ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Samo napomena: taj HPB je vrlo vjerojatno zajednicki skrbnicki racun za SVE fizicke osobe, a ne neki njihov fond.

jesi siguran, to bi trebalo provjerit, ali kako?

&

meni je nevjerojatna količina kojom se potrgovalo u zadnjih mjesec dana, da je npr. to sve kupio neki fond završio bi na 4. mjestu u top 10

&


sakai: ” Samo napomena: taj HPB je vrlo vjerojatno zajednicki skrbnicki racun za SVE fizicke osobe, a ne neki njihov fond. ” jesi siguran, to bi trebalo provjerit, ali kako?

Poprilicno. HPB vodi zajednicki racun za sve fizicke osobe. tu sam siguran. Dalje, HPB fondovi se kod top.10 u JDPL ne skrivaju iza “HPB skrb.racun” formulacije nego se transparentno vode punim nazivom. Trece, niti jedan od njihovih fondova nema imovinu niti 1 milijardu, a taj racun ima 40 K dionica x 3 000 kn, dakle vise od 10 % vrijednosti. Dakle, siguran sam 99 posto.

Eto i odgovora na pitanje provijeriti kako….

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Pozdrav djecaci.
Evo bas prelistavam azijske novine, pa nasao dva zanimljiva clanka.

Iron ore prices may rise over 50%, Goldman Sachs says.
… Iron ore demand from China has sent contract prices up 3x in the last 5 yuears. Sales will continue to grow at 10% a year for at least the next 3 years, helping raise prices, Goldman says. whose base forecast for next year is 30% gain.

Sutrging steel output in China will result in a 50% increase in contract prices, Macquire said Monday. (Macquire je najveca australska banka).

Global steel output is raising 17% annually, which will support an increase of 35% next year, Credit Suisse said, raising their estimate from 25%.

Sto se tice cinjenice da ponekad transport brodom kosta vise od rude, evo objasnjenja:
Baosteel (the biggest steel maker in China, and Vale (The largest iron ore producer in a world) agreed to a 9,5% increase on December 21 last year.
With hindsight, this was a very generous outcome for the buyers.

Drugi clansk je o potencijalnom spajanju Rio Tinta i BHP Billington.
Uglavnom, Kineze je frka jer ove dvije firme dobavljaju 40% njihoovg ukupnog uvoza rudace.
Japanci kupuju 60% svojih potreba od njih.

Biti ce zanimljivo…

po mom skromnom misljenju, lose rjesenje za nas bi bilo da kinezi direktno preuzmu rio tinto. super bi bilo kada bi bhp preuzeo jer bi ih onda imali u saci a samim time i kretanje cijena vozarina. napravili bi index slican bdi-ju i bilo bi mnogo jednostavnije trgovati. i procjenjivati vozarine

Samo napomena: taj HPB je vrlo vjerojatno zajednicki skrbnicki racun za SVE fizicke osobe, a ne neki njihov fond.


Zasto mislis da to nije jedna ili dvije osobe,razumijem zbog kolicine .Sad uzmi ovu soluciju…taj koji se krije iza skrbnickog mozda je prodavao na 3600-3800,sad ide opet u kupnju slicne kolicine po diskontu,pa opet proda negdje u trecem mjesecu……………Znam da je malo nerealno,al mozda je i neki fond usao u ponovni dokup kroz skrbnicki da se ne dize galama[smiley11]

Ako me nema ,znaci da nisam tu.

Kad već nema Basila…..(Basile , gdje si ?)
Svaka sličnost s flotom ATPL je slučajna.

23.11.07.
Nirefs (75,311 dwt, 14/32L 14/29B, 2001-built) delivery Sines 29-30 Nov, redelivery Amsterdam, $87,000 daily. (Cargill Geneva)
Ocean Emperor (74,002 dwt, 13.5/33L(A) 14/31.5B, 1998-built) delivery Tachibana 1-10 Dec, redelivery worldwide, $87,000 daily. (K Line)
Theotokos (71,000 dwt, 13.5/37.5L, 1984-built) delivery S China 25 Nov-5 Dec, redelivery South Korea, $60,000 daily. (Chokang)
Global Ocean (45,600 dwt, 14.25/31L, 1997-built) delivery Huelva spot, redelivery worldwide, 3 months, $56,500 daily. (Oldendorff Carriers)
Alberto Topic (43,473 dwt, 13/22L, 1991-built) delivery Bilbao 14 Nov, redelivery UK Cont, $60,000 daily. (Western Bulk Oslo)
Majestic (42,838 dwt, 13/25.5L 22B, 1985-built) delivery Antwerp 24-26 Nov, redelivery E Med, $65,000 daily. (Charterer not reported)
Majestic (42,838 dwt, 13/25.5L 22B, 1985-built) delivery Antwerp 24-26 Nov, redelivery worldwide, 3 months, $55,000 daily. (MUR Dubai)
Paros (23,983 dwt, 1997-built) delivery Gibraltar spot, redelivery E Med, $33,000 daily. (Charterer not reported)


Opčenito više volim čuti dobre vijesi i pozitivna mišljenja, ali uvelike uvažavam i mišljenja koja ukazuju na oprez.

wunderkind nema zamjerki!

Sve treba uzeti u obzir

ma opeko sam se ko konj s atpl pa sam oprezan, izgubio sam gro samopouzdanja sad i malo sam u shocku i hebo me pas ak znam vise kaj i kad kupit! [smiley2]

@ Zgubidane, nisam to rekao. Procitaj opet: HPB ima, koliko ja znam zajednicki skrbnicki za sve fizicke osobe (a koja je struktura “sticenika” to ne znam). Po tome, ta dvoja dva velika ( moguce je da su tamo), bi morali biti utrpani sa ostalim “malisama”. Koliko ja znam. Al nije nam ni bitno, zar ne?

@ Spancir – a sto mislis di je: zauzet je prodajom nekih drugih dionica za gazdu[smiley2].

Koliko ja vidim, vozarine su i dalje na razinama onih od prije, bez obzira na pad BDIa. Nek nam tako i ostane!

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


……..Koliko ja vidim, vozarine su i dalje na razinama onih od prije, bez obzira na pad BDIa. Nek nam tako i ostane!

Ššššššššš ! Nemoj to reći analitičarima.
Oni imaju vremena samo za BDI (…….”Pero , daj mi očitaj BDI sa screena…….šta ? Pao za 50 ………….a TA ? ………..Nema veze – utopi 2.000 komada……………Idemo dalje….Turisti ?…………..)

Jedan zanimljiv nalog na prodaji[smiley1]

New Report

Close