Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 334.572 | 6,828 | 47,70 | 49,00 | 3,38% |
Kineski gospodarski pokazatelji za prosinac bit će objavljeni u četvrtak. Analitičari kažu da je kineska industrijska proizvodnja u prosincu vjerojatno porasla po najvišoj stopi u gotovo četiri godine, skočivši za 20 posto u odnosu na odgovarajući mjesec prethodne godine, u usporedbi s 19,2-postotnim rastom u studenome.
Ja bih rekao da če u ovoj godini jako ugodno ploviti,a najbolje tek slijedi za godinu dvije…
Kineski gospodarski pokazatelji za prosinac bit će objavljeni u četvrtak. Analitičari kažu da je kineska industrijska proizvodnja u prosincu vjerojatno porasla po najvišoj stopi u gotovo četiri godine, skočivši za 20 posto u odnosu na odgovarajući mjesec prethodne godine, u usporedbi s 19,2-postotnim rastom u studenome.
Ja bih rekao da če u ovoj godini jako ugodno ploviti,a najbolje tek slijedi za godinu dvije…
[/quote]
a koliko novogradnji dolazi za to isto vrijeme?
zašto BDI nije uspio značajnije potegnut u tom istom roku, ako su takvi rekordi u pitanju?
zašto su brodari u USA i jučer i danas u minusima?
hvala, Muamer
a koliko novogradnji dolazi za to isto vrijeme?
zašto BDI nije uspio značajnije potegnut u tom istom roku, ako su takvi rekordi u pitanju?
zašto su brodari u USA i jučer i danas u minusima?
hvala, Muamer
Ti nisi Gadafi. On bi znao napisati svoje ime!
[tongue]
Inače, pitanja su ti ok.
Možda je BDI (kao i drugi indeksi) samo preslika onog što se očekuje u budućnosti (a ona je nejasna) i sentimenta naručitelja i ponuđača usluga prijevoza. Nije BDI narastao na peteroznamenkastu cifru zbog nekakvih bajnih vijesti, nego zbog (ludog) očekivanja da će cijene prijevoza još rasti, pa treba kupiti i prevesti što prije po trenutnim cijenama. Sve dok kritična masa nije shvatila da to ne može u nedogled. Isto je i s onim padom BDI-ja od 90%.
P.S. Ja još očekujem nešto što se još nije dogodilo. Možda griješim, ali ne sjećam se da je propao neki od važnijih brodara pri ovoj krizi. U mnogim branšama propadoše (polu)lideri, ali ovdje ne, a cijene prijevoza pale za toliki postotak. Jest, pametni su napravili zalihe keša u 2008., ali nisu valjda svi bili pametni? Ili su brodari otporniji od drugih. Kažu, ploviti se mora.
Bulk Shipping Costs to Jump 54% From 2009, Cosco Says
Jan. 19 (Bloomberg)
…
The index will average between 3,000 points and 4,000 points this year, China Cosco president Zhang Liang told reporters today in Hong Kong. The Baltic Dry Index averaged 2,617 points last year, according to data compiled by Bloomberg.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601209&sid=atmDdP4LC9xU
EVO DODATAK, prosjeci indeksa kroz 2009-u, te 2010. YTD:
2009 2010 YTD
BDI 2.617 3.203 22,39%
BCI 4.172 4.072 -2,40%
BPI 2.405 3.940 63,83%
BSI 1.658 2.438 47,04%
BHSI 788 1.184 50,25%
Ili u dolarima:
2009 2010 YTD
BCI 42.656 38.533 -9,67%
BPI 19.295 31.638 63,97%
BSI 17.338 25.496 47,05%
BHSI 11.342 17.235 51,96%
Eto, sad se vidi tko je vrijedan, a tko na sidru zabušava.
BTW, primjećujem da odstupaju postotne promjene u bodovima vs u dolarima, najznačajnije na BCI. Ne kužim razlog, možda je nešto krivo u izvoru podataka, al opet dovoljno točno za opći dojam, IMhO.
BTW, primjećujem da odstupaju postotne promjene u bodovima vs u dolarima, najznačajnije na BCI. Ne kužim razlog, možda je nešto krivo u izvoru podataka, al opet dovoljno točno za opći dojam, IMhO.
Nazad u školu i na repeticije iz matematike.
[tongue]
Prema najnovijim dostupnim izvještajima, zadnje odluke kineske središnje banke govore o zaoštravanju njihove monetarne politike sa direktnim negativnim utjecajem na BDI i cijene brodarskog sektora u svijetu. Koliko će se to odraziti na ovotjedne cijene ATPL-a, teško je prognozirati.
Plasirana rečenica kupujem Podravku danas je digla Vegetu 10%. Tko je ovdje lud, ta dionica vrijedi 0.001 kunu, eto ja objavljujem da kupujem Atlansku, naravno ako se dioničari slože, neće biti neprijateljskog preuzimanja. Sad me interesira koliko će skočiti Atlanska. Ponestalo menađžerima u Rementincu gotovine i sad bi prodavali dionice u kooperaciji sa ovima vani i uz pomoć Atlantic grupe koju vodi DrIS. Samo nebi prodavali po trenutnoj cijeni koja je svjetsko čudo nego po tisuću, dvije, tko zna na ovoj burzi je sve moguće. Neznam čime se ovdje ljudi uopće bave i gube vrijeme po forumu, kad se cijene dionica još uvijek određuju u Baltazaru. Sve treba pohapsiti.
Baltic Indices 21/01/2010 BDI 3170 (+12) BCI 4095 (+36) BPI 3607 (+18) BSI 2462 (-26) BHSI 1212 (-3) BCITCavg $39372(+584) BPITCavg $28974(+141) BSITCavg $25744(-272) BHSITCavg $17639(-35) (c)BEISL-2010
BDI?
Plasirana rečenica kupujem Podravku danas je digla Vegetu 10%. Tko je ovdje lud, ta dionica vrijedi 0.001 kunu, eto ja objavljujem da kupujem Atlansku, naravno ako se dioničari slože, neće biti neprijateljskog preuzimanja. Sad me interesira koliko će skočiti Atlanska. Ponestalo menađžerima u Rementincu gotovine i sad bi prodavali dionice u kooperaciji sa ovima vani i uz pomoć Atlantic grupe koju vodi DrIS. Samo nebi prodavali po trenutnoj cijeni koja je svjetsko čudo nego po tisuću, dvije, tko zna na ovoj burzi je sve moguće. Neznam čime se ovdje ljudi uopće bave i gube vrijeme po forumu, kad se cijene dionica još uvijek određuju u Baltazaru. Sve treba pohapsiti.
.samo bi neuka osoba, u današnje vrijeme, kupila dionicu firme, koja možda manje ima nego što je zadužena, to više niko ne zna.
Kupuju se firme koje nemaju afera, sa stabilnim managementom, i sa manjinskim vlasništvom, a još bolje bez udjela države u vlasništvu.
Na normalnom tržištu, čim pukne afera kakva je u podravci, dionica pada 30, 40, ili 50 %, a kod nas raste??
a ko zna, nisam pratio, možda je stvarno sjedište hanfe prebačeno u remetinac?