Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
a i opet se seli kapital iz HT-a i građevinara ovamo. sutra bi mogli opet testirati 1050
a i opet se seli kapital iz HT-a i građevinara ovamo. sutra bi mogli opet testirati 1050
yep, to se čini bitnijim od rasta bdi… pa i kineske nove godine 🙂 sretna im bila!
Kolega ne vrijeđaj struku. Da sam sada u brodarima uvrijedio bi je ja [lol]
[/quote]
Burza struci dođe nešto gore nego maćeha. Blago je reć da se ne podnose. A vidi što se neki dan dogodi čovjeku, sva mu mukom stečena ušteđevina (60k Orja) izgori u ormaru. Žao mi čovjeka, ali bolje je novac investirati pa čak i u brodare nego ga držati po ladicama, ormarima, kaminima i sličnim nesigurnim skloništima. Pozdrav tebi i Braču!
[/quote]
Zar nije bolje u auto. Kao i dionice. Nikad jeftinije a vozis za razliku od dionica svaki dan [wink]
Podaci koji vesele
POS COURAGE
Ship Name POS COURAGE
DWT 76801
Built 2004-04
Flag HKG
Draft 14,2210
76,801 BLT 04 SANTOS/SPORE-JPN 27/2-3/3.2010 USD 33,500 DAILY+ USD 750000 BONUS VIA ECSA
CYCLADES
Ship Name CYCLADES
DWT 75681
Built 2000-06
Flag LIB
Draft 13,9940
75,681 BLT 00 AUGHINISH/SPORE-JPN 14/2 USD 35,500 DAILY VIA USG
LIETTA
Ship Name LIETTA
DWT 57000
Built 2009-11
Flag MAI
Draft 11,30
57,000 BLT 09 HALDIA/CHINA 18-25/2.2010 USD 32,500 DAILY
LEPTA GALAXY
Ship Name LEPTA GALAXY
DWT 52378
Built 2002-06
Flag PAN
Draft 12
52,378 BLT 02 NAVLAKI/CHINA 18-23/2.2010 USD 35,000 DAILY
MATHIOS
Ship Name MATHIOS
DWT 46678
Built 1996-05
Flag CYP
Draft 11,60
46,678 BLT 96 USG/SPORE-JPN 1-5/3.2010 USD 36,000 DAILY
AELOS
Ship Name AELOS
DWT 45000
Built
Flag
Draft
45,000 EGYPT MED/BANGLADESH 25-28/2.2010 USD 35,000 DAILY VIA BLACK SEA
Zašto ti podaci vesele, pa upravo jer cijena prijevoza je na vrlo visokoj razini kao da je BDI iznad 4500 bodova, ali i ovim podacima treba dodati i 10,7 posto veća vrijednost dolara.
Dakle ovaj brod što ide po 35 000 dolara dnevno, prije mjesec i po bi bilo po 38 745 dolara, ali za tako mali brod prije mjesec i po nisu bili dobivali niti 30 000 dolara dnevno, već se sada vidi da će BDI snažno rasti……
Podaci koji vesele
POS COURAGE
Ship Name POS COURAGE
DWT 76801
Built 2004-04
Flag HKG
Draft 14,2210
76,801 BLT 04 SANTOS/SPORE-JPN 27/2-3/3.2010 USD 33,500 DAILY+ USD 750000 BONUS VIA ECSA
CYCLADES
Ship Name CYCLADES
DWT 75681
Built 2000-06
Flag LIB
Draft 13,9940
75,681 BLT 00 AUGHINISH/SPORE-JPN 14/2 USD 35,500 DAILY VIA USG
LIETTA
Ship Name LIETTA
DWT 57000
Built 2009-11
Flag MAI
Draft 11,30
57,000 BLT 09 HALDIA/CHINA 18-25/2.2010 USD 32,500 DAILY
LEPTA GALAXY
Ship Name LEPTA GALAXY
DWT 52378
Built 2002-06
Flag PAN
Draft 12
52,378 BLT 02 NAVLAKI/CHINA 18-23/2.2010 USD 35,000 DAILY
MATHIOS
Ship Name MATHIOS
DWT 46678
Built 1996-05
Flag CYP
Draft 11,60
46,678 BLT 96 USG/SPORE-JPN 1-5/3.2010 USD 36,000 DAILY
AELOS
Ship Name AELOS
DWT 45000
Built
Flag
Draft
45,000 EGYPT MED/BANGLADESH 25-28/2.2010 USD 35,000 DAILY VIA BLACK SEA
Zašto ti podaci vesele, pa upravo jer cijena prijevoza je na vrlo visokoj razini kao da je BDI iznad 4500 bodova, ali i ovim podacima treba dodati i 10,7 posto veća vrijednost dolara.
