ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.





[Antiša moj ja se bas i nebi slozio sa povucenim paralelama.

Šta ne štima?
[/quote]
Neke povucene paralele.
[/quote]
Kolega Techman brodari su opet in?
[/quote]
Kako kome. Meni ne. Nesumljivo su vermena bolja ali ja jos nisam spreman za ulaz.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


http://www.poslovni.hr/139109.aspx

Kako će nam ovo pomoći?


[thumbsup]

who dares, wins






[Antiša moj ja se bas i nebi slozio sa povucenim paralelama.

Šta ne štima?
[/quote]
Neke povucene paralele.
[/quote]
Kolega Techman brodari su opet in?
[/quote]
Kako kome. Meni ne. Nesumljivo su vermena bolja ali ja jos nisam spreman za ulaz.
[/quote]
Hvala kolega, cijenim Vaše mišljenje.

"ne vrijedi se raspravljati sa budalom, jer te spusti na svoj nivo, i onda te pobjedi na iskustvo" Mreich



Nema razloga da se ATPL makne s ove cijene sve dok BDI ne probije 5000 bodova.

Ima razloga.
Flota uposlena i plove s dobiti. Očekuje se ponovno (nakon 2009. koja je protekla u minusu) pozitivan kvartal.

Dakle, ovako je dobro, a ako (nakon kineske nove godine?) brodarine krenu (kažu, snažno?) gore, još bolje…
[/quote]



Nema razloga da se ATPL makne s ove cijene sve dok BDI ne probije 5000 bodova.

Ima razloga.
Flota uposlena i plove s dobiti. Očekuje se ponovno (nakon 2009. koja je protekla u minusu) pozitivan kvartal.

Dakle, ovako je dobro, a ako (nakon kineske nove godine?) brodarine krenu (kažu, snažno?) gore, još bolje…
[/quote]

Petka je najboje ugovoreni brod iz flote ATPL trenutačno, dakle plovi za 30500 dolara, dok su teškaši na 9000-10000 eura dnevno, znači paket 9×4=36000 do 40000 eura, nije loše za male brodove. Obzirom da su nedavno objavljeni ugovori za Sv.Vlaho i Držić, može li se netko potruditi pročešljati forum i sastaviti excel tablicu sa svim vozarinama, vjerujem da se može dobro popuniti, malo će biti nepoznanica, a mpomoći će kod investiranja

Nije u exelu al evo – mozda sam koju propustio…
City of Dubrovnik, + Built 1995.DK……………………………….- 75,100 MT 75,000 PORT KEMBLA/EC INDIA 15-25/7.2009 USD 25,00 20000SATSHEX/20000SATSHEX
Petka, + Built 1994 DK……………………………….- 75,100 MT Port Talbot 26/30 Dec worldwide $26,500 Chart Not Rep 11/13 mos trading 26/11
Zagreb, + Built 9/2008.kina……………………………- 80,300 MT 80,300 BLT 08 SWEDEN/WW 10-20/11.2009 12-16 MOS USD 25,000 DAILY ATLANTIC & OIL
M.Pracat, + Built 10/2008.kina…………………………..- 80,300 MT TCT 79,964 08 17-21/4 USD 8,500 DAILY VIA INDO
Libertas, + Built 2007\08 s.Korea………………………..- 74,930 MT 74,930 BLT 07 S CHINA/WW 7-10/2.2010 2-4 MOS USD 27,000 DAILY BHP BILLITON
Imperial + Built 2007 s.Korea…………………………..- 75,510 dwt 75,527 BLT 07 MASINLOC/CHINA 10-20/2.2010 USD 23,500 DAILY VIA INDO NOBLECHART
Gundulić, + Built 1997-01 kina……………………………- 45,269 BLT 45,269 BLT 97 HUANGPU/WW 20-30/9.2009 3-5 MOS USD 14,500 DAILY
Držić, (novi) + Built 02/2009 Viet..Dvostruka oplata……………- 53,414 DWT ARGENTINA/PMO-JPN 20-23/8.2009 USD 24,000 DAILY + USD 275000 BONUS CARGILL

činjenica je da su posljednji ugovori svi do jednog slabiji od prethodnih, mada je prije Bdi bio na nižem nivou, znači ugovori u nazad 4-6 mjeseci su nosili oko 10 000 dolara više na dan.


