Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
vrimena ima kolko hoćeš, problem je što nema para… pa zar ne vidite da mi ovo sami jedni drugima prodajemo p 50x ? ne samo ovdje, na gotovo svim dionicama!
[/quote]
Ovo je na žalost točno….
Da, i meni se čini da počinje urnebes..
Sigurno počinje sa snažnim skokom BDI indeksa (moram priznati za zadnjih pola godine nisam još vidio ovako veliku potražnju za brodovima)..
Pa brodovi se iznamljuju i do 2000 dolara većoj cijeni nego jučer (po danu, of course)..
I već neko vrijeme se brodovi ATPL nisu iznajmljivali po cijeni višoj od 40 000$
Ship Name LIBERTAS
DWT 74930
Built 2007-08
Flag CRT
Draft 14,20
74,930 BLT 07 RICHARDS BAY/SPORE-JPN 9-11/3.2010 USD 41,500 [/b]DAILY[/b]
(inače, Libartas trenutno prevozi aluminij)
Jučer dok je bila pušiona većine indeksa, američki shipperi narasli prosječno 1,5%…
Kinezi, Indijci i ekipa odrađuju svoje….
Dal ćemo mi odraditi….???
Vrlo jednostavan je odgovor
Ako ekipa neće prodavat hoćemo…
AKo netko tko je kupio po 8xx ili 9xx misli da mu je par postotaka dovoljno, onda nećemo rasti..
Iako osobno sam uvjeren da takvih nema puno (ili se iskrcali pa ušli u građavinu ili još drže sa cijenama iznad 2000 kuna i nije im na kraj pameti da prodaju).
Sretan put i mirno more ……
Sve je ovo lijepo, krasno, potpisujem, no jutros su kinezi donjeli odredbe o obuzdavanju kreditaranja, ne žele pregrijavanje gospodarstva (over 10%), već kontrolirani rast (8%). To se neće osjetiti sutra, no "prekosutra" sigurno hoće, pa predviđam sasvim pristojnu godinu za bulk brodare, no ne i revolucionarnu, nema spektakla, no i ovo je već jako dobro, onaj jučerašnji skok BCI od 8% svojevrstan je trigger. Inače, svima što investiraju u brodare preporučavam praćenje stanja u Indiji, posebno što se tiče ugljena.
Kako bi forum bio interesantniji predlažem da Mrgud (vičan je tablicama i grafovima) napravi tablicu pa idemo pogoditi neto zaradu na godišnjoj razini. Evo, ja tipujem na 20 miljuna dolara neto zarade za ovu godinu.
Da, i meni se čini da počinje urnebes..
Sigurno počinje sa snažnim skokom BDI indeksa (moram priznati za zadnjih pola godine nisam još vidio ovako veliku potražnju za brodovima)..
Pa brodovi se iznamljuju i do 2000 dolara većoj cijeni nego jučer (po danu, of course)..
I već neko vrijeme se brodovi ATPL nisu iznajmljivali po cijeni višoj od 40 000$
Ship Name LIBERTAS
DWT 74930
Built 2007-08
Flag CRT
Draft 14,20
74,930 BLT 07 RICHARDS BAY/SPORE-JPN 9-11/3.2010 USD 41,500 [/b]DAILY[/b]
(inače, Libartas trenutno prevozi aluminij)
Još nisi napisao da je dolar 10,7 posto jači…….
Ovo su trenutno najveće vozarine i s ovakim prihodima vrlo lako atpl plovidba može ostvariti dobit do 200 milijuna Kn……….. [lol] [lol] [thumbsup]
vrimena ima kolko hoćeš, problem je što nema para… pa zar ne vidite da mi ovo sami jedni drugima prodajemo p 50x ? ne samo ovdje, na gotovo svim dionicama!
[/quote]
da, to je poanta cijele priče. pretače se iz šupljega u prazno, vječito isti igrači – danas na bidu ujutro, popodne na asku i kad bi se svi trejderi pobrojali danas i za mjesec dana, dobio bi se broj različit +- 2%.
nema se snage. badava ti brz auto koji je čipiran/tvornički uglavljen.
potrebno je svježe krvi i svježeg kapitala. toga u hr nema niti će biti u sljedećih xy godina (da, nažalost, xy, ne x).
sva sreća da je atpl (donekle) izuzetak jer zarađuje vani.
očekujem skorašnji (a dugoročni) porast broja diončara atpl/pad dioničara građevinara i sl.
dakle, mislim da nas očekuje hardverski reset i redistribucija tržišne kapitalizacije.
mene zanima tko prodaje sad po ovim cijenama, svatko sa imalo pameti neće prodavati u jeku rasta vozarina, to može napraviti samo netko kome je sila prodati ili netko tko time pokušava štopati cijenu, mislim da je djelomično problem u nedostatku novaca, danas je teško sakupiti značajniji kapital preko noći …
samo kao što smo već nekoliko puta rekli… neka samo vozarine divljaju … skoče li puno neće ih biti moguće ignorirati …ne vjerujem u mogućnost da ostanemo na ovim cjenovnim razinama, čak i da nema love trebali bi preskočiti onih magičnih 1200 …