ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

nema više plus 10% dnevno ili minus 10%, nema više ni GERONIMA, ni ostalih BAKRAČA da Vam dižu adrenalin ostalin ste sami u svojoj tuzi i bolu



ask se vratio na normalno trgovanje, bid još čeka na razinama od 1050. ili je dokup gotov ili je procijenjeno da se sutra može loviti još niže.

Provjeri značenje riječi bid i ask, pa se onda javi. Poz.

lapsus, lapsus calami(il tipkovnice ak vam je draže).mea culpa mea maxima culpa
vidim da ste bit ipak uhvatili
no nije mi žao zbog njega, drago mi je da sam vam dao šansu da ispadnete pametni, odrješiti i zajedljivi te još da me pozovete da vam se javim….
[/quote]

fundamentalist


dsx 3% minusa

to nekaj govori kaj ne?
nema rasta bdi do nove godine…

čuvajte se ovih market manipulatora jer vas navlaće kao mal emajmune

DSX najavio ulaganje u kontejneraše 50m$ i to je po meni loša odluka

A evo izjava od ljudi koji se bave brodarima

Posted on Wed, January 27, 2010
George Pickral: “Historically, there has not been a consistent trend with Chinese coal and iron ore import demand ahead of the Lunar New Year (Feb. 14, 2010), but we think there could be a spike this year due to the depressed coal stockpiles, record high port delays in Australia and the fact that spot rates for capesize vessels have essentially been cut in half over the past 2 months. We would not be surprised to see rate rebound over the next few weeks ahead of the holiday…Beginning in late Feb., we think China could increase the amount of iron ore imported into the country ahead of the annual contract renewals in April/May…”

Posted on Wed, January 27, 2010
Omar Nokta’s Dry Bulk Shipping: “We believe the 2010 dry bulk market has the potential to outperform that of 2009….The wild card remains whether Chinese steel mills continue buying iron ore on the spot market or revert back to the fixed-price model…Vessel supply growth forecasts remain too aggressive…We are maintaining our 2010 rate forecasts…”

Posted on Tue, January 26, 2010
Justin Yagerman: Panamax/Supramax Rates May Be Supported By Strong Grain Season We believe strong South American and U.S. grain seasons may continue to support dry bulk rates. Grain exports from the Atlantic Basin typically support longer global ton-miles, thinning vessel supply, and with vessels continuing to be repositioned into the region, we believe there could be a residual impact across other trade routes and asset classes. Considering the continually tenuous labor situation across South American ports and farming regions, we would not be surprised to see micro supply/demand imbalances act as a catalyst for rates.

Sve da nema posla,Newcastle jedan od najvećih terminala za ugljen

There are 58 vessels off the port waiting to load 4,596,625 tonnes.

http://www.newportcorp.com/site/index.cfm?display=111672

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham


nema više plus 10% dnevno ili minus 10%, nema više ni GERONIMA, ni ostalih BAKRAČA da Vam dižu adrenalin ostalin ste sami u svojoj tuzi i bolu

mislim da kolega GERONIMO nije pisao na ATPL nego na da on fundalentalno dokupljuje ULPL.

veći je problem što ovdje većina kolega, slučajno ili namjerno konstantno trubi o Kini i njihovoj potražnji, pa se spominju i stručnjaci, citiraju strani sajtovi, čak daju izvješća samo onih brodara koji dobro rade,
dok se uporno zanemaruje broj pristiglih novogradnji, broj novih narudžbi, jak pad BDIindexa-danas je već ispod 3000, a neki brodari su u americi u zadnja 2 tjedna izgubili i preko 20% svoje tržišne kapitalizacije.
sve se to uporno ignorira, kao da se uopće ne događa.

zašto je to tako ne znam.moja sreća je da mi pojedinci iz bliske rodbine plove i za Atlantsku i za strance, pa sam prilično dobro upućen šta se događa u shippingu trenutno.

Atlantska vrijedi oko 1000 kuna, ali da je prespektiva blistava koliko se ovdje navodi, mislim da nije.

