Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
nema promjene.
Pa koji se to onda veliki iskrcavaju, tj. u čem je njihova veličina?
Kolega matematic,potpuno se slažem.
Problem je što je ATPL zvjezda bez pokriča i to krupni kaspital prepoznaje.Po ovim cijenama je neće
kupovati,pa neće rasti ni ostali brodari.
Ipak kada izađu kvartalna izvješča za TNPL i LPLH ću napraviti usporedbu,pa ćemo bez problema
utvrditi da je preskupa u odnosu na ostale.
A što se tiče dresa, ne mjenjam ga.Osnovni razlog zbog kojeg pišem je da neiskusne investitore,
koji su često žrtve manipulatora i udruženih grupa,potaknem na razmišljanje.A cijeni dionice
je ionako iracinalna veličina,ali ne trajno.
Za vas smatram da ste korektan forumaš.
Kolega matematic,potpuno se slažem.
Problem je što je ATPL zvjezda bez pokriča i to krupni kaspital prepoznaje.Po ovim cijenama je neće
kupovati,pa neće rasti ni ostali brodari.
Ipak kada izađu kvartalna izvješča za TNPL i LPLH ću napraviti usporedbu,pa ćemo bez problema
utvrditi da je preskupa u odnosu na ostale.
A što se tiče dresa, ne mjenjam ga.Osnovni razlog zbog kojeg pišem je da neiskusne investitore,
koji su često žrtve manipulatora i udruženih grupa,potaknem na razmišljanje.A cijeni dionice
je ionako iracinalna veličina,ali ne trajno.
Za vas smatram da ste korektan forumaš.
Upravo suprotno Atlantska je zvijezda s pokričem jer ima perfektno iskusnu upravu odličnu flotu koja je svakim danom sve mlađa i brojnija,ima strašne nekretnine u svome vlasništvu i što je najvažnije tradiciju.I što je još važnije isplačuje dividendu za razliku od nekih drugih dionica.Samo neka panamaxi ostanu na 30-ak tisučica i imat čemo solidnu dobit ove godine o čemu večina dionica s pokričem može samo sanjati.Zašto ostali brodari ne bi rasli ako ne raste ATPL po ovim cijenama?Gdje vi vidite krupni kapital?Na ZSE ja ga jako dugo nisam vidio u zadnje vrijeme a bojim se da čemo se još načekati dok se pojave neki krupniji novci.Zar Jadroplov nije rastao u petak preko tri posto a ATPL ostala na nuli.Uostalom zašto mislite da je Jadroplov bolji pik,plačaju dva panamaxa po cijeni boli glava,flota im se da nabrojiti na prste jedne ruke,u državnom su vlasništvu…posjedujem dionice Jadroplova između ostalog.A te neiskusne investitore potražite recimo na nekim drugim dionicama ima ih jako puno aktualnih poslijednih tjedana,vjerujem da če drugi put razmisliti da je bolje uložiti novac tamo gdje država ne upire prstom…
Kolega matematic,potpuno se slažem.
Problem je što je ATPL zvjezda bez pokriča i to krupni kaspital prepoznaje.Po ovim cijenama je neće
kupovati,pa neće rasti ni ostali brodari.
Ipak kada izađu kvartalna izvješča za TNPL i LPLH ću napraviti usporedbu,pa ćemo bez problema
utvrditi da je preskupa u odnosu na ostale.
A što se tiče dresa, ne mjenjam ga.Osnovni razlog zbog kojeg pišem je da neiskusne investitore,
koji su često žrtve manipulatora i udruženih grupa,potaknem na razmišljanje.A cijeni dionice
je ionako iracinalna veličina,ali ne trajno.
Za vas smatram da ste korektan forumaš.
