ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



ATPL (FI 2009):

Koef. tekuće likvidnosti 1,03
Novac (+fin.krat.)/share 239,52
Dug/kapital 109,42%

Ako je najgore iza nas, šta je ovdje loše? Ovo mi ne izgleda kao bilanca firme koja je u problemima..

Samo sad nemojte započeti o roe i npm, to je voda ispod mosta, 2009 je bila loša godina i to je jasno i najneiskusnijim ulagačima koje tako altruistički nastojite uputiti u što treba ulagati..

Na burzi se ne kupuje prošlost nego budućnost. A u budućnosti se i te kako s čim računati. Sa svim novogradnjama prosjek starosti daleko najniži u sektoru, prognoze BDI optimistične, forwardi solidni.
Višak brodskih tona na tržištu s kojima konstantno plašite ulagače će bit kompenziran većim dijelom rastom BRIC-a iznad svjetskog prosjeka, a dijelom otkazivanjem novogradnji i scrappingom.

Govoriti o ATPL s aspekta precijenjenosti je potpuno promašeno..


Na temi best bay upravo u toku radio Mileva i prikazivanje svih brodara kao sigurnih investicija.
O ATPL napisano sve dobro,o ostalim bolje ili hvalospjevi, ali na temelju brojčanih pokazatelja.
[/quote]

Kolega lopina,

evo dao bih ti 100-tku ali već sam ih sve potrošio (ne može više od 3 isti dan – nisam to ni znao).
Ovo je već na tragu objektivnijeg pisanja..

[thumbsup]

Samo najmudriji i najgluplji ne mogu se promijeniti. (Konfucije)


e dečki moji ovaj puta me nećete zajeb… ja sam pripremio 120 kila cash-a pa vas lijepo čekam
hvala

Prika da se dogovorimo private, ja ti ih poklonim jedan djelić za 1500, nećeš je uspjet ulovit koliko će ići brzo gore. [lol] [lol] [lol]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Tjedni izvještaj o novogradnjama i scrappingu..

Samo najmudriji i najgluplji ne mogu se promijeniti. (Konfucije)


evo da dodam potvrdu mojemu skromnom mišljenju
hvala
Vaš link

Baš ste našli pravog analitičara kojega će te citirati. Ipak dobro je bolje on nego Hrvoje.


Na temi best bay upravo u toku radio Mileva i prikazivanje svih brodara kao sigurnih investicija.
O ATPL napisano sve dobro,o ostalim bolje ili hvalospjevi, ali na temelju brojčanih pokazatelja.

Dragi moj lopina, stvarno mi nije jasno zašto toliko uporno želiš dokazati da su druge brodarske dionice bolje od ATPL ! Pa zar misliš da ćeš išta postići toliko upornim dosađivanjem kako su LPLH, ULPL, JDPL bolji izbor od ATPL ?

Moraš shvatiti da će ATPL uvijek biti ponešto skuplja od navedenih dionica. To je jednostavno kao da uspoređuješ FIAT, CITROEN ili RENAULT sa AUDI-jem, BMW-om ili Mercedesom.

Može FIAT imati auto godine, može Citroen imati porast dobiti od 100%, može Renault imati inovaciju godine i porast prihoda, ali ako imaš novca uvijek ćeš se prije odlučiti kupiti AUDI ili BMW nego kupiti Renault, Citroen ili FIAT.

ATPL je jednostavno bolji i popularniji dionički brend u odnosu na druge brodare na ZSE i gotovo, kraj priče. [wink]

A što se teme best buy tiče – ne bih nikome od čitatelja preporučio da tamo zalazi. Tamo ima toliko drukanja, dvoličnosti i zlonamjerne argumentacije da bi se tim topicom komotno mogla pozabaviti i sama HANFA ili policija.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Dragi moj Jubito,kada ne bude dividende godinu dvije,kada u nizu dolaze izvještaji o gubicama
ljubav se brzo pretvori u mržnju.Omiljena igračka postaje omražena.
PR je bitan,ali i poslovni rezultati još bitniji i oni u dužem vremenskom razdoblju moraju opravdati
cijenu dionice.Stara slava je prolazna.Oprez.



evo da dodam potvrdu mojemu skromnom mišljenju
hvala
Vaš link

Baš ste našli pravog analitičara kojega će te citirati. Ipak dobro je bolje on nego Hrvoje.
[/quote]

…Međunarodni monetarni fond nedavno je revidirao naviše svoje projekcije rasta globalne trgovine, pa sada očekuje njezin rast u ovoj godini za 5,8, a u idućoj za 6,3 posto

– ovo je dobar podatak za brodare

…BDI indeks je izrazito volatilnog karaktera, stoga bi trebalo biti na oprezu u pogledu nastavka njegovog snažnog rasta, ponajviše zbog najava ulaska brojnih novogradnji u svjetsku flotu u ovoj godini. Procjenjuje se da bi svjetska flota ove godine mogla porasti gotovo 10 posto

– a ovo loš, ako svjetska flota raste brže od rasta globalne trgovine to znači da će cijene prijevoza (BDI) padati

ovdje se tako počelo negativno pisati,,,, pa dečki, ako ne valja pa dajete kupujte ono drugo šta valja,dok je tako jeftino,,, šta vas tako brine što je tako precjenjena jel?
inače imam i druge brodare,, malo manje,, al baš je jadno čitati ova navlačenja na druge brodare,

lopina,drzi se ti đakovštine i tamo mudruj a ne ovdje pisat gluposti


Ovdje se tako počelo negativno pisati,,,, pa dečki, ako ne valja pa dajte, kupujte ono drugo šta valja, dok je tako jeftino,,, šta vas tako brine što je tako precjenjena jel?

Baš je jadno čitati ova navlačenja na druge brodare…


Za odgovor zašto pišu negativno treba samo pogledati najnovije fixne ugovore do godinu dana za Panamaxe. Sve više ih je s 30.000 USD per day i više, a našao se i jedan od 38.000 USD na rok od 5-7 mjeseci!! Do prije 2-3 tjedna, ovakve cijene bile su nedostižne…

CRB se lijepo oporavio. Oduvijek je bilo korelacije s BDI-jem. Hoće li i ovaj puta?

IMPERIAL
Ship Name IMPERIAL
DWT 75527
Built 2007-10
Flag CRT
Draft 14,20
75,527 BLT 07 ZHOUSHAN/JAPAN 9-11/3.2010 USD 29,900 DAILY VIA INDO K LINE

New Report

Close