ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 15.11.2024. u 06:31
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
22.540
460
47,70
49,10
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Baltic Exchange Dry Index TM 3140 (DOWN 9)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3733 (DOWN 91)
Baltic Exchange Panamax Index TM 4218 (UP 30)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2418 (UP 43)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1177 (UP 8)

Što taj tenkre radi s jednim dionicom na prodaji …………. simulira paniku…….?

Općenito, što to ljudi rade na burzi kad postavljaju naloge bez plana i reda ..radi zlobe i jala prema
drugima…….štite svoje cijene….kad ne dozvoljavaju rast..? Kupuju…? Što kupuju kad
ruše i stopiraju rast s jednom dionicom…. kasnije će podići…..? A kome će onda prodati ..sličnima
sebi, koji će rušiti cijenu………?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

@smotko
može li link ovaj kasni što imam…hvala
http://www.dryships.com/pages/report.asp

Američki brodari u zeleno [thumbsup]


Američki brodari u zeleno [thumbsup]

Logično kad BDI opet ide od ponedjeljka up, osim toga po mom skromnom mišljenju razlika između cijene nafte i BDI-ja je prevelika i BDI uskoro mora potegnuti značajno iznad 4000 bodova i tamo se stabilizirati.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=7865

IMT?


Tri panamaxa i jedan supramax na t/c od 4-7 mjeseci za 29000/30000 dnevno, a jedan panamax na 2 godine za 20500, znakovito, tumačim to kao uplovljavanje u stabiljne vode, ništa spektakularno ali vrlo pristojna zarada za brodare.

Tko se sjeća one izjave kapetana Jerkovića, taj će znati da ATPL na panamaxima ostvaruje dobit počevši od oko 20.000 USD per day. Time charter-ugovori (oni do godinu dana) su trenutačno na oko 30.000 USD per day.

Također vidim da se, osim ovog od jučerašnjeg dvogodišnjeg ugovora za 20.500 USD danas probio još jedan (doduše novogradnja!) na 21.300 USD na rok od dvije godine. Što kaže kolega Gardist, stabilizacija.

A 76,000-dwt newbuilding was taken out of a Chinese yard from this month for two years at $21,300.

Norden has the 75,100-dwt Ecomar GO (built 2008) for four to six months at $29,000 and the 83,000-dwt Kamsar Gold (built 2006) got $32,000 for five to seven months.

Na ovim razinama vozarina Atlantska plovi i zarađuje,a prošle godine bilo je perioda kad se plovilo i gubilo,a 2009. je odrađena bolje od očekivanog pa mislim da sa priličnom sigurnošću možemo očekivat dobru 2010.!Iz brojki u postovima kolege Per Jesusa i gardista vidi se da je trenutno brodski prijevoz isplativ biznis,a po svoj prilici takav će i ostati.Dakle imamo dobru projekciju poslovanja ,a kao što znamo to je ono što burza cijeni i na ovim cijenama ATPL je dobar izbor za dokup.Slično važi i za JDPL.
P.S. zahvalio bi se svim kolegama poput gardista i Per Jesusa koji na ovaj forum donose konkretne informacije iz brodarskog biznisa i time forum čine kvalitetnijim.

Diana Shipping Inc. (NYSE:DSX), a global shipping company specializing in the transportation of dry bulk cargoes, today announced that it has entered into a time charter contract with Louis Dreyfus Commodities Suisse S.A., for one of its Panamax dry bulk carriers, the m/v Nirefs, at a gross charter rate of US$21,000 per day for a period of about twenty-three (23) to about twenty-five (25) months. The charter is expected to commence in the middle of February 2010.
The Company also announced today that it has entered into a time charter contract with C Transport Panamax Ltd., Isle of Man, for one of its Panamax dry bulk carriers, the m/v Erato, at a gross charter rate of US$20,500 per day for a period of minimum twenty-one (21) to maximum twenty-four (24) months. The charter is expected to commence in the middle of March 2010.
These employments are anticipated to generate approximately US$27.5 million of gross revenue for the minimum scheduled period of the charters.
The m/v Nirefs is a 75,311 dwt Panamax dry bulk carrier built in 2001 and the m/v Erato is a 74,444 dwt Panamax dry bulk carrier built in 2004.

http://finance.yahoo.com/news/Diