Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Uh,uh koji fini potop brodara vani,bit će opet jeftinih ulazaka – pa to se zove burza,ma milina.
A ne ova zse koja stvarno nema veze s vezom.A tek ova atpl-pa ljudi moji ko normalan može tu zaradit neke veće novce.
Pih jad i bijeda.
Moje saučešće svim malo jačim trejderima, ako se nisu već svi preselili na strane burze.Pa ova atpl se već pola godine vrti na 1000kn +/- 15 %,pa ti tu nešto zaradi.
Topla preporuka svim sposobnima da se maknu s ove jadne burze i pređu na strane brodare – za god. dvije su sigurno miljunaši !
Pa vani brodari bez problema u par mjeseci variraju +/- 50 % a zarade su ogromne.
A pravilo je jednostavno: dok rastu vozarine rastu i brodari,a dok padaju vozarine bome padaju i brodari, bez obzira na sve, i to pošteno.
Pa gdje imaš lakše i brutalnije zarade.
[/quote]
Znači samo treba lovu prebaciti vani i početi trgovati stranim brodarima i zarada je tu? Ako ti to znaš onda znaju i puno veće face od tebe,pa nam reci, molim te, koliko si ti to brutalno zaradio vani? Mislim, sta sve ljudi nece napisat….. [rolleyes]
[/quote]
Gle stari,moj savjet je dobronamjeran,jer vidim da ovdje ima dosta sposobnih trejdera koji samo gube vrijeme trgujući sa našim brodarima s kojima se manipulira gotovo bez ikakvog pravila,te se zadovoljavaju sa par posto zarade,ako uopće išta zarade.
Dok su vani mogućnosti,a naravno i rizici puno veći,al brodari bar slijede neka pravila i cikluse s obzirom na rast i pad vozarina,a i amplitude rasta i pada su puno veće što omogućava i puno veće zarade,a naravno mogući su i puno veći gubici.
Al bar znaš da cijena dionice neće biti ista na BDI = 2200-ljeto i BDI-4000-12mj,kao što je slučaj kod atpl,uostalom svako pametan nek si usporedi polugodišnje kretanje atpl i bilo kojeg stranog brodara i sve će mu biti jasno.
A sa svojim zaradama se nikad nisam hvalio pa neću ni sada,a ionako mi ne bi vjerovao.
Sistem magarca i mrkve na štapu. Niti ovi što zadnjih dana (mjeseci) kupuju po par stotina dionica u komadu, niti ovi što ih prodaju nisu sitni špekulanti. I jedni i drugi žele kupiti ili prodati u relativno dužem razdoblju po što povoljnijoj cijeni. A pošto su tržište brodara i vozarina i u svijetu na klackalici, vjerujem da će još neko vrijeme biti, nikome se ne žuri, niti pretjerano podizati, niti pretjerano spuštati cijenu. Pravo pitanje je imaju li više dionica ovi koji žele prodavati po 950-1100 kuna ili više žele kupiti ovi drugi po istim cijenama. Uh, što bih želio biti bliže sisi…
a kad smo kd BDI, sve je izgledno sudeći po FFA levelima da će danas pad biti jednak onom jučerašnjem dakl cca -5%
Uh,uh koji fini potop brodara vani,bit će opet jeftinih ulazaka – pa to se zove burza,ma milina.
A ne ova zse koja stvarno nema veze s vezom.A tek ova atpl-pa ljudi moji ko normalan može tu zaradit neke veće novce.
Pih jad i bijeda.
Moje saučešće svim malo jačim trejderima, ako se nisu već svi preselili na strane burze.Pa ova atpl se već pola godine vrti na 1000kn +/- 15 %,pa ti tu nešto zaradi.
Topla preporuka svim sposobnima da se maknu s ove jadne burze i pređu na strane brodare – za god. dvije su sigurno miljunaši !
Pa vani brodari bez problema u par mjeseci variraju +/- 50 % a zarade su ogromne.
A pravilo je jednostavno: dok rastu vozarine rastu i brodari,a dok padaju vozarine bome padaju i brodari, bez obzira na sve, i to pošteno.
Pa gdje imaš lakše i brutalnije zarade.
[/quote]
Znači samo treba lovu prebaciti vani i početi trgovati stranim brodarima i zarada je tu? Ako ti to znaš onda znaju i puno veće face od tebe,pa nam reci, molim te, koliko si ti to brutalno zaradio vani? Mislim, sta sve ljudi nece napisat….. [rolleyes]
[/quote]
Gle stari,moj savjet je dobronamjeran,jer vidim da ovdje ima dosta sposobnih trejdera koji samo gube vrijeme trgujući sa našim brodarima s kojima se manipulira gotovo bez ikakvog pravila,te se zadovoljavaju sa par posto zarade,ako uopće išta zarade.
Dok su vani mogućnosti,a naravno i rizici puno veći,al brodari bar slijede neka pravila i cikluse s obzirom na rast i pad vozarina,a i amplitude rasta i pada su puno veće što omogućava i puno veće zarade,a naravno mogući su i puno veći gubici.
Al bar znaš da cijena dionice neće biti ista na BDI = 2200-ljeto i BDI-4000-12mj,kao što je slučaj kod atpl,uostalom svako pametan nek si usporedi polugodišnje kretanje atpl i bilo kojeg stranog brodara i sve će mu biti jasno.
A sa svojim zaradama se nikad nisam hvalio pa neću ni sada,a ionako mi ne bi vjerovao.
[/quote]
Istina jest da je onaj moj gornji post napisan malo zahebantski,al vidim da ovdje mnogi kao ostvaruju neke brutalne zarade, pa šta bi tek onda radili vani-nebo bi im valjda bila granica.
