Baltic Exchange Dry Index TM 2711 (UP 4)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3196 (DOWN 82)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3325 (UP 53)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2249 (UP 45)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1133 (UP 25)
Panamax/Supramax indeksi opet danas idu gore.
Capesize index-i stagnira
PŠto je u principu za brodare jako dobra stvar…
dobar potez atpl , odustajanje od cape size?
Narucili bi 20 novih brodova.3% kamata na 15 godina sa "grace" periodom od 5 godina. To je poslovni potez .Sad imamo 19, ajmo kupit jos 20 komada. Samo se hrabri dokopaju slave.
I ja se pribilježio za pet Panamax-a. Ubuduće ulažem u svoju flotu.
[sealed]
Panamax/Supramax indeksi opet danas idu gore.
Capesize index-i stagnira
PŠto je u principu za brodare jako dobra stvar…
dobar potez atpl , odustajanje od cape size?
[/quote]
Točno, samo bolje bi bilo da ga nikad nisi ugovorili, jer kako god okreneš "pušing rođo" od 30 miljuna dolara. Ipak, vjerujem da za ovog brodara dolaze bolji dani,a i konkurencija na zse nije neka, pa predviđam veliki come back investitora u ovu firmu.
Trenutno ispada da je to dobar posao.
Ali, ne treba zaboraviti da će se cape size brodovi uvijek prodavati po većoj cijeni.. trenutno ta cijena je gotovo izjednačena..
Dugoročno….??
Hm
E, sad dal je bolje iznajmljivati 2 jednosobna stana ili 1 dvosoban + nešto novaca od razlike???
dal je bolje pojesti 2 male pizze ili jednu veliku + 15 kuna đeparca???
pa ja bi rekao da je dobro ispalo…
Sve to ovisi i o iznamljivaču..
Ako ima robe dovoljno za 1 "manji" brod bolje mu je uzeti panamax-a
i obrnuto..
Zaključak.
Pri ovim cijenama , ATPL i ostali brodari svaki dan zarađuju pristojnu svotu za današnje uvijete (uz uvijet da brod u normalnom roku opet povoljno iznajme).
Njiima je trenutno puno veća briga pronaći radnike po brodovima kojih kronično fali svim našim brodarima….
ja takovih informacija nemam
Koliko znam (a moguće da mi je nešto promaklo) zbog budućih ugovora sa istim brodograditeljem nisu platili nikakve penale (ako izuzmemo operativan trošak odlaska nekoliko puta u Aziju na potpis ugovora)
dobar potez atpl , odustajanje od cape size?
[/quote]
Točno, samo bolje bi bilo da ga nikad nisi ugovorili, jer kako god okreneš "pušing rođo" od 30 miljuna dolara. Ipak, vjerujem da za ovog brodara dolaze bolji dani,a i konkurencija na zse nije neka, pa predviđam veliki come back investitora u ovu firmu.
[/quote]
Dajte molim vas kolega
Pogledajte ulpl pa onda recite da konkurencija nije neka
Uostalom pa ATPL se u zadnje vrijeme sa ovom zamjenom bulker-tanker-bulker ponaša ko malo dijete koje nezna dal bi sralo il pišalo…
Neodlucni su!
Dobro da nisu narucili Queen Merry 3 i prešli u najmodavatelje luksuznih kruzera
Baltic Exchange Dry Index TM 2711 (UP 4)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3196 (DOWN 82)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3325 (UP 53)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2249 (UP 45)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1133 (UP 25)
Vozarine za panamaxe i ostale manje brodove rastu. Nekoliko se ugovora ističe visokim iznosima:
A massive $45,000 a day was paid by an unidentified charterer for the 82,200-dwt Barock (built 2007) from the Persian Gulf to China.
A Chinese player has shelled out a huge $43,500 a day for a voyage from the Med to the US Gulf and Far East with the 75,900-dwt Torm Antwerp (built 2008).
But most other large rates were from lifts from India heading east. NYK has the 70,300-dwt Pierre (built 1996) to China at $37,000 a day with North China Shipping spending $32,000 daily for each of the 74,000-dwt Captain Diamantis (built 2000) and the 76,500-dwt Nord Fortune (built 2008) on the same itinerary.
The 75,300-dwt Nordweser (built 2001) was also taken from India to China at $36,000 while STX Pan Ocean has the 63,900-dwt Zheng Hang (built 1983) for a similar itinerary at $27,000.
Dreyfus spent $28,000 on the 74,500-dwt Pavian (built 2001) from India to South America and then on to the Far East while Wilmar booked the 75,600-dwt Arabella (built 2001) for a roundtrip from the Far East to South America at $28,000 a day.
Elsewhere a roundtrip in the Atlantic to South America set Practica back $29,000 a day with the 76,400-dwt Wu Zhu Hai (built 2008) and Associated Bulk spent $32,000 a day for the 82,800-dwt Filomena Lembo (built 2006) also in the Atlantic.
The period market was awash with fixtures and United has the 76,600-dwt Double Prosperity (built 2005) for three or four months at $35,500.
Norden has the 74,700-dwt Angelic Power (built 2002) for four to six months at $27,000 with the same rate going to the 74,100-dwt East Bravery (built 2001) for the same period. IMC also has the 73,800-dwt Corona (built 2006) for the same shift at $26,500.
Deiulemar spent $24,000 a day booking the 73,300-dwt Linda Leah (built 1997) for a year to 14 months.
bdi okreće…sutra up 40 bodova
Ti si ionako na na stranim tržištima…..
Nemoj svekoliki puk zamarati sa tim nebitnim podatcima….. [tongue]
Ti si ionako na na stranim tržištima…..
Nemoj svekoliki puk zamarati sa tim nebitnim podatcima….. [tongue]
Kaj vanka nema brodara?
dobar potez atpl , odustajanje od cape size?
[/quote]
Točno, samo bolje bi bilo da ga nikad nisi ugovorili, jer kako god okreneš "pušing rođo" od 30 miljuna dolara. Ipak, vjerujem da za ovog brodara dolaze bolji dani,a i konkurencija na zse nije neka, pa predviđam veliki come back investitora u ovu firmu.
[/quote]
Dajte molim vas kolega
Pogledajte ulpl pa onda recite da konkurencija nije neka
Uostalom pa ATPL se u zadnje vrijeme sa ovom zamjenom bulker-tanker-bulker ponaša ko malo dijete koje nezna dal bi sralo il pišalo…
Neodlucni su!
Dobro da nisu narucili Queen Merry 3 i prešli u najmodavatelje luksuznih kruzera
[/quote]
A što smo mi svi ovdje kao odlučni?Evo ti neznaš bi li pikirao na Ulpl ili Atpl?Da li bi prodali ili kupili.Svi mi piškimo i kakimo ovdje po forumu netko više a netko manje [undecid]