Upravo suprotno Atlantska je zvijezda s pokričem jer ima perfektno iskusnu upravu odličnu flotu koja je svakim danom sve mlađa i brojnija,ima strašne nekretnine u svome vlasništvu i što je najvažnije tradiciju.I što je još važnije isplačuje dividendu za razliku od nekih drugih dionica.Samo neka panamaxi ostanu na 30-ak tisučica i imat čemo solidnu dobit ove godine o čemu večina dionica s pokričem može samo sanjati.Zašto ostali brodari ne bi rasli ako ne raste ATPL po ovim cijenama?Gdje vi vidite krupni kapital?Na ZSE ja ga jako dugo nisam vidio u zadnje vrijeme a bojim se da čemo se još načekati dok se pojave neki krupniji novci.Zar Jadroplov nije rastao u petak preko tri posto a ATPL ostala na nuli.Uostalom zašto mislite da je Jadroplov bolji pik,plačaju dva panamaxa po cijeni boli glava,flota im se da nabrojiti na prste jedne ruke,u državnom su vlasništvu…posjedujem dionice Jadroplova između ostalog.A te neiskusne investitore potražite recimo na nekim drugim dionicama ima ih jako puno aktualnih poslijednih tjedana,vjerujem da če drugi put razmisliti da je bolje uložiti novac tamo gdje država ne upire prstom…
[/quote]
Samo nemojte u hvalospjeve.ATPL je brodar sa najgorim poslovnim rezultatima u 2009.Čak i LPLH
sa starim kantama je ostvarila manji gubitak u odnosu na početni kapital.JDPL koji ažurno
valorizira svoju imovinu je povećao imovinu tj,BV.Možete vidjeti usporedbe na best bay.ULPL je
poslovala sa dobitkom,a TNPL vjerovatno na pozitivnoj nuli.A ATPL 44 mil kn gubitka.
A dividenda je prošlost.Kupuje se sedam novih brodova,uzimaju se novi krediti,velike kreditne
obaveze se povečavaju i dividenda će možda i za 2011 biti nemoguća.To je realnost,a glavni razlog je neodlućan,a i nesposoban menađment koji se u ovoj krizi nije dobro snašao.
Te cape,te tankeri,te novi bulkovi,a 100 mil $ blokirano.Velike šanse propuštene.Vrijeme je novac u svakom biznisu.
Ti krediti su upravo dokaz koliko je kvalitetna i vrijedna ova kompanija,jer danas dobiti kredit e to je nešto o čemu nam naše firme na čelu sa zvijezdom Jurom Radičem imaju štošta ispričati.Možda če dividenda za 2011. biti nemoguča ali za sve ostale kompanije s kojima vi uspoređujete ATPL sigurno 100% neće biti moguća idućih nekoliko godina,osim možda TNPL.Da ATPL je imala gubitak u 2009. s tim da kada dođe do neminovnog oporavka tržišta imati če najbolju startnu poziciju od svih izlistanih perjanica na ZSE a dotat čemo čekati.Lijep pozdrav
Ti krediti su upravo dokaz koliko je kvalitetna i vrijedna ova kompanija,jer danas dobiti kredit e to je nešto o čemu nam naše firme na čelu sa zvijezdom Jurom Radičem imaju štošta ispričati.Možda če dividenda za 2011. biti nemoguča ali za sve ostale kompanije s kojima vi uspoređujete ATPL sigurno 100% neće biti moguća idućih nekoliko godina,osim možda TNPL.Da ATPL je imala gubitak u 2009. s tim da kada dođe do neminovnog oporavka tržišta imati če najbolju startnu poziciju od svih izlistanih perjanica na ZSE a dotat čemo čekati.Lijep pozdrav
Puno pišemo,malo računamo.
P/B
ATPL 1,0433
ULPL 0,64
TNPL 0,61
JDPL 0,43
LPLH 0,33
ATPL/LPLH=1,04:0,33= 3,15 puta skuplja
ATPL/JDPL=1,o4:o,43= 2,42 puta skuplja
Kapital tj NAV ili BV stvara profit..Očekujete da će ATPL biti 3,15 puta rentabilnija od LPLH ili
2,42 puta od JDPL.Nije li to preveliko očekivanje s obzirom da je ATPL ima lošije poslovne rezultate od ove dvije kompanije u godini iza nas.A prema ULPL koja je poslovala sa dobiti ili TNPL koja je povečala flotu za dva "suha" i koja je vjerovatno poslovala na pozitivnoj nuli moralo bi doći do
nemogućih scenarija da bi postala rentabilnija kompanija.
