Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Baltic Exchange Dry Index TM 3175 (UP 15)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3865 (UP 106)
Baltic Exchange Panamax Index TM 4001 (DOWN 155)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2542 (UP 35)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1188 (UP 3)
Znači 2+2 u JES, nije loše, još da su stavili cijenu ne bi im pala kruna sa glave, toliko o transparentnosti.
[/quote]
Previše lutanja. Otkazi, novogradnje, otkazi, novogradnje.
Prodao ovo danas jer je očigledno da ne zna ni market kuda će a vidim da ne zna ni Atlanska šta će.
Te kupuju cape,te prodaju,te kupuju panamaxe, te ne kupuju, te kupuju tankere te kupuju panamaxe, te ne kupuju avione te kupuju hotele.
[rolleyes]
Ovdje je više nego očito da je došlo vrijeme da se Uprava makne jer ne znaju šta rade
[/quote]
Davor Mladošić iz Slobodne Dalmacije tvrdi da su ugovorene cijene 32 miljuna po komadu, što znači da su dobro napravili kad su odustali od provotnog ugovora za 45 po komadu.
[/quote]
Novi panamax vrijedi 32 mil $.Ma neka bude 35 s obzirom na plačanje unaprijed.
Pa kolika je vrijednost sadašnje flote.Po toj računici negdje oko 250 mil.$.
A dugovi su preko 300 mil $.Mislim da ipak sadašnja flota vrijedi više ali ne više od dugova od preko
300 mil $.
I prema toj računici ATPL je visoko zadužena,a ULpl čak stoji i lošije.
Molio bi da me ne nakantate sa jedinicama jer pišem da bi naivne potaknuo na razmišljanje.
Prvo olovka/račun/pa onda kupnja ili prodaja.
Znači 2+2 u JES, nije loše, još da su stavili cijenu ne bi im pala kruna sa glave, toliko o transparentnosti.
[/quote]
Previše lutanja. Otkazi, novogradnje, otkazi, novogradnje.
Prodao ovo danas jer je očigledno da ne zna ni market kuda će a vidim da ne zna ni Atlanska šta će.
Te kupuju cape,te prodaju,te kupuju panamaxe, te ne kupuju, te kupuju tankere te kupuju panamaxe, te ne kupuju avione te kupuju hotele.
[rolleyes]
Ovdje je više nego očito da je došlo vrijeme da se Uprava makne jer ne znaju šta rade
[/quote]
Davor Mladošić iz Slobodne Dalmacije tvrdi da su ugovorene cijene 32 miljuna po komadu, što znači da su dobro napravili kad su odustali od provotnog ugovora za 45 po komadu.
[/quote]
Novi panamax vrijedi 32 mil $.Ma neka bude 35 s obzirom na plačanje unaprijed.
Pa kolika je vrijednost sadašnje flote.Po toj računici negdje oko 250 mil.$.
A dugovi su preko 300 mil $.Mislim da ipak sadašnja flota vrijedi više ali ne više od dugova od preko
300 mil $.
I prema toj računici ATPL je visoko zadužena,a ULpl čak stoji i lošije.
Molio bi da me ne nakantate sa jedinicama jer pišem da bi naivne potaknuo na razmišljanje.
Prvo olovka/račun/pa onda kupnja ili prodaja.
[/quote]
Kupnja TNPL-R-A po 3000-3500 je bila dobra kupnja.
Znači 2+2 u JES, nije loše, još da su stavili cijenu ne bi im pala kruna sa glave, toliko o transparentnosti.
[/quote]
Previše lutanja. Otkazi, novogradnje, otkazi, novogradnje.
Prodao ovo danas jer je očigledno da ne zna ni market kuda će a vidim da ne zna ni Atlanska šta će.
Te kupuju cape,te prodaju,te kupuju panamaxe, te ne kupuju, te kupuju tankere te kupuju panamaxe, te ne kupuju avione te kupuju hotele.
