Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Ovo pitam jer kad bi ATPL mogla otkazati Gundulića i negdje ugovoriti nešto novo, mogla bi na vozarinama zaraditi i do 50% više (u rujnu 14.500 USD, sada preko 20.000 USD) nego prije samo dobra tri mjeseca.
Uostalom, ne trebaju otkazati ugovor za iskoristit sadašnje vozarine. Mogu već sada napravit novi ugovor za poslije ovog. Jasno, ugovor stupa na stagu tek s istekom sadašnjeg. Zato sam i pitao kakav je običaj ATPL, jel ugovara čartere par mjeseci ranije ili par tjedana ranije?? Neki brodari ugovaraju svoje brodove i godinama ranije (npr. većina novogradnji EGLE i NM su na dugoročnim ugovorima još prije nego su položene kobilice).
Kad smo već kod DSX možda će i ovo biti nekom zanimljivo..
povijesni podaci: BDI i DSX fleet employment
Kad smo već kod DSX možda će i ovo biti nekom zanimljivo.
Meni je zanimljiva transparentnost u ovoj tablici.
Ali zato svako toliko netko na forumu izjavi kako je ATPL transparentna kompanija, hm!
Jesi li vidio ogromnu cjenovnu razliku između ova dva broda iste kategorije?
Mislim, ono, Kinezi će plaćati trogodišnji najam Panamaxa 59.000 USD na dan??!!
Zato će Cargill plaćati najam istog ili sličnog takvog broda u jednogodišnjem najmu 9.400 USD na dan…
U najmanju ruku zanimljivo, nije li Jerković o tome pričao pred par mjeseci?
Naslov članka nije u skladu s podnaslovom na dnu, prenosim:
Optimizam s pokrićem
Smatra da će iduće godine porasti potrošnja nafte, a time i dodatna potražnja za prijevozom tog energenta, što će u konačnici održati vozarine na zadovoljavajućoj razini.
———————————————-
U prilogu usporedba BDI i cijena nafte.
Friday, January 8, 2010
Marine Transports
Ron Coby & Denny Lamson
The marine transportation sector appears to be coming to life as oil enters its seasonally strong period, and the dry bulk shippers get a summer boost. The stocks in this group are popping as they come out of a period of steady accumulation. It’s best to buy these tanker stocks when the fundamentals stink and the prices are low as they have been these past few months. The three stocks we are recommending are all “buy low” opportunities in a market where almost everything is on its highs.
First, we like Teekay Tankers (TNK). As TNK breaks out of its four month basing period and above the $9.14 October high, it appears to be set to make a significant move. Our initial target is $10.50, which would close the gap on the chart that was created in June of 2009. This trade is what we call our Grail Momentum buy. We would place our trading stop below $8.50.
For more aggressive traders you can also look at Eagle Bulk Transportation, (EGLE), and Dryships Inc. (DRYS). We have been and continue to be aggressive buyers of the entire group.
Prvo ću prokomentirati ove genijalce što za koristan link (slagao se netko s onim što u članku piše ili ne) dijele nekakve jedinice. I to kada se nakon dugog vremena počelo konkretnije i zanimljivije raspravljati na forumu.
Vezano uz članak, nemoguće je predvidjeti (sve u članku su predviđanja) ne samo cijene vozarina, nego i broj brodova koji će u rezališta i broj novogradnji i njihovih mogućih otkaza. Isto tako je nesigurno prognozirati cijene nafte i potražnju za prijevozom (duplo ve ili ne). Koliko vidim na službenim stranicama Atlantske plovidbe, njihovi brodovi su veliko većinom prilično uposleni, a da je to točno govori nam i rezultat zadnja dva kvartala (ovaj zadnji naravno samo u insajderskim predviđanjima). Godina sigurno neće biti laka, ni blizu 2008., ali vjerujem da Atlantska svojom (uvjetno rečeno) konzervativnijom politikom (vidjeli ste muški slalom dans i Ivicu), stručnošću pomorskih kadrova i mladošću flote može ponuditi naručiteljima dovoljan razlog da im brodovi ne stoje. i danas kada su flote nekih brodara mnogo manje zaposlene, s Atlantskom nije taj slučaj.
Prvo ću prokomentirati ove genijalce što za koristan link (slagao se netko s onim što u članku piše ili ne) dijele nekakve jedinice. I to kada se nakon dugog vremena počelo konkretnije i zanimljivije raspravljati na forumu….
[/quote]
Budući si to dobro primjetio, mogao si odmah ispraviti isto dodjelom jedne stotke kolegi, kao što sam to ja učinio i kao što uvijek činim za svaki link koji je srodan temi.
smootko
zašto naše kompanije ne "izbacuju" transparentne podatke o ugovorima o najmu ,kao DSX ? (boje li se nečega ?)
Prvo ću prokomentirati ove genijalce što za koristan link (slagao se netko s onim što u članku piše ili ne) dijele nekakve jedinice. I to kada se nakon dugog vremena počelo konkretnije i zanimljivije raspravljati na forumu….
[/quote]
Budući si to dobro primjetio, mogao si odmah ispraviti isto dodjelom jedne stotke kolegi, kao što sam to ja učinio i kao što uvijek činim za svaki link koji je srodan temi.
[/quote]
A ne. Vrlo rijetko dajem ikakve ocjene jer ocjene koje drugi daju ponakad mogu poslužiti za bolje shvaćanje od kuda vjeter puše.Osim navedenog razloga, te ocjene mi uopće nisu bitne.
buda*
ne žele da stranci dođu na crobex jer onda više nebi mogli manipulirati indexom i cijenom dionica.
To je to.