رحمك الله يا قائد الوطن نعم فلسطين لن تعرف قائد محنك وصلب مثلك ووفق الله جميع فصائلنا البطلة وارجو


nema više plus 10% dnevno ili minus 10%, nema više ni GERONIMA, ni ostalih BAKRAČA da Vam dižu adrenalin ostalin ste sami u svojoj tuzi i bolu

Ma zadnju kupnju ovoga napravih po 958, i nešto lipa. Moja tuga je pregolema. Rekao mi doktor da čuvam oči jer sam osjetljiv na sunce i čitav spektar zelene boje zato [cool]

"Kupujte zemlju, ona se više ne proizvodi"



nema više plus 10% dnevno ili minus 10%, nema više ni GERONIMA, ni ostalih BAKRAČA da Vam dižu adrenalin ostalin ste sami u svojoj tuzi i bolu

mislim da kolega GERONIMO nije pisao na ATPL nego na da on fundalentalno dokupljuje ULPL.

veći je problem što ovdje većina kolega, slučajno ili namjerno konstantno trubi o Kini i njihovoj potražnji, pa se spominju i stručnjaci, citiraju strani sajtovi, čak daju izvješća samo onih brodara koji dobro rade,
dok se uporno zanemaruje broj pristiglih novogradnji, broj novih narudžbi, jak pad BDIindexa-danas je već ispod 3000, a neki brodari su u americi u zadnja 2 tjedna izgubili i preko 20% svoje tržišne kapitalizacije.
sve se to uporno ignorira, kao da se uopće ne događa.

zašto je to tako ne znam.moja sreća je da mi pojedinci iz bliske rodbine plove i za Atlantsku i za strance, pa sam prilično dobro upućen šta se događa u shippingu trenutno.

Atlantska vrijedi oko 1000 kuna, ali da je prespektiva blistava koliko se ovdje navodi, mislim da nije.
[/quote]
dosta ih trubi o kini-ali su zanemarivali upozorenja o zastoju u gospodarstvu koja su bila najavljivana u drugoj polovici 2009 godine ,koje izgleda nisu uvažavali…
pad potražnj,pad izvoza u nekim postotcima od 15 do 20 %….



dsx 3% minusa

to nekaj govori kaj ne?
nema rasta bdi do nove godine…

čuvajte se ovih market manipulatora jer vas navlaće kao mal emajmune

DSX najavio ulaganje u kontejneraše 50m$ i to je po meni loša odluka

A evo izjava od ljudi koji se bave brodarima

Posted on Wed, January 27, 2010
George Pickral: “Historically, there has not been a consistent trend with Chinese coal and iron ore import demand ahead of the Lunar New Year (Feb. 14, 2010), but we think there could be a spike this year due to the depressed coal stockpiles, record high port delays in Australia and the fact that spot rates for capesize vessels have essentially been cut in half over the past 2 months. We would not be surprised to see rate rebound over the next few weeks ahead of the holiday…Beginning in late Feb., we think China could increase the amount of iron ore imported into the country ahead of the annual contract renewals in April/May…”

Posted on Wed, January 27, 2010
Omar Nokta’s Dry Bulk Shipping: “We believe the 2010 dry bulk market has the potential to outperform that of 2009….The wild card remains whether Chinese steel mills continue buying iron ore on the spot market or revert back to the fixed-price model…Vessel supply growth forecasts remain too aggressive…We are maintaining our 2010 rate forecasts…”

Posted on Tue, January 26, 2010
Justin Yagerman: Panamax/Supramax Rates May Be Supported By Strong Grain Season We believe strong South American and U.S. grain seasons may continue to support dry bulk rates. Grain exports from the Atlantic Basin typically support longer global ton-miles, thinning vessel supply, and with vessels continuing to be repositioned into the region, we believe there could be a residual impact across other trade routes and asset classes. Considering the continually tenuous labor situation across South American ports and farming regions, we would not be surprised to see micro supply/demand imbalances act as a catalyst for rates.

Sve da nema posla,Newcastle jedan od najvećih terminala za ugljen

There are 58 vessels off the port waiting to load 4,596,625 tonnes.

http://www.newportcorp.com/site/index.cfm?display=111672
[/quote]
Kakve to sada ima veze.
Pa to je objavljeno prije mnog mnogo dana.
Tih 50 mil je prastara vijest.

Pa ne padaju zato već zato jer pada bdi a bdi bi mogao i dalje tonuti.

