Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
BDI bi trebao rasti danas [undecid]…..kako?….zašto?…..molim samoprozvane brodarske stručnjake da se jave i objasne nam!!!…… [lol] [lol] [lol] [lol]
Vjerojatno sude po ovok nalogu za kupnju od osamdeset komata na 1010 kuna, a koji će ispariti u 09:59 sati
bmti belosvetski drukeraj ne posustaje [thumbsup]
March 10, 2010 12:52 PM
Yesterday’s levelling in Capesize freights turns into correction today with average rates concluding around 5% lower on sharper reductions in the fronthauls and Pacific basin round trips, each down by US$ 3-4,000 each. The Pacific mineral voyages are still holding firm as the Dampier and Hedland deliveries to China stay locked at US$ 10.30-10.50/mt. But in the Atlantic, lacking a larger cargo rush, charterers have again started putting pressure on forward rates.
Handy bulkers are going strong, picking up more momentum as NoPac rounds rise over US$ 25,000 for modern Supramaxes. Pacific-based charterers tell BMTI that they’re still having difficulty getting prompt tonnage for inner-Pacific runs. India/China slows down a little, though rates are so far unmoved. The Atlantic Handies are firming still via South America as well as via US Gulf with Handysizes ex-US Gulf to the Far East seeing offers over US$ 48,000 daily. [thumbsup]
dobar dan svima…dali je trenutak za šoping ispod 1000kn dosadilo mi čekat već sam tri mjeseca vani 100% u kešu! [cool] ili će ovo niže [bye] ili je momenat [thumbsup]
obzirom da je tvoje pitanje provokativno, možda bi nam ti objasnio zašto će BDI rasti, jer očito da sebe smatraš kompetentnim za takve odgovore, da li će ili neće. Objasni nama nestručnjacima gdje griješimo, skupa sa maj munom koji ti je podrška
Handy bulkers are going strong, picking up more momentum as NoPac rounds rise over US$ 25,000 for modern Supramaxes.
Supramaxi rastu…
dobar dan svima…dali je trenutak za šoping ispod 1000kn dosadilo mi čekat već sam tri mjeseca vani 100% u kešu! [cool] ili će ovo niže [bye] ili je momenat [thumbsup]
ATPL po trenutačnoj cijeni dionice tržišno vrijedi cca. 260 miljuna dolara, a toliko vrijedi 7 naručenih brodava i keš na računu. Ako misliš da ovo "ostalo" (flota, hoteli, avioni, etc.) vrijedi nešto kupi, u suprotnom čekaj. [tongue]
BDI je u prosjeku još uvijek prilično nizak i tek kada postigne prosječnu razinu iznad 4500 možete očekivati bolje i povoljnije dugoročne najmove. Ovako će ATPL raditi pozitivno, ali ne treba očekivati neke spektakularne rezultate. Znam da mnogi misle da kratkoročnim porastom BDI treba rasti i dionica ATPL, ali vanjski trendovi još uvijek ne ukazuju na to, a porast BDI-a kao 2007.g. sigurno još dugo nećemo vidjeti, zbog velikog porasta svjetske flote upitno je uopće može li doseći te razine. Po meni teško, ali perspektiva je tu. Sa 7 novih naručenih brodova, ATPL će uskoro imati prosjek starosti flote 4 godine i to je najveća prednost ovog brodara, a njihova dobra suradnja sa brokerima će im sigurno osigurati dobre i povoljne ugovore u budućnosti.
ATPL po trenutačnoj cijeni dionice tržišno vrijedi cca. 260 miljuna dolara, a toliko vrijedi 7 naručenih brodava i keš na računu.
Polako, brodove će kreditirati jedna jaka strana banka, nisu plaćeni kešom, a daleko je još do toga da ih knjiže kao NAV. Veliki dio tog keša će ići za predujam, narudžbe i kredit.
čiča smart ti jesi zaslužan što svi mi ovdje možemo forumašit, ali nemoj čovjeka optuživat bez razloga. kolega gardist je ljepo napiso – keš na računu, a ne brodovi plaćeni kešom. otkad ja pratim ovu temu , gardist je među onima koji pišu suvislo. nemoj tako ajnštajne. [thumbsup]
ako ništa drugo ona prva dva panamaxa su plaćena 60% …
prava vrijednost niskog prosjeka starosti flote će se vidjeti u nižim troškovima održavanja…brodovi su manje podložni kvarovima i nema zastoja … flota je non-stop zaposlena a to puno znači…
ATPL po trenutačnoj cijeni dionice tržišno vrijedi cca. 260 miljuna dolara, a toliko vrijedi 7 naručenih brodava i keš na računu.
čiča smart ti jesi zaslužan što svi mi ovdje možemo forumašit, ali nemoj čovjeka optuživat bez razloga. kolega gardist je ljepo napiso – keš na računu, a ne brodovi plaćeni kešom. otkad ja pratim ovu temu , gardist je među onima koji pišu suvislo. nemoj tako ajnštajne. [thumbsup]
Gušteru, jesi ti neki glasnogovornik od gardiste ili…
Čovjek je lijepo napisao da je tržišna kapitalizacija ATPL 260 mil. dolara, a da toliko samo vrijede 7 naručenih brodova i keš na računu. Daj ti kao glasnogovornik odgovor, kakve veze imaju ti brodovi sa trenutnom tržišnom kapitalizacijom ili bilancom!? Ja ga uopće ne napadam, već samo pišem korektno o ATPL.
nije mi se bila namjera prepucavat, učinilo mi se da si krivo protumačio pisanje kolege. dosta je ovdje navlakača i drukera , a tebe nisam doživljavao kao jednog od njih.
nohardfilings [thumbsup]