[rolleyes]
Ovdje je više nego očito da je došlo vrijeme da se Uprava makne jer ne znaju šta rade
[/quote]
Davor Mladošić iz Slobodne Dalmacije tvrdi da su ugovorene cijene 32 miljuna po komadu, što znači da su dobro napravili kad su odustali od provotnog ugovora za 45 po komadu.
[/quote]
Novi panamax vrijedi 32 mil $.Ma neka bude 35 s obzirom na plačanje unaprijed.
Pa kolika je vrijednost sadašnje flote.Po toj računici negdje oko 250 mil.$.
A dugovi su preko 300 mil $.Mislim da ipak sadašnja flota vrijedi više ali ne više od dugova od preko
300 mil $.
I prema toj računici ATPL je visoko zadužena,a ULpl čak stoji i lošije.
Molio bi da me ne nakantate sa jedinicama jer pišem da bi naivne potaknuo na razmišljanje.
Prvo olovka/račun/pa onda kupnja ili prodaja.
[/quote]
A gdje je ostala imovina, avioni, hoteli, zemljišta? Što to ne vrijedi ništa po tvojoj računici?
[
Davor Mladošić iz Slobodne Dalmacije tvrdi da su ugovorene cijene 32 miljuna po komadu, što znači da su dobro napravili kad su odustali od provotnog ugovora za 45 po komadu.
Novi panamax vrijedi 32 mil $.Ma neka bude 35 s obzirom na plačanje unaprijed.
Pa kolika je vrijednost sadašnje flote.Po toj računici negdje oko 250 mil.$.
A dugovi su preko 300 mil $.Mislim da ipak sadašnja flota vrijedi više ali ne više od dugova od preko
300 mil $.
I prema toj računici ATPL je visoko zadužena,a ULpl čak stoji i lošije.
Molio bi da me ne nakantate sa jedinicama jer pišem da bi naivne potaknuo na razmišljanje.
Prvo olovka/račun/pa onda kupnja ili prodaja.
[/quote]
Lopi, ajde baci pogled na likvidnost, to jest određena "prednost" za TNPL i druge manje brodare jer je mogu lakše podići i spustiti sa sitnom lovom, jer to kod ATPL teže prolazi, međutim između špekulacija i investiranja biram investiranje.
Btw, ne bi baš ulagao u kontejneraše i brodove za likvidne terete.
Strašne brojke. Pročitao sam nedavno da je Kina nedavno po svojem izvozu nadmašila Njemačku.
It was widely anticipated that Chinese exports would turn positive in December, but prior to yesteray morning, hardly anyone would have suggested by a magnitude of +17.7% on a year-over-year basis.
Even more astonishing was an almost unbelievable +55.9% year-over-year jump in Chinese imports, which included substantial increases in raw-material imports — a key driver of shipping rates. Of course, a small portion of December’s outsized growth rates can be attributed to very low import and export levels in December 2008. However, we can’t ignore that even on a monthly basis, the value of exports jumped to $130.7 billion from $113.5 billion in November, while imports climbed to $112.3 billion from $94.6 billion.
Kina je po izvozu odavno premašila Njemačku, samo se to nekako krivo broji
Znači 2+2 u JES, nije loše, još da su stavili cijenu ne bi im pala kruna sa glave, toliko o transparentnosti.
[/quote]
Previše lutanja. Otkazi, novogradnje, otkazi, novogradnje.
Prodao ovo danas jer je očigledno da ne zna ni market kuda će a vidim da ne zna ni Atlanska šta će.
Te kupuju cape,te prodaju,te kupuju panamaxe, te ne kupuju, te kupuju tankere te kupuju panamaxe, te ne kupuju avione te kupuju hotele.
[rolleyes]
Ovdje je više nego očito da je došlo vrijeme da se Uprava makne jer ne znaju šta rade
[/quote]
Davor Mladošić iz Slobodne Dalmacije tvrdi da su ugovorene cijene 32 miljuna po komadu, što znači da su dobro napravili kad su odustali od provotnog ugovora za 45 po komadu.
