Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Zanimljivo da se ne postavlja pitanje:
Zašto je ATPL u 2009.g.ostvarila gubitke i pored prodaje tri broda?
Prodana tri ,a u flotu došla dva nova tj. smanjen kapacitet.
U 2010 i 2011,nema novogradnji.
Novogradnje dolaze tek 2012.što je posljedica loših odluka menađmenta u 2009.
ATPL po ovoj cijeni najskuplji/najlošiji/brodar,a to će potvrditi i 2010.
Bilanca 2009.će pokazati i najveći gubitak vlastitog kapitala tj.najveći pad BV u odnosu na ostale.
Sve to ne znaći da će i dionica ATPL pasti u odnosu na ostale naše brodare,
Gardist je svojevremeno napisao da će ATPL i TNPL biti na istoj cijeni.
Sa šest handija u novogradnji koje će TNPL koje će ući u flotu u slijedećih šest mjeseci TNPL će
imati dvostruko veću flotu od ATLP ,a ima dva puta manji broj dionica.
Dakle,on smatra da 1 kn u ATPL vrijedi kao četiri u TNPL.Mislim da je 30% diskonta ostalim brodarima u odnosu na ATPL previše i da će to svremenom i doći u te relacije.
Zanimljivo da se ne postavlja pitanje:
Zašto je ATPL u 2009.g.ostvarila gubitke i pored prodaje tri broda?
Prodana tri ,a u flotu došla dva nova tj. smanjen kapacitet.
U 2010 i 2011,nema novogradnji.
Novogradnje dolaze tek 2012.što je posljedica loših odluka menađmenta u 2009.
ATPL po ovoj cijeni najskuplji/najlošiji/brodar,a to će potvrditi i 2010.
Bilanca 2009.će pokazati i najveći gubitak vlastitog kapitala tj.najveći pad BV u odnosu na ostale.
Sve to ne znaći da će i dionica ATPL pasti u odnosu na ostale naše brodare,
Gardist je svojevremeno napisao da će ATPL i TNPL biti na istoj cijeni.
Sa šest handija u novogradnji koje će TNPL koje će ući u flotu u slijedećih šest mjeseci TNPL će
imati dvostruko veću flotu od ATLP ,a ima dva puta manji broj dionica.
Dakle,on smatra da 1 kn u ATPL vrijedi kao četiri u TNPL.Mislim da je 30% diskonta ostalim brodarima u odnosu na ATPL previše i da će to svremenom i doći u te relacije.
ali je kao i igh narodna dionica pa će svejedno rasti..
nema na crobexu ovo vrijedi ovo ne vrijedi jer bi dlkv trebao biti na 500 onda..već ima ono kaj je prije najviše raslo to se kupuje…do kada?????
do novog pada u provaliju
nije narodna dionica nego zse brand, možeš stoput reći kako coca-cola nutritivno ništa ne vrijedi i svejedno je najjače piće.
Zanimljivo da se ne postavlja pitanje:
Zašto je ATPL u 2009.g.ostvarila gubitke i pored prodaje tri broda?
Prodana tri ,a u flotu došla dva nova tj. smanjen kapacitet.
U 2010 i 2011,nema novogradnji.
Novogradnje dolaze tek 2012.što je posljedica loših odluka menađmenta u 2009.
ATPL po ovoj cijeni najskuplji/najlošiji/brodar,a to će potvrditi i 2010.
Bilanca 2009.će pokazati i najveći gubitak vlastitog kapitala tj.najveći pad BV u odnosu na ostale.
Sve to ne znaći da će i dionica ATPL pasti u odnosu na ostale naše brodare,
Gardist je svojevremeno napisao da će ATPL i TNPL biti na istoj cijeni.
Sa šest handija u novogradnji koje će TNPL koje će ući u flotu u slijedećih šest mjeseci TNPL će
imati dvostruko veću flotu od ATLP ,a ima dva puta manji broj dionica.
