ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.12.2024. u 19:00
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,36
15.420
364
42,30
44,50
-0,47%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

BDI = 2715 , UP 30 -bar nešto u plusu

Baltic Exchange Dry Index TM 2715 (UP 30)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3474 (UP 103)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3141 (UP 32)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2156 (DOWN 11)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1095 (DOWN 20)


Ukoliko danas BDI poskoči više od 50bodova, mogli bi se vratiti na četveroznamenkaste cifre..upalo mi nešto na početku po 992kn(zaboravljen nalog od jučer),neka, ionako se,nažalost možda, teško rastajem sa ATPL [thumbsup]

Nje 50pt, ali prešli smo 1000kn već danas, slobodno mi dajte još jedinica, al činjenica je da nemogu ni brodari zauvijek biti izvan fokusa…

Nikad više 2007-08 na ZSE:(


Baltic Exchange Dry Index TM 2715 (UP 30)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3474 (UP 103)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3141 (UP 32)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2156 (DOWN 11)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1095 (DOWN 20)


može link stranice do to vidiš, plz
na dryships.com objavljuju tek iza 15h


Nema razloga da se ATPL makne s ove cijene sve dok BDI ne probije 5000 bodova.

Ima razloga.
Flota uposlena i plove s dobiti. Očekuje se ponovno (nakon 2009. koja je protekla u minusu) pozitivan kvartal.

Dakle, ovako je dobro, a ako (nakon kineske nove godine?) brodarine krenu (kažu, snažno?) gore, još bolje…



Nema razloga da se ATPL makne s ove cijene sve dok BDI ne probije 5000 bodova.

Ima razloga.
Flota uposlena i plove s dobiti. Očekuje se ponovno (nakon 2009. koja je protekla u minusu) pozitivan kvartal.

Dakle, ovako je dobro, a ako (nakon kineske nove godine?) brodarine krenu (kažu, snažno?) gore, još bolje…
[/quote]
I ja sam zamijetio da su i jedan i drugi dobili slabije ugovore nego li su do sad imali
Znaci Libertas 3000 dolara dnevno manje nego do sada
Imperial 1500 dolara manje.

Shiki, a jesi li zamijetio da sve navedene vozarine ATPL donose dobit?



Nema razloga da se ATPL makne s ove cijene sve dok BDI ne probije 5000 bodova.

Ima razloga.
Flota uposlena i plove s dobiti. Očekuje se ponovno (nakon 2009. koja je protekla u minusu) pozitivan kvartal.

Dakle, ovako je dobro, a ako (nakon kineske nove godine?) brodarine krenu (kažu, snažno?) gore, još bolje…
[/quote]
Ovo je fer cijena ATPL ako posluju pozitivno. Usporedi bodare s ostalim sektorima, recimo s građevinom koja je također ciklički sektor.
Jednima i drugima padaju prihodi u krizama samo građevinarima u manjoj mjeri nego brodarima. Druga stvar građevinari još uvijek posluju pozitivno dok naši brodari na nižim vozarinama rade s gubitkom, osim ako nemaju dugoročne ugovore.
Ovo što ATPL sada radi to ti je kao da Ingra prodaje stanove od 3000 eura za 1000 eura i stvara gubitak samo da imaju posla.
Ingra nije najbolja usporedba ali usporedi ATPL s DLKV, lideri svojih sektora.
Planirani prihodi DLKV u 2010g su 33% manji u odnosu na rekordnu 2009.
Prihodi ATPL u 2009g su 55% manji nego u rekordnoj 2008g, s tim da ATPL u 2009 godini ima 50 milja gubitka, dok će Dalekovod u 2010g opet zaraditi 80 mil kuna iako je to najlošija godina za građevinare.
Ovim uporedbama hoću samo dokazati da su ostali sektori trenutačno podcijenjeni u odnosu na brodare.
Građevinari imaju puno stabilnije poslovanje od brodara, dok pri visokim vozarinama i punoj zaposlenosti građevinara kao što je bilo 2008g brodari su puno profitabilniji i bolja investicija.
Pošto sumnjam da će se tako skoro ponoviti 2007g i 2008g ja se ipak kladim na građevinare jer tamo je puno veći diskont na fer cijenu.