[/quote]
Novi panamax vrijedi 32 mil $.Ma neka bude 35 s obzirom na plačanje unaprijed.
Pa kolika je vrijednost sadašnje flote.Po toj računici negdje oko 250 mil.$.
A dugovi su preko 300 mil $.Mislim da ipak sadašnja flota vrijedi više ali ne više od dugova od preko
300 mil $.
I prema toj računici ATPL je visoko zadužena,a ULpl čak stoji i lošije.
Molio bi da me ne nakantate sa jedinicama jer pišem da bi naivne potaknuo na razmišljanje.
Prvo olovka/račun/pa onda kupnja ili prodaja.
[/quote]
A gdje je ostala imovina, avioni, hoteli, zemljišta? Što to ne vrijedi ništa po tvojoj računici?
[/quote]
gdje si ti nestao ….uskrs još nije baš blizu….
Ovdje je više nego očito da je došlo vrijeme da se Uprava makne jer ne znaju šta rade
Novi panamax vrijedi 32 mil $.Ma neka bude 35 s obzirom na plačanje unaprijed.
Pa kolika je vrijednost sadašnje flote.Po toj računici negdje oko 250 mil.$.
A dugovi su preko 300 mil $.Mislim da ipak sadašnja flota vrijedi više ali ne više od dugova od preko
300 mil $.
I prema toj računici ATPL je visoko zadužena,a ULpl čak stoji i lošije.
Molio bi da me ne nakantate sa jedinicama jer pišem da bi naivne potaknuo na razmišljanje.
Prvo olovka/račun/pa onda kupnja ili prodaja.
A gdje je ostala imovina, avioni, hoteli, zemljišta? Što to ne vrijedi ništa po tvojoj računici?
[/quote]
Vi ulažete u atpl na temelju vrijednosti imovine?
[rolleyes]
Znači 2+2 u JES, nije loše, još da su stavili cijenu ne bi im pala kruna sa glave, toliko o transparentnosti.
[/quote]
Previše lutanja. Otkazi, novogradnje, otkazi, novogradnje.
Prodao ovo danas jer je očigledno da ne zna ni market kuda će a vidim da ne zna ni Atlanska šta će.
Te kupuju cape,te prodaju,te kupuju panamaxe, te ne kupuju, te kupuju tankere te kupuju panamaxe, te ne kupuju avione te kupuju hotele.
[rolleyes]
Ovdje je više nego očito da je došlo vrijeme da se Uprava makne jer ne znaju šta rade
[/quote]
Davor Mladošić iz Slobodne Dalmacije tvrdi da su ugovorene cijene 32 miljuna po komadu, što znači da su dobro napravili kad su odustali od provotnog ugovora za 45 po komadu.
[/quote]
Novi panamax vrijedi 32 mil $.Ma neka bude 35 s obzirom na plačanje unaprijed.
Pa kolika je vrijednost sadašnje flote.Po toj računici negdje oko 250 mil.$.
A dugovi su preko 300 mil $.Mislim da ipak sadašnja flota vrijedi više ali ne više od dugova od preko
300 mil $.
I prema toj računici ATPL je visoko zadužena,a ULpl čak stoji i lošije.
Molio bi da me ne nakantate sa jedinicama jer pišem da bi naivne potaknuo na razmišljanje.
Prvo olovka/račun/pa onda kupnja ili prodaja.
[/quote]
A gdje je ostala imovina, avioni, hoteli, zemljišta? Što to ne vrijedi ništa po tvojoj računici?
[/quote]
Nikada nisam izjavio da je BV /ili NAV/nula več sam smatrao da je između 800 i 900 kn.
A onaj što novi panamax procjenjuje na 32mil kaže da je daleko manji.A očito ima ATPL.
Svaka infomacija ima lice i naličje.Ovdje je ovo dezinformacija i loša informacija,a naročito za
investitore koji žele razmišljati.
nego dokle će ovo? do 1200, 1300, 1500?