Dakle,on smatra da 1 kn u ATPL vrijedi kao četiri u TNPL.Mislim da je 30% diskonta ostalim brodarima u odnosu na ATPL previše i da će to svremenom i doći u te relacije.
ali je kao i igh narodna dionica pa će svejedno rasti..
nema na crobexu ovo vrijedi ovo ne vrijedi jer bi dlkv trebao biti na 500 onda..već ima ono kaj je prije najviše raslo to se kupuje…do kada?????
do novog pada u provaliju
[/quote]
Zbog toga nas i napuštaju ozbiljni investitori.Koliko pratim i pobjeda je otlovija sa ZSE.Mislim da je
to pogreška jer portfelj na ZSE koji se sastoji od nenarodnih dionica,a u odnosu na ATPL
to su svi naši ostali brodari podcijenjeni od 50% do tri puta.Ali P/E u budućem razdoblju će
pokazivati takve relacije.Ono što se dogodilo u 2009.potvrditi će se i u 2010.
u pola sata prometa 1.3mil toliko je znalo proteklih dana biti u cijelome trgovinskom danu…
nije narodna dionica nego zse brand, možeš stoput reći kako coca-cola nutritivno ništa ne vrijedi i svejedno je najjače piće.
Da ali cola ima visok P/E u dugom razdoblju.Oni zarađuju,a ATPL s obzirom na bilancu,veličinu flote,
novogradnje nema toliko pametniji menađment da bi kuna U ATPL vrijedila tri puta više nego u
ostalim hrvtskim brdarima.
Normalno da dubrovačka diplomacija tj.pablic relacion ovoj dionici daje krila.
Do kada?
Protiv ekonomske logike se ne može.Kratkoročno možda i može,
nije narodna dionica nego zse brand, možeš stoput reći kako coca-cola nutritivno ništa ne vrijedi i svejedno je najjače piće.
Da ali cola ima visok P/E u dugom razdoblju.Oni zarađuju,a ATPL s obzirom na bilancu,veličinu flote,
novogradnje nema toliko pametniji menađment da bi kuna U ATPL vrijedila tri puta više nego u
ostalim hrvtskim brdarima.
Normalno da dubrovačka diplomacija tj.pablic relacion ovoj dionici daje krila.
Do kada?
Protiv ekonomske logike se ne može.Kratkoročno možda i može,
[/quote]
Dragi moj lopina, trebaš malo uzeti u obzir i vrijednost cijelokupne imovine, a ne samo brodarskog businessa. Ja se čisto ugodno osjećam kao vlasnik sićušnog djela brodova, hotela, aviona, buduće marine …
Zanimljivo da se ne postavlja pitanje:
Zašto je ATPL u 2009.g.ostvarila gubitke i pored prodaje tri broda?
Prodana tri ,a u flotu došla dva nova tj. smanjen kapacitet.
U 2010 i 2011,nema novogradnji.
Novogradnje dolaze tek 2012.što je posljedica loših odluka menađmenta u 2009.
ATPL po ovoj cijeni najskuplji/najlošiji/brodar,a to će potvrditi i 2010.
Bilanca 2009.će pokazati i najveći gubitak vlastitog kapitala tj.najveći pad BV u odnosu na ostale.
Sve to ne znaći da će i dionica ATPL pasti u odnosu na ostale naše brodare,
Gardist je svojevremeno napisao da će ATPL i TNPL biti na istoj cijeni.
Sa šest handija u novogradnji koje će TNPL koje će ući u flotu u slijedećih šest mjeseci TNPL će
imati dvostruko veću flotu od ATLP ,a ima dva puta manji broj dionica.
Dakle,on smatra da 1 kn u ATPL vrijedi kao četiri u TNPL.Mislim da je 30% diskonta ostalim brodarima u odnosu na ATPL previše i da će to svremenom i doći u te relacije.
ali je kao i igh narodna dionica pa će svejedno rasti..
nema na crobexu ovo vrijedi ovo ne vrijedi jer bi dlkv trebao biti na 500 onda..već ima ono kaj je prije najviše raslo to se kupuje…do kada?????
do novog pada u provaliju
[/quote]
Zbog toga nas i napuštaju ozbiljni investitori.Koliko pratim i pobjeda je otlovija sa ZSE.Mislim da je
to pogreška jer portfelj na ZSE koji se sastoji od nenarodnih dionica,a u odnosu na ATPL
to su svi naši ostali brodari podcijenjeni od 50% do tri puta.Ali P/E u budućem razdoblju će
pokazivati takve relacije.Ono što se dogodilo u 2009.potvrditi će se i u 2010.
[/quote]
kolega ovo vam je stranica ATPL a ne TNPL, možda ste pogriješili stranicu pa ovdje pišete
Da ali cola ima visok P/E u dugom razdoblju.Oni zarađuju,a ATPL s obzirom na bilancu,veličinu flote,
novogradnje nema toliko pametniji menađment da bi kuna U ATPL vrijedila tri puta više nego u
ostalim hrvtskim brdarima.