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


dsx 3% minusa

to nekaj govori kaj ne?
nema rasta bdi do nove godine…

čuvajte se ovih market manipulatora jer vas navlaće kao mal emajmune


Uh,uh koji fini potop brodara vani,bit će opet jeftinih ulazaka – pa to se zove burza,ma milina.
A ne ova zse koja stvarno nema veze s vezom.A tek ova atpl-pa ljudi moji ko normalan može tu zaradit neke veće novce.
Pih jad i bijeda.
Moje saučešće svim malo jačim trejderima, ako se nisu već svi preselili na strane burze.Pa ova atpl se već pola godine vrti na 1000kn +/- 15 %,pa ti tu nešto zaradi.
Topla preporuka svim sposobnima da se maknu s ove jadne burze i pređu na strane brodare – za god. dvije su sigurno miljunaši !
Pa vani brodari bez problema u par mjeseci variraju +/- 50 % a zarade su ogromne.
A pravilo je jednostavno: dok rastu vozarine rastu i brodari,a dok padaju vozarine bome padaju i brodari, bez obzira na sve, i to pošteno.
Pa gdje imaš lakše i brutalnije zarade.

recovery under way…



dsx 3% minusa

to nekaj govori kaj ne?
nema rasta bdi do nove godine…

čuvajte se ovih market manipulatora jer vas navlaće kao mal emajmune


Uh,uh koji fini potop brodara vani,bit će opet jeftinih ulazaka – pa to se zove burza,ma milina.
A ne ova zse koja stvarno nema veze s vezom.A tek ova atpl-pa ljudi moji ko normalan može tu zaradit neke veće novce.
Pih jad i bijeda.
Moje saučešće svim malo jačim trejderima, ako se nisu već svi preselili na strane burze.Pa ova atpl se već pola godine vrti na 1000kn +/- 15 %,pa ti tu nešto zaradi.
Topla preporuka svim sposobnima da se maknu s ove jadne burze i pređu na strane brodare – za god. dvije su sigurno miljunaši !
Pa vani brodari bez problema u par mjeseci variraju +/- 50 % a zarade su ogromne.
A pravilo je jednostavno: dok rastu vozarine rastu i brodari,a dok padaju vozarine bome padaju i brodari, bez obzira na sve, i to pošteno.
Pa gdje imaš lakše i brutalnije zarade.
[/quote]
Welcome to the real world, Neo!!!! [cool]
Zaboravio si napisat da je provizija 15 kuna po transakciji i da nema min povizije.

A vidi dsx samo -4,81% i aftermarket još 3,5% minusa.
Hmm mora da će atpl up.

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



dsx 3% minusa

to nekaj govori kaj ne?
nema rasta bdi do nove godine…

čuvajte se ovih market manipulatora jer vas navlaće kao mal emajmune


Uh,uh koji fini potop brodara vani,bit će opet jeftinih ulazaka – pa to se zove burza,ma milina.
A ne ova zse koja stvarno nema veze s vezom.A tek ova atpl-pa ljudi moji ko normalan može tu zaradit neke veće novce.
Pih jad i bijeda.
Moje saučešće svim malo jačim trejderima, ako se nisu već svi preselili na strane burze.Pa ova atpl se već pola godine vrti na 1000kn +/- 15 %,pa ti tu nešto zaradi.
Topla preporuka svim sposobnima da se maknu s ove jadne burze i pređu na strane brodare – za god. dvije su sigurno miljunaši !
Pa vani brodari bez problema u par mjeseci variraju +/- 50 % a zarade su ogromne.
A pravilo je jednostavno: dok rastu vozarine rastu i brodari,a dok padaju vozarine bome padaju i brodari, bez obzira na sve, i to pošteno.
Pa gdje imaš lakše i brutalnije zarade.
[/quote]

Znači samo treba lovu prebaciti vani i početi trgovati stranim brodarima i zarada je tu? Ako ti to znaš onda znaju i puno veće face od tebe,pa nam reci, molim te, koliko si ti to brutalno zaradio vani? Mislim, sta sve ljudi nece napisat….. [rolleyes]

koje liparenje na asku a kupnja ni makac..ili navlakuša ili bi se cijena mogla danas značajnije korigirati i demantirati kt1r2

fundamentalist

New Report

Close