Uh,uh koji fini potop brodara vani,bit će opet jeftinih ulazaka – pa to se zove burza,ma milina.
A ne ova zse koja stvarno nema veze s vezom.A tek ova atpl-pa ljudi moji ko normalan može tu zaradit neke veće novce.
Pih jad i bijeda.
Moje saučešće svim malo jačim trejderima, ako se nisu već svi preselili na strane burze.Pa ova atpl se već pola godine vrti na 1000kn +/- 15 %,pa ti tu nešto zaradi.
Topla preporuka svim sposobnima da se maknu s ove jadne burze i pređu na strane brodare – za god. dvije su sigurno miljunaši !
Pa vani brodari bez problema u par mjeseci variraju +/- 50 % a zarade su ogromne.
A pravilo je jednostavno: dok rastu vozarine rastu i brodari,a dok padaju vozarine bome padaju i brodari, bez obzira na sve, i to pošteno.
Pa gdje imaš lakše i brutalnije zarade.
[/quote]
Znači samo treba lovu prebaciti vani i početi trgovati stranim brodarima i zarada je tu? Ako ti to znaš onda znaju i puno veće face od tebe,pa nam reci, molim te, koliko si ti to brutalno zaradio vani? Mislim, sta sve ljudi nece napisat….. [rolleyes]
[/quote]
Gle stari,moj savjet je dobronamjeran,jer vidim da ovdje ima dosta sposobnih trejdera koji samo gube vrijeme trgujući sa našim brodarima s kojima se manipulira gotovo bez ikakvog pravila,te se zadovoljavaju sa par posto zarade,ako uopće išta zarade.
Dok su vani mogućnosti,a naravno i rizici puno veći,al brodari bar slijede neka pravila i cikluse s obzirom na rast i pad vozarina,a i amplitude rasta i pada su puno veće što omogućava i puno veće zarade,a naravno mogući su i puno veći gubici.
Al bar znaš da cijena dionice neće biti ista na BDI = 2200-ljeto i BDI-4000-12mj,kao što je slučaj kod atpl,uostalom svako pametan nek si usporedi polugodišnje kretanje atpl i bilo kojeg stranog brodara i sve će mu biti jasno.
A sa svojim zaradama se nikad nisam hvalio pa neću ni sada,a ionako mi ne bi vjerovao.
[/quote]
Istina jest da je onaj moj gornji post napisan malo zahebantski,al vidim da ovdje mnogi kao ostvaruju neke brutalne zarade, pa šta bi tek onda radili vani-nebo bi im valjda bila granica.
[/quote]
kolega može malo pojašnjenje preko koje burze trguješ ,jel ova atlanska u biti ima samo veze sa padom BDI
navedi ti koji vani trguješ sa brodarima koji su im tikeri,i na kojim su indeksima
napiši linkove
hvala
Po meni ATPL drzi istu cijenu vec pola godine, jer nije znalo kako ce firma prebroditi kriznu 2009. Po meni to najvise mozemo zahvaliti upravi koja je imala nekoliko loših poteza. Danas se zna da ce krizu prezivjeti i da nastavljaju dalje tamo di su stali.
Također neko je neki dan spomenu da brodari nisu dobra investicija jer da je konkurencija vani ojačala. Njemu napominjem da su hrv. brodari poslovali na istom tržištu i prije i da nikad nisu imali problema zbog konkurencije. Osim toga konkurecija je mogla samo oslabiti, a du priej svega mislim na ogromne kompanije koje su krizu dočekale prezadužene na zadnjem valu BDI-a.
http://www.seebiz.eu/hr/burze/harambasic-crobex-ne-moze-izdrzati-globalni-pritisak,67135.html
"Trenutno je velika ponuda brodskog prijevoza cape-size brodovima na Atlantskom oceanu što ruši vozarine, a problem je i pad cijena čelika u Kini. Ipak, ove godine se ne očekuje slabija potražnja za brodarskim prijevozom od 2009., čak štoviše, vjerojatno će biti snažnija. Po nekim procjenama, BDI indeks u prosjeku bi ove godine mogao biti na razini od 4.000 bodova", zaključuje Bešević.
http://www.seebiz.eu/hr/burze/harambasic-crobex-ne-moze-izdrzati-globalni-pritisak,67135.html
"Trenutno je velika ponuda brodskog prijevoza cape-size brodovima na Atlantskom oceanu što ruši vozarine, a problem je i pad cijena čelika u Kini. Ipak, ove godine se ne očekuje slabija potražnja za brodarskim prijevozom od 2009., čak štoviše, vjerojatno će biti snažnija. Po nekim procjenama, BDI indeks u prosjeku bi ove godine mogao biti na razini od 4.000 bodova", zaključuje Bešević.
Gemijalac, hebem mu analizu, nisam ovo znao bez njega. Sad ću sve prodat. Daj šta daš.
http://www.seebiz.eu/hr/burze/harambasic-crobex-ne-moze-izdrzati-globalni-pritisak,67135.html
"Trenutno je velika ponuda brodskog prijevoza cape-size brodovima na Atlantskom oceanu što ruši vozarine, a problem je i pad cijena čelika u Kini. Ipak, ove godine se ne očekuje slabija potražnja za brodarskim prijevozom od 2009., čak štoviše, vjerojatno će biti snažnija. Po nekim procjenama, BDI indeks u prosjeku bi ove godine mogao biti na razini od 4.000 bodova", zaključuje Bešević.
Jučerašnji pad se desio zbog malog broja ugovorenih vozarina koje su bile jako niske ( Cape ).
Danas se sitaucija poravalja i očekujte rast BDI minimalno 100 bodova.