Normalno da dubrovačka diplomacija tj.pablic relacion ovoj dionici daje krila.
Do kada?
Protiv ekonomske logike se ne može.Kratkoročno možda i može,
[/quote]
Dragi moj lopina, trebaš malo uzeti u obzir i vrijednost cijelokupne imovine, a ne samo brodarskog businessa. Ja se čisto ugodno osjećam kao vlasnik sićušnog djela brodova, hotela, aviona, buduće marine …
[/quote]
Bilanca pokazuje cjelokupnu imovinu.Prema dosadašmjim saznanjima o poslovanju u četvrtom kvartalu,kao i isplati dividende/dionice i keš/ kapital po dionici BV ne bi trebao biti iznad 900 kn.
Dakle ATPL se trži na:
P/BV=1035:900=1,15
ATPL 1,15
JDPL 0,45
LPLH o,31
TNPL 0,61
Posljedica ovih omjera će biti i višestruko manja dobit tj.nepovoljniji omjer P/E u 2009.
To će potvtditi i četvrti kvartal 2009,kao i tekući kvartal.
Vlastiti kapital po dionici bitno određuje i dobit po dionici,a naročito ako je firma dosta zadužena,
a BDI nije preko 4,500.Nafta je poskupila što automatski traži i veći BDI da bi se ostvarila znaćajnija dobit.Prošlogodišnji BDI od 4000 je garantirao dobro poslovanje brodara.Sadašnji bi trebao biti
barem 4,500 do 5.000,a to se ne očekuje.
Zaista se treba zamisliti kada ovaj državni parazit JDPL ostvaruje dobit od 4 mil.$,a a ATPl sa
trostruko većom flotom gubitak od 2 mil $.
U ovom trenutku nemam ni jednog brodara jer sam zaluta u poseban režim,ali me smeta navlačenje
naivnih na kupnju ATPL.
Shvatite ovo kao prijedlog za razmišljanje,a ne kao blačenje ATPL.
Pokušavam pričati brojevima.
Zanimljivo da se ne postavlja pitanje:
Zašto je ATPL u 2009.g.ostvarila gubitke i pored prodaje tri broda?
Prodana tri ,a u flotu došla dva nova tj. smanjen kapacitet.
U 2010 i 2011,nema novogradnji.
Novogradnje dolaze tek 2012.što je posljedica loših odluka menađmenta u 2009.
ATPL po ovoj cijeni najskuplji/najlošiji/brodar,a to će potvrditi i 2010.
Bilanca 2009.će pokazati i najveći gubitak vlastitog kapitala tj.najveći pad BV u odnosu na ostale.
Sve to ne znaći da će i dionica ATPL pasti u odnosu na ostale naše brodare,
Gardist je svojevremeno napisao da će ATPL i TNPL biti na istoj cijeni.
Sa šest handija u novogradnji koje će TNPL koje će ući u flotu u slijedećih šest mjeseci TNPL će
imati dvostruko veću flotu od ATLP ,a ima dva puta manji broj dionica.
Dakle,on smatra da 1 kn u ATPL vrijedi kao četiri u TNPL.Mislim da je 30% diskonta ostalim brodarima u odnosu na ATPL previše i da će to svremenom i doći u te relacije.
Prijatelju Lopi,
ne sjećam se baš da sam napisao kako će dionice ATPL i TNPL vrijediti isto, no sigurno sam mislio i još uvijek mislim da će doći do približavanja tih vrijednosti, to nema dvojbe, uosatlom nekad je omjer bi 3:1.
Sandokan je na temi usporedba brodara postao članak o kojem sam izvjestio, i žalim što je Mustać ostao zakopčan do grla pa nemamo pojma koliko TNPL ima love na računu, a morala bi to biti značajna cifra, i baš radi te netrensparentnosti (najblaže rečeno) TNPL mi nije interesantna, srećom na vrijeme sam se iskrcao.
Neću otkriti toplu vodu ako kažem da će i ova godina za kontejneraše i tekuće terete biti loša, ljudi će se uvijek grijati (ugljen) i jesti (žitarice), pa će i ATPL nešto lakše i ugodnije ploviti tijekom 2010, a to će se posljedično odraziti i na rezultataima u tekućoj godini, pa valjda i na cijeni dionice.
Ovo što će brodovi za ATPL biti isporučeni 2012 jest odluka Uprave i držim je među boljim odlukama i zadnje vrijeme, mogli bi stići pred pravi rally.
BDI?