coal fixtures might fall
due to increasing coal stockpiles at Chinese ports and improving weather. This is not
to suggest though that Chinese coal imports will fall over the medium-term. China is
securing long-haul Colombian thermal coal exports and will continue to have a robust
need for foreign coal. India may also begin importing Colombian coal. In addition, it is
possible that European coking coal imports from Australia may increase in the future as
European steel production gradually improves. Additional long-haul thermal and coking
coal exports would continue to support freight rates.
Going forward, dry bulk demand remains firm and Chinese industrial production so far
shows no sign of slowing down. Port congestion also remains high and is significantly
supporting freight rates. Freight rates might become volatile, however, depending on
how China reacts to an eventual increase in iron ore contract prices or a dismantling of
contract pricing altogether. Newbuilding deliveries are not yet an immediate cause for
concern – but in the upcoming months, dry bulk freight rates will start to come under
pressure due to growing vessel supply (which will be discussed in future issues).
Malo ste mi preoptimistični kolega, vidite ja ne bi imao ništa protiv da BPI ostane na ovim razinama, posebno kad pogledate na broj novogradnji što imaju biti isporučene u ovoj godini.
No, prije desetak minuta ATPL je bila jedina dionica među top 10 na ZSE u crvenom, tragikomično, ali to ukazuje da prodavatelja ima sasvim dovoljno, sad iz kojih razloga, nemam pojma, ne mogu to dokučiti. Ima nešto u onoj od Smarta cit. "strogo kontrolirana dionica"!!!
[/quote]
Ako BDI ostane pri ovim razinama ATPL nema šta tražiti iznad 1100 kn. Da bi rasla treba biti podcijenjena a to trenutno nije. Sve dok na burzi ima boljih prilika i podcijenjenijih dionica biti će ovdje i prodavača.
[/quote]
Tako ti misliš i zato je i nemaš! tebi će uvijek biti pre skupa – pa kad pojuri nečeš se ni ukrcat. Ako si je prodao za 9xx ne znači da je sad pre skupa i meni.
[/quote]
Svi će trčati za:
dividedom-ATPL je ove godine neće dati
dobiti u prvom kvartalu i dobrim izvješčem -ni govora ,vjerovatno gibici i dalje
dobit pomorstva u prvom kvartalu_ne vjerujem ni u pozitivnu nulu,ali ipak ide na bolje
dobit od aviokompanije_malo morgen-ovo je sezona gubitaka
dobit od hotela-ni govora ,Dubrovnik nije skijalište
Bolje vam je iskakati iz ove sporovozne lokomotive/možda uskoro krene i u rikverc/ i ukrcati se u neki brzi vlak.
Bolje vam je iskakati iz ove sporovozne lokomotive/možda uskoro krene i u rikverc/ i ukrcati se u neki brzi vlak.
Primjerice DKVS? Zar to nije kompozicija s dvije lokomotive, od koji trenutno radi samo ona za nizbrdo? Pogotovo ako ste se ukrcali na peronu ‘iznad 30’.
Bolje vam je iskakati iz ove sporovozne lokomotive/možda uskoro krene i u rikverc/ i ukrcati se u neki brzi vlak.
Primjerice DKVS? Zar to nije kompozicija s dvije lokomotive, od koji trenutno radi samo ona za nizbrdo? Pogotovo ako ste se ukrcali na peronu ‘iznad 30’.
[/quote]
I uzbrdo ako si se ukrca na 8,50 d0 12,50.
A trejda se kao u bajci.Raj za male špekulate.DKVS diše deset dvadeset posto u dan dva,a ATPL
umire na 1.000 uz očekivanje pada na 900.Naravno da bi nilo bolje da BDI raste,jer sam ful
u brodarima,osim ATPL.
Ponavljam.ne kupujem kroničnog gubitaša iznad BV/NAV još i gore/sa malim šansama da počme pozitivno poslovati pa makar se zvao i ATPL.Rađe DKVS na šesnaestinu BV uz odličan dnevni trejd
sa šansama na gubitask od 100% ali i dobit od potencijalnih 500% na današnju cijenu.Nadnica za strah je vrlo visoka.
Usporedba sa JDPL koji je jeftiniji dva i po puta,ili LPLH koji je jeftinije preko tri puta u odnosu na ATPL bi bila primjerenija usporedba.Naravno ,fundamentalno.Svakom će ovo biti jasnije
svakim danom.
Primjerice DKVS? Zar to nije kompozicija s dvije lokomotive, od koji trenutno radi samo ona za nizbrdo? Pogotovo ako ste se ukrcali na peronu ‘iznad 30’.
[/quote]
I uzbrdo ako si se ukrca na 8,50 d0 12,50.
A trejda se kao u bajci.Raj za male špekulate.DKVS diše deset dvadeset posto u dan dva,a ATPL
umire na 1.000 uz očekivanje pada na 900.Naravno da bi nilo bolje da BDI raste,jer sam ful
u brodarima,osim ATPL.
Ponavljam.ne kupujem kroničnog gubitaša iznad BV/NAV još i gore/sa malim šansama da počme pozitivno poslovati pa makar se zvao i ATPL.Rađe DKVS na šesnaestinu BV uz odličan dnevni trejd
sa šansama na gubitask od 100% ali i dobit od potencijalnih 500% na današnju cijenu.Nadnica za strah je vrlo visoka.
Usporedba sa JDPL koji je jeftiniji dva i po puta,ili LPLH koji je jeftinije preko tri puta u odnosu na ATPL bi bila primjerenija usporedba.Naravno ,fundamentalno.Svakom će ovo biti jasnije
svakim danom.
[/quote]
Kolega lopina mi mi stvarno niste jasni,vaša opsjednutost sa Atpl i pljuvanje po njoj je prevršilo svaku mjeru,danas ste napisali 5 posta na različitim temama(Đakovština,Uljanik plovidba,Komentari trgovanja i 2xAtlantska) i svugdje spominjete u negativnom kontekstu Atpl,i onda se nadate da će ostali brodari u koje ste se vi ukrcali rasti,a da neće jer su robovi Atpl,kako vi kažete,e pa znate onu staru "ne seri u istu posudu iz koje jedeš",NHF
Da se razumijemo imam i Jdpl i Ulpl i nepada mi na pamet prodavati Atpl jer je to po meni brodar koji će prvi osjetiti oporavak tržišta,ne govorim o cijeni dionice nego firmi i floti,vi očito ne svaćate da je za dioničara navažnija transparentnost firme,evo ja sam siguran da neznate da je Lošinjska prodala Srakane u 12-tom mjesecu za sitniš,kupili ga hrvatski poduzetnici i sad se zove Ane,ne obnavljaju flotu,brodovi su prastari,i sad je to vama perspektivnija firma od Atlantske
A šta se tiče Đakovštine i vašem drukanju je van pameti,pišete o potencijalima firme kojoj je ovo 3 stečaj,pa tamo su i miševi gladni