Da, al to je ipak 4500 dolara manje na dan, nego ugovor koji je do sad bio i to samo na ova zadnja dva ugovorena broda. Na prijašnja dva ugovora (ne znam napamet za koje brodove) su takodjer ugovorili manje cijene nego što su bile i to isto par tisucinki.
Ako je to ukupno cca 10 000 dolara manje na dan dolazimo do računice da će ovaj mjesec zaradit
1,5 milja kuna manje nego prošli.

Kažem da su ovi ugovori lošiji od starih

Bitna razlika između naših brodara i građevinara je u tome što su u fazi prosperiteta naši brodari
toliko zaradili da im ne prijeti opasnost bankrota.Imaju stabilno i sigurno poslovanje i mogu izdržati
još nekoliko godina krize.
Svi naši građevinari su u fazi prosperiteta uglavnom radili za brokve i donijeli su jako malo dobiti
svojim dioničarima.Veliki promet ,mala zarada.Koliko će donijeti sada u krizi,a rezervi nema.A ako usporedite kratkoročne obveze i kratkoroćnu
imovinu ,kao i zaduženost u odnosu na vlastiti kapital pitanje je trena koji će prvi od tih podcijenjenih građevinara proglasiti stečaj.
INGR,HDEL,IGH itd.Tko će prije leći.
ATPL je za mene uvijek bila crna ovca u odnosu na sve ostale naše brodare,što mislim i dalje,zbog fundamentalne precijenjenosti
Ali ATPL je daleko bolja i sigurnija investicija od svih građevinara. Iznimka od prve lige je DLKV i od
treće lige LVCV i vjerovatno INDG.Mislim da jedino njima ne prijeti bankrot.

@ Lopina
Bankrot je preteška riječ, ni IGH, INGR, HEDL neće u bankrot ne brini.
Ja uspoređujem ATPL s DLKV jer su oni lideri sektora, a lideri uvijek u rastu i padu povlače ostatak sektora, bez obzira na fundamente.
DLKV je trenutno puno bolja investicija iz opisanog.
Isto tako kad bi uspoređivao recimo ULPL i INGR, prednost bi dao ULPL, ali kod nas je pravilo da u određenom periodu dominiraju građevinari ili brodari i tada rasu sve dionice u tob sektoru dok drugi sektor stagnira.
Trenutačno ne vidim razloga da brodari rastu a već su odradili od dna 100 %, pa pogledaj kako stoje brodari vanka.
Za građevinare se stvaraju pretpostavke za rast, oporavak domaćeg gospodarstva koji će sigurno povući i investicije u infrastrukturu.
Za


…. Ovim uporedbama hoću samo dokazati da su ostali sektori trenutačno podcijenjeni u odnosu na brodare.
Građevinari imaju puno stabilnije poslovanje od brodara, dok pri visokim vozarinama i punoj zaposlenosti građevinara kao što je bilo 2008g brodari su puno profitabilniji i bolja investicija.
Pošto sumnjam da će se tako skoro ponoviti 2007g i 2008g ja se ipak kladim na građevinare jer tamo je puno veći diskont na fer cijenu. …

Antiša, iako se s tvojim pisanjem na forumu većinom slažem, ovaj puta moram reagirati opaskom: bubnuo si i ostao živ ! [lol]

Šalim se, naravno, ali ovo je ipak tema koja se odnosi na Atlantsku plovidbu, a ne na građevinare. Građevinari su ove godine definitivno "out", doduše trenutno nisu ni brodari "in", ali dok za brodare ima nade da tijekom godine postanu "in", ta će mogućnost za građevinare biti prilično nedostižna, osim ako Atlantska nekog od građevinara zaposli da joj gradi novu marinu ispod hotela. [wink]

Doduše, nikad se ne zna, možda naši vižljasti građevinci ubodu neki profitabilan posao izvan granica Hrvatske (daj Bože !).

Što se moje miljenice (Atlantske plovidbe d.d.) tiče, ne treba zanemariti da Atlantska radi za USD, a USD trenutno raste, dakle efekat pozitivnih tečajnih razllika ide na ruku Atlantskoj, a ni vozarine nisu baš toliko nisko.
Samo neka moji brodovi plove, bolje da plove (pa makar i sa podnošljivim gubitkom), nego da mi skupocjenu građevinsku mehanizaciju napada hrđa u dvorištu, a radnici ostaju bez posla !

halfte trinken, halfte Šarcu geben

New Report

Close