Jednostavno,ATPL je precijenjena u odnosu na ostale brodare i sa svakim izvješčem to će biti sve očitije.I kao takva je olovni uteg za sve ostale.Ona bi trebala biti lider i motor,ali nema goriva.
Jedina svjetla točkia u izvješčima bi trebao biti treći kvartal kada i avioni i turizam dobro posluju.
Sve ostalo tuga s juga.
Kolega Lopina vi ste u pravu ali na žalost naše jadno tržište nije u stanju fer vrednovati poslovanje ULPL i JDPL jer nema svejžeg kapitala i ulagača koji bi to učinili. Vjerujem da će uprava ULPL uskoro napraviti pozitivan pomak i povući neke poteze poput dividende, izlaska na stranu burzu ili čak novog dokapa. Do tada treba strpljenja.
ATPL (FI 2009):
Koef. tekuće likvidnosti 1,03
Novac (+fin.krat.)/share 239,52
Dug/kapital 109,42%
Ako je najgore iza nas, šta je ovdje loše? Ovo mi ne izgleda kao bilanca firme koja je u problemima..
Samo sad nemojte započeti o roe i npm, to je voda ispod mosta, 2009 je bila loša godina i to je jasno i najneiskusnijim ulagačima koje tako altruistički nastojite uputiti u što treba ulagati..
Na burzi se ne kupuje prošlost nego budućnost. A u budućnosti se i te kako s čim računati. Sa svim novogradnjama prosjek starosti daleko najniži u sektoru, prognoze BDI optimistične, forwardi solidni.
Višak brodskih tona na tržištu s kojima konstantno plašite ulagače će bit kompenziran većim dijelom rastom BRIC-a iznad svjetskog prosjeka, a dijelom otkazivanjem novogradnji i scrappingom.
Govoriti o ATPL s aspekta precijenjenosti je potpuno promašeno..
evo prije nego zgotovim svojoj dječici nedeljni ručak da ponešto napišem
koliko vidim na atpl se počelo žestoko pisat a unazad tjedan dana jadnica je bila i na drugoj stranici foruma
što to znači?
znači ekipa priprema teren za rušenje cijene kad dođe do korekcije belosvetskih indeksa budući da su konstantno rasli prošlih dana a mi smo tu di jesmo
pitao sam neki dan di su nestali tehničari koji su pisali o atpl s tehničke
nisam dobio odgovor
e dečki moji ovaj puta me nećete zajeb… ja sam pripremio 120 kila cash-a pa vas lijepo čekam
a cure i dečki s jadroplovima, uljanicima, tankerskima.. aj prestanite ovdje davit i prebacite se na topice vaših dionica
hvala
ATPL (FI 2009):
Koef. tekuće likvidnosti 1,03
Novac (+fin.krat.)/share 239,52
Dug/kapital 109,42%
Ako je najgore iza nas, šta je ovdje loše? Ovo mi ne izgleda kao bilanca firme koja je u problemima..
Samo sad nemojte započeti o roe i npm, to je voda ispod mosta, 2009 je bila loša godina i to je jasno i najneiskusnijim ulagačima koje tako altruistički nastojite uputiti u što treba ulagati..
Na burzi se ne kupuje prošlost nego budućnost. A u budućnosti se i te kako s čim računati. Sa svim novogradnjama prosjek starosti daleko najniži u sektoru, prognoze BDI optimistične, forwardi solidni.
Višak brodskih tona na tržištu s kojima konstantno plašite ulagače će bit kompenziran većim dijelom rastom BRIC-a iznad svjetskog prosjeka, a dijelom otkazivanjem novogradnji i scrappingom.
Govoriti o ATPL s aspekta precijenjenosti je potpuno promašeno..
Na temi best bay upravo u toku radio Mileva i prikazivanje svih brodara kao sigurnih investicija.
O ATPL napisano sve dobro,o ostalim bolje ili hvalospjevi, ali na temelju brojčanih pokazatelja.