ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Lopina&

izgleda da niste slušali Jerkovica u ponedjeljak!!! [cool]

NOĆ je NAJMRACNIJA pred SVITANJE!!!!!!!!!!!!!!!



Nikoga ne navlačim da prodaje, a niti da kupuje već da se informira, a što se tiče ingre tu sam pozicije jako povećao, mene ne brine što cijena dionica pada, već matematički računam, od prodaje kod mene brokeri ne mogu zaraditi jako puno u ovih 3-4 mjeseci, već od kupnje jer nisam prodao niti jednu dionicu najmanje 2 mjeseca! To ti nešto govori!!

A što se tiče atpl znam kakva je prognoza za bilancu atpl rok od 3-5 mjeseci a prognoza je odlična…….
[/quote]
Ne vjerujem da covjek navlaci na kupnju da bi se iskrcao po 20-40 kn skupljim cijenama?? Toliko energije za raspon 980-1020!!?

"ne vrijedi se raspravljati sa budalom, jer te spusti na svoj nivo, i onda te pobjedi na iskustvo" Mreich

http://www.jutarnji.hr/balticko-more–led-zarobio-brodove-s-tisucama-putnika/608291/


http://www.jutarnji.hr/balticko-more–led-zarobio-brodove-s-tisucama-putnika/608291/

da, i kakve to veze ima s ovom temom atpl?……


ATPL do sada nije uopće reagirala na rast BDI-a …


Do sada.

Za ATPL je bitan BPI cca 80% i BSI cca 20 %

Prosječan IV Q 2010 je BPI 3.665 BSI 2.134
Za ova dva mjeseca prosjek je——- BPI 3.505 BSI 2.283


Ako su ta dva indeksa važna za ATPL (a jesu!), onda se, sudeći po kretanju i jednog i drugog zadnjih 6 mjeseci, treba zapitati kakvu tendenciju će imati cijena dionice u sljedećem periodu.

TC ugovori do 1 godine za Panamaxe od 27.000 do 36.000 USD per day
TCT za Panamaxe idu do 44.000 USD per day


izgleda da niste slušali Jerkovica u ponedjeljak!!! [cool]

Što je rekao? Ovo dolje ili nešto drugo?

——————————————————

Atlantska plovidba u prošloj godini ostvarila je gubitak i sukladno tomu nema osnovu za isplatu dividende. – S druge strane, iz proteklih poslovnih godina imamo dovoljno akumulirane dobiti iz koje bi se teoretski mogla isplatiti dividenda i takva isplata, normalno, zahtijeva tekuća likvidna sredstva. Trenutačno imamo na Dalekom istoku naručeno sedam novih brodova za koje smo za ugovorni gotovinski polog angažirali više od 110 milijuna dolara, što nam prilično ograničava angažiranje dodatnih gotovinskih sredstava, primjerice za dividendu.

Konačnu odluku o isplati dividendi donosi Glavna skupština koja će biti održana u lipnju ili srpnju, a do tada ćemo pratiti kretanje tržišta, na osnovi čega će biti predložena odgovarajuća odluka – kaže predsjednik Uprave kapetan Ante Jerković.
—————————————————
Ili ovo?

Za brod kredit sa tri posto kamate
‘Kredit koji nam nude zapravo je dar’

Na prošlotjednom je sastanku predstavnika Hrvatske udruge poslodavaca s premijerkom Kosor pitanje jačanja odnosa s Kinom otvorio je i kapetan Ante Jerković, predsjednik Uprave Atlantske plovidbe. Kako kaže, potaknut informacijama da je crnogorska brodarska tvrtka Crnogorska plovidba u Kini dogovorila gradnju dva nova broda koje kreditira kineska Exim banka – tri posto fiksne kamate na 15 godina otplate, s "grace" razdobljem od pet godina – kapetan Jerković ističe da bi Atlanska, kad bi imala takve uvjete, u Kini "odmah naručila gradnju 20-ak novih brodova".

"To je praktički poklon koji se u ovome trenutku ne mogu dobiti nigdje u svijetu, a mene zanima je li status povlaštene nacije Crna Gora naslijedila iz bivše države ili je riječ o novosklopljenom ugovoru. U tom smislu sam naglasio važnost jačanja veza s tom državom pogotovo zato što su Kinezi izrazito zainteresirani za suradnju s Hrvatskom"- kaže kapetan Jerković koji, nakon što je u Kini izgradio dva broda, 9.ožujka u Dubrovniku s predstavnicima kineskog brodogradilišta potpisuje ugovor o gradnji četiri nova.


Lopina&

izgleda da niste slušali Jerkovica u ponedjeljak!!! [cool]


Ne nisam,a nikome i ne vjerujem.Tokom početka godine pričalo se o gubitku od 2mil $,a sa izvješćem smo utvrdili da je gubitak bio veći od 7 mil $.
Ponavljam,prosječna cijena nafte u devet sedmica prvog kvartala nije manja u odnosu na IV kvartal 2009,prosječne vozarine su za BPI I BSI,a to su indeksi koji su važni za ATPL nisu povoljniji
ui usporedbi sa istim razdobljima.Dakle,u ova dva mjeseca je ostvaren gubitak od 4 -5 mi.US$ sa
šansama da se situacija nešto popravi ako BDI nastavi rasti.U FI uvijek se može kemijati pa ako je
FI4Q2009.krivo ,te je gubitak napumpan tada nas možda čeka i nekakvo drugaćije izvješče prvog
kvartala.Meni su bitne realne činjenice,a uspoređujem se prema dostupnim izvješčima na ZSE.
Drugih podataka nemam.



http://www.jutarnji.hr/balticko-more–led-zarobio-brodove-s-tisucama-putnika/608291/

da, i kakve to veze ima s ovom temom atpl?……
[/quote]
Ima,ima.Dok nekom ne smrkne/blokiranom/,drugom ne svane.Povečava se potražnja za,ali ovdje
se radi od samo pedesetak brodova.Da je barem 500 efekti bi bili veći.



Dobro govori Antiša.Vi manipulirate brojevima.A dali je to i inteligento da vas jedan ovako jednostavni račun raskrinka.Ne to sigurno nije inteligentno .Dapače.


Ha,ha,ovo je najače "vi manipulirate brojevima",a šta je ono na temi Đakovština sa vaše strane,od 92g. ovo je treći stečaj u kome je Đakovština a vama je to najbolje ulaganje po fundamentima,iz te firme se sustavno isisalo u zadnjih 20g. sve šta se moglo i siguran sam da za još jednog lopinu nije ništa ostalo
[/quote]
ATPL je u vrijeme krize i opasnosti od potpune propasti bila na 20 kn.Na ATH je bila mislim 3.800.
3.800:20=190 ne posto nego puta
Trebalo je tada imati hrabrosti pa kupovati.Možda isti scenario bude i na DKVS.Meni pet do deset puta na sadašnju cijenu dosta.I u slijedeću godinu dana,a ako sve krene naopako možda bude i potpuni gubitak.Rizik uloga veliki,ali i dobitni koeficijent vrlo veliki.

da ne bi čitali samo ove domaće, evo šta pišu belosvetski drukeri:

March 04, 2010 11:41 AM
A freight rally is on and it’s full speed on all fronts. The flood gates open for the bulk carrier business with charterers (not to mention the lagging Baltic indices) scrambling to catch up with all Cape hires upgraded as enquiry lights up across the board, in both the Atlantic and the Pacific. Brokers tell BMTI of some uncertainty among charterers seeking spot positions from South America on Far East redelivery while the Baltic Exchange seems to have just picked a few even numbers for their trans-Atlantic and fronthaul ratings, upgrading them each by about US$ 3,500-3,8000 today to US$ 36,000 and US$ 50,000 daily, respectively. The Brazil/China trips are currently trading at upwards of US$ 30,000 daily, though most likely to be higher even by today. Short period on modern units is up to US$ 34,000 daily.

It was a thrill to play against Drazen. Every time we competed, he competed with an aggressive attitude - Michael Jordan



ATPL do sada nije uopće reagirala na rast BDI-a …


Do sada.

Za ATPL je bitan BPI cca 80% i BSI cca 20 %

Prosječan IV Q 2010 je BPI 3.665 BSI 2.134
Za ova dva mjeseca prosjek je——- BPI 3.505 BSI 2.283


Ako su ta dva indeksa važna za ATPL (a jesu!), onda se, sudeći po kretanju i jednog i drugog zadnjih 6 mjeseci, treba zapitati kakvu tendenciju će imati cijena dionice u sljedećem periodu.
[/quote]
Hvala!
I pored strelovitog rasta BPI i BSI u listopadu i relativno solidnih vozarina u studenom i prosincu
ATPL je ostvarila veliki gubitak u tom razdoblju.Slika potvrđuje da ne možemo očekivati značajniji
oporavak tih indeksa i da možemo očekivati slične poslovne rezultate i u prvom kvartalu.
Činjenica je da te gubitke ne generira samo pomorstvo,ali sigurno se puši u zraku/aviokompanija/
i na kopnu/hotelski biznis/ i to najviše u prvom i četvrtom kvartalu,u drugom se gotovo krpaju,
a samo u trečem ostvaruju veliku dobit koja nije dostatna da bi ta dva biznisa poslovala na
pozitivnoj nuli.I zaista ovaj podatak od 35 mil kn gubitka u četvrtom kvartalu i koristiti se sa
tim kao crvenom krpom i nije korektan.
Ali pričati o dobiti od 20 mil.u ovom kvartalu kao što radi kolega bigboss je još nekorektniji.
Za nepuna dva mjeseca ćemo vidjeti tko je bio u pravu.Bigboss ili ja.

New Report

Close