Dakle ovaj brod što ide po 35 000 dolara dnevno, prije mjesec i po bi bilo po 38 745 dolara, ali za tako mali brod prije mjesec i po nisu bili dobivali niti 30 000 dolara dnevno, već se sada vidi da će BDI snažno rasti……
Svaka čast, lijepe cifre pa i za spot, no za mene su uvijek relevantni podaci o t/c a tu stvari stoje malo tvrđe, pa imamo danas Star of Dubai maxi panamax od 83000 dwt, građen 2009. za 28000 na rok od 6 mjeseci. Nije loše, no ništa spektakularno. Kad vozarine za panamaxe na godinu dana dođu na razinu 30000-35000 možemo očekivati i jači rast cijene dionica. Osobno vjerujem da će BDI rasti do polovice svibnja.
a i opet se seli kapital iz HT-a i građevinara ovamo. sutra bi mogli opet testirati 1050
teško preeviše ih se skupilo na prodaji
SEEbiz
Od ostalih vijesti sa svjetskih tržišta ističe se jučerašnji skok indeksa vozarina sipkog tereta za 2,4 posto, na 2.663 boda, uslijed velike zagušenosti kineskih luka. Pozitivno je na globalnom tržištu brodskog prijevoza odjeknuo i podatak da je kineski uvoz željezne rudače porastao u siječnju 43 posto na godišnjoj razini, na 47 milijuna tona. Iz Kineskog udruženja proizvođača željeza i čelika procjenjuju da bi potrošnja čelika u ovoj godini u Kini mogla porasti od osam do 10 posto, na 610 do 620 milijuna tona.
Sudeći po FFA Closing Prices od jutros BDI će i danas fino prema gore. Bid na Capeovima je na 36000, a na Panamaxima 26000 [thumbsup]
Baltic Exchange Dry Index 2704 UP 43
BCI Baltic Exchange Capesize Index 3570 UP 47
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3138 UP 58
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2053 UP 24
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1043 UP 13
Baltic Exchange Dry Index 2704 UP 43
BCI Baltic Exchange Capesize Index 3570 UP 47
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3138 UP 58
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2053 UP 24
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1043 UP 13
Evo i mene nakon dugo vremena…
Da, danas BDI ide gore.
I capesize-ovi i panamaxi i supramaxi i handysize-ovi se skuplje unajmljuju nago jučer.
Izgleda da Kinzi i Australci povlaće prema gore.
Iako je BDI strogo ciklički i ne vjerujem da će sljedeća 2 mjesaca stalno rasti (čak se ne bi usudio ni prognozirati vrijednost ali vjerujem da može probiti 4000).
Jučer je Atlantska ugovorila novi posao, al mislim da su mogli proći bar 1000 kn bolje…
CITY OF DUBROVNIK
Ship Name CITY OF DUBROVNIK
DWT 75460
Built 1995-01
Flag CRT
Draft 14,3120
75,460 BLT 95 GUANGZHOU/SPORE-JPN 19-21/2.2010 USD 24,000 DAILY VIA ECSA A.C. TOEPFER