Ak dosad nije pala ispod 980 kn, onda niti neće. Idući put kad prijeđe 1000 kn, nema više tako skoro po trocifrenoj cijeni…
[/quote]
ima ima….itekako ,ne brini,,,,pocelo je ..veci problem probit 1000
Ak dosad nije pala ispod 980 kn, onda niti neće. Idući put kad prijeđe 1000 kn, nema više tako skoro po trocifrenoj cijeni…
[/quote]
Problem je sto svi sad cekaju rast bdi-a , vec i ptice na grani pjevaju da ce poslije kineske NG pocet rast bdi-a, ako tako ne bude zna se sto slijedi. Cini mi se da su se mnogi natrpali dionicama brodara i sad cekaju da pocne rast a to mi se opet cini kao opasna situacija ako stvari ne krenu po zeljenom putu. Da se razumijemo ja sam IN, kao i mnogi drugi…
Ništa ovdje ne pomaže nego strpljenje, ne prodaj ako baš ne moraš pa te briga oće probiti 1000 ili neće. Doće dan kad će se otimati za ATPL…Već viđeno nekoliko puta…Ako ne, tada to više nije burza koja je nekad bila već bevanda…
U redu je strpljenje ako je to nekO bocno kretanje cijene ali ako se otvori bunar…
P.S Pozdrav retardinhu koji nema pametnijeg posla pa dijeli jedinice
Baltic Exchange Dry Index 2738 UP 27
BCI Baltic Exchange Capesize Index 3174 DOWN 22
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3399 UP 74
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2288 UP 39
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1153 UP 20
Baltic Exchange Capesize Index TM 3174 (DOWN 22)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3399 (UP 74)
..drugi pokušaj preticanja od strane Panamaxa..
Ovaj put po propisima, pokazivač smjera, provjera mrtvog kuta i sve to (posljednji put je završilo sudarom i odbijancem cape-ova prema gore, pmx-i dolje)
Ne govorim o bodovnom odnosu nego dolarskom (USD/day):
BCI :: Average of the T/C routes $28378 (DOWN 359)
BPI :: Average of the T/C routes $27326 (UP 588)
Nastave li istim intezitetom u utorak su pmx cijenjeniji od cape-ova. Pa, da vidimo hoće li Kinezi to dopustiti? [shocked]
Baltic Exchange Capesize Index TM 3174 (DOWN 22)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3399 (UP 74)
..drugi pokušaj preticanja od strane Panamaxa..
Ovaj put po propisima, pokazivač smjera, provjera mrtvog kuta i sve to (posljednji put je završilo sudarom i odbijancem cape-ova prema gore, pmx-i dolje)
Ne govorim o bodovnom odnosu nego dolarskom (USD/day):
BCI :: Average of the T/C routes $28378 (DOWN 359)
BPI :: Average of the T/C routes $27326 (UP 588)
Nastave li istim intezitetom u utorak su pmx cijenjeniji od cape-ova. Pa, da vidimo hoće li Kinezi to dopustiti? [shocked]
Bitno je da kinezi potpišu 9.ožujka Ugovor za gradnju 4 panamaxa za ATPL za nekih 150 miljuna dolara kako je to najavljeno od Uprave, a za omjer cape i panamax jasno je da je neodrživ.
Obzirom da će promet željeznom rudačom bit veći app.10% nego prethodne godine što se odnosi i na ugljen, dok scraping ne posustaje, te da je Indija najavila gospodarski rast u 2011 od 8.2% ne bi trebalo biti loše, naprotiv.
Trenutno stanje BDI indexa je nerealno i neprirodno nisko zbog ručne koju su povukli Cape. Da su vozarine za Cape na normalnoj razini u odnosu na Panamax BDI bi trebao biti bar na 35oo bodova.
Ova sitauacija je trenutno odllična za naše brodare jer su vozarine za Panamaxe vrlo dobre a i gospodin dolar je ojačao tako da bi se i tu nešto terbalo nešto dodati. Sve u svemu očekujem na kraju ove godine solidne poslovne rezultate za Atpl i ostale brodare. Tržište na žalost kopa po mulju nelikvidnosti i svakodnevno se presipa iz šupljeg u prazno jer naši lumeni od fond managera OMF-a znaju kupovati samo HT i još po neku dionicu. Što će biti kada dionica HT više ne bude na prodaji???
Neznam zašto kao papige lupate po MF? Gdje su drugi OIF i ZIF u što oni ulažu ? vjerovatno u zapise kod debelog?
Kaže ekipa iz Moody’s-a u svojem izvješćju da je pred brodarima stabilno razdoblje..
http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=89045&Itemid=31
I ostali analitičari procjenjuju da će prosječna razina BDI indeksa, koji mjeri cijenu brodskog prijevoza, biti oko 4000 bodova.
Dakle, ako sve ostane kako je i danas, ATPL ovu godinu može završiti sa oko stotinjak mil. kn dobiti..