Nije u exelu al evo – mozda sam koju propustio…
City of Dubrovnik, + Built 1995.DK……………………………….- 75,100 MT 75,000 PORT KEMBLA/EC INDIA 15-25/7.2009 USD 25,00 20000SATSHEX/20000SATSHEX
Petka, + Built 1994 DK……………………………….- 75,100 MT Port Talbot 26/30 Dec worldwide $26,500 Chart Not Rep 11/13 mos trading 26/11
Zagreb, + Built 9/2008.kina……………………………- 80,300 MT 80,300 BLT 08 SWEDEN/WW 10-20/11.2009 12-16 MOS USD 25,000 DAILY ATLANTIC & OIL
M.Pracat, + Built 10/2008.kina…………………………..- 80,300 MT TCT 79,964 08 17-21/4 USD 8,500 DAILY VIA INDO
Libertas, + Built 2007\08 s.Korea………………………..- 74,930 MT 74,930 BLT 07 S CHINA/WW 7-10/2.2010 2-4 MOS USD 27,000 DAILY BHP BILLITON
Imperial + Built 2007 s.Korea…………………………..- 75,510 dwt 75,527 BLT 07 MASINLOC/CHINA 10-20/2.2010 USD 23,500 DAILY VIA INDO NOBLECHART
Gundulić, + Built 1997-01 kina……………………………- 45,269 BLT 45,269 BLT 97 HUANGPU/WW 20-30/9.2009 3-5 MOS USD 14,500 DAILY
Držić, (novi) + Built 02/2009 Viet..Dvostruka oplata……………- 53,414 DWT ARGENTINA/PMO-JPN 20-23/8.2009 USD 24,000 DAILY + USD 275000 BONUS CARGILL


Vrlo dobro,evo ako se nekome da tražiti na ovoj stranici ime sve javno poznate ugovorene brodove,na lijevom dijelu stranice ima MARKET REPORTS pa kliknuti na T/C & FIXTURE,fali jedino zadnji mjesec

http://www.cotzias.gr/index1.html

Evo i zadnji mjesec,ugovori do 29.01.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Postovi postaju sve informativniji… vrlo vrlo pozitivno..hvala kolegama na korisnim informacijama…


Nije u exelu al evo – mozda sam koju propustio…
City of Dubrovnik, + Built 1995.DK……………………………….- 75,100 MT 75,000 PORT KEMBLA/EC INDIA 15-25/7.2009 USD 25,00 20000SATSHEX/20000SATSHEX
Petka, + Built 1994 DK……………………………….- 75,100 MT Port Talbot 26/30 Dec worldwide $26,500 Chart Not Rep 11/13 mos trading 26/11
Zagreb, + Built 9/2008.kina……………………………- 80,300 MT 80,300 BLT 08 SWEDEN/WW 10-20/11.2009 12-16 MOS USD 25,000 DAILY ATLANTIC & OIL
M.Pracat, + Built 10/2008.kina…………………………..- 80,300 MT TCT 79,964 08 17-21/4 USD 8,500 DAILY VIA INDO
Libertas, + Built 2007\08 s.Korea………………………..- 74,930 MT 74,930 BLT 07 S CHINA/WW 7-10/2.2010 2-4 MOS USD 27,000 DAILY BHP BILLITON
Imperial + Built 2007 s.Korea…………………………..- 75,510 dwt 75,527 BLT 07 MASINLOC/CHINA 10-20/2.2010 USD 23,500 DAILY VIA INDO NOBLECHART
Gundulić, + Built 1997-01 kina……………………………- 45,269 BLT 45,269 BLT 97 HUANGPU/WW 20-30/9.2009 3-5 MOS USD 14,500 DAILY
Držić, (novi) + Built 02/2009 Viet..Dvostruka oplata……………- 53,414 DWT ARGENTINA/PMO-JPN 20-23/8.2009 USD 24,000 DAILY + USD 275000 BONUS CARGILL

Lijepo, hvala, kad se dodaju ostali brodovi i teškaši dobijemo dnevni cash flow over 300 000 dolara, nije loše, dapače, vjerujem da će se to očitovati već u rezultatima za 1Q. Po mom skromnom mišljenju gubitak grupe iz 2009. anulirati će se u 1H 2010.
Btw, TNPL je preuzela "Ravne kotare" u Južnokorejskom SPP, a danas bi trebali preuzeti "Obrovac" u kineskom JES. Interesantno je da bulk carrier od 30 000 dwt u korejaca košta 30 milja dolara, dok kinezi veći brod od 37500 dwt trenutačno cijene 24 milje. Drago mi je da se TNPL odlučila graditi i njihove blizance, što ukazuje da im je opcija jača diversifikacija flote i smanjivanje izloženosti isključivo tržištu tekućih tereta.

Uljanik poslovao s dobiti a mi s gubitkom…koji vrag…Kako vi govorite da je BDI sada dobar kad je manji nego u kvartal 4…


Uljanik poslovao s dobiti a mi s gubitkom…koji vrag…Kako vi govorite da je BDI sada dobar kad je manji nego u kvartal 4…

pogledaj BDI u prvom kvartalu 2009., pa će ti sve biti jasno.

sutra je novi dan.

Baltic Dry +0,3%
Capesize +2,1%
Handysize -1,7%
Supramax -0,7%
Panamax +0,0%

New Report

Close