Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
ajde da bar netko ima koristi od rasta vozarina, bit će da su se naši građevinari preorjentirali u vrsti posla pa sad se bave transportom,, ajde dečki tko misli neka proda dionice fondovima i bankama pa da konačno se i ovdje nešto desi bilo pozitivno il negativno,, očito veliki tresu dionicu, jel ima brdo malih dioničara,, al slabo imaju šta uhvatiti očito kad toliko dugo im treba da popune račune,,, ja i dalje svako toliko uzmem koji paket i gledam kako ljepo vozarine rastu [cool]
Eto i to se dogodilo, bio danas kod babe gatare i veli ona meni šta oćeš sinko? Ja nju pitam: Babo ništa me ne interesira već samo koliko će biti cijena Atlanske na kraju 2010? A ona meni ko iz topa, ako hoćeš dnevno kretanje to će te doći malo skuplje. Ja je gledam sumnjičavo i na kraju pristanem i kažem, ajde bacaj kosti da vidimo. I ona pobaca kosti, perje i neko kamenje i bogme dadne mi sve isprintano nakon seanse. Dakle ovako vam stvari stoje, na kraju godine cijena će biti 2600 kuna, i to vam je besplatno, ako hoćete dnevno kretanje e to već nema besplatno, to je već po dogovoru ali biti će uspona i padova, kao i obično. [lol] [lol] [lol]
Bio danas kod babe gatare i veli ona meni šta oćeš sinko? Ja nju pitam: Babo, ništa me ne interesira već samo koliko će biti cijena Atlanske na kraju 2010? A ona meni ko iz topa, ako hoćeš dnevno kretanje to će te doći malo skuplje. Ja je gledam sumnjičavo i na kraju pristanem i kažem, ajde bacaj kosti da vidimo. I ona pobaca kosti, perje i neko kamenje i bogme dadne mi sve isprintano nakon seanse.
Hahaha… [lol]
Eto i to se dogodilo, bio danas kod babe gatare i veli ona meni šta oćeš sinko? Ja nju pitam: Babo ništa me ne interesira već samo koliko će biti cijena Atlanske na kraju 2010? A ona meni ko iz topa, ako hoćeš dnevno kretanje to će te doći malo skuplje. Ja je gledam sumnjičavo i na kraju pristanem i kažem, ajde bacaj kosti da vidimo. I ona pobaca kosti, perje i neko kamenje i bogme dadne mi sve isprintano nakon seanse. Dakle ovako vam stvari stoje, na kraju godine cijena će biti 2600 kuna, i to vam je besplatno, ako hoćete dnevno kretanje e to već nema besplatno, to je već po dogovoru ali biti će uspona i padova, kao i obično. [lol] [lol] [lol]
Kolega svaka čast, velikodušno dijelite ovdje na forumu informacije koje ste skupo platili. Ali ipak mi treba još barem jedan pokazatelj i ulazim all in.. [lol]
Zato večeras nema spavanja već zovem hitno vidovitog Milana, pa šta košta..
U zadnje 3 sedmice BDi je skočio skoro za 1000 a Atlanska za 13 kuna
Zamisli sutra Bdi + 1000 a dionica na 1016 kn
heh
šta se bunite bar imamo vremena uletit ,svi znamo da kad tad mora ići bar na 1500kn
[/quote]
od prošle dividende se "govorilo (pisalo)" da će preko 1200 a ono dolje.trebat će dočekati 1200 a kada će onda tvojih 1500 ? [shocked]
šta se bunite bar imamo vremena uletit ,svi znamo da kad tad mora ići bar na 1500kn
[/quote]
od prošle dividende se "govorilo (pisalo)" da će preko 1200 a ono dolje.trebat će dočekati 1200 a kada će onda tvojih 1500 ? [shocked]
[/quote]
Znate li vi što je oportunitetni trošak?
50% rasta nije malo ali postoje dionice koje će ove godine odraditi 150%.
šta se bunite bar imamo vremena uletit ,svi znamo da kad tad mora ići bar na 1500kn
[/quote]
od prošle dividende se "govorilo (pisalo)" da će preko 1200 a ono dolje.trebat će dočekati 1200 a kada će onda tvojih 1500 ? [shocked]
[/quote]
Znate li vi što je oportunitetni trošak?
50% rasta nije malo ali postoje dionice koje će ove godine odraditi 150%.
[/quote]
150%?
Može na PM?
[wink]
šta se bunite bar imamo vremena uletit ,svi znamo da kad tad mora ići bar na 1500kn
[/quote]
od prošle dividende se "govorilo (pisalo)" da će preko 1200 a ono dolje.trebat će dočekati 1200 a kada će onda tvojih 1500 ? [shocked]
[/quote]
Znate li vi što je oportunitetni trošak?
50% rasta nije malo ali postoje dionice koje će ove godine odraditi 150%.
[/quote]
150%?
Može na PM?
[wink]
[/quote]
I ja bih tu od 150%.
Već godinama me tako nešto nije zadesilo.
Zadnja je bila ATPL puno prije velike pušione.
ja ne znam, al čini mi se da je jedini pokazatelj trenda promjene cjene količina kapitala, a ne BDI. Cjena će i dalje biti u skladu sa ponudom i potražnjom, a ponuda će sigurno biti prilična, vjerovatno još neko vrijeme. Ovo je čista trgovina, ako je cjena niska, kupuje se, ako je cjena malo viša ne kupuje se.
U svemu ovome mogu profitirati samo oni koji imaju kapitala za dokup, jer nije isključeno da bi cjena mogla još koji postotak dole, ako nekom zatreba gotovina, i ovo nije slučaj samo sa ATPL, ima dosta dionica čiju cjenu određuje količina kapitala na tržištu, i pitanje je koliko mora biti dobra eventualna dobra vijest da bi dionicu pogurala gore.
ja ne znam, al čini mi se da je jedini pokazatelj trenda promjene cjene količina kapitala, a ne BDI. Cjena će i dalje biti u skladu sa ponudom i potražnjom, a ponuda će sigurno biti prilična, vjerovatno još neko vrijeme. Ovo je čista trgovina, ako je cjena niska, kupuje se, ako je cjena malo viša ne kupuje se.
U svemu ovome mogu profitirati samo oni koji imaju kapitala za dokup, jer nije isključeno da bi cjena mogla još koji postotak dole, ako nekom zatreba gotovina, i ovo nije slučaj samo sa ATPL, ima dosta dionica čiju cjenu određuje količina kapitala na tržištu, i pitanje je koliko mora biti dobra eventualna dobra vijest da bi dionicu pogurala gore.
post sasvim u redu [thumbsup]. cijenu određuje ponuda i potražnja ( i špekulacije u određenom nivou).
Trojka predvodi panamaxe:
53.000 USD
47.000 USD
40.500 + bonus 800.000 USD
Inače, grafički prikaz kretanja vozarina za BSI koji je na najvišoj razini u zadnjih godinu i pol dana (tj. otkako je u 4Q 2009 došlo do velikog pada).
—————————————————–
Minmetals was behind the fixture of the 93,000-dwt Peppino Bottiglieri (built 2009) from North Europe to the US and China at $53,000 a day.
Noble has a similar front haul with the 73,600-dwt Hai Huang Xing (built 2005) at $47,000.
Cargill spent $40,500 a day plus a bonus of $800,000 on the 76,800-dwt Anastasia C (built 2004) from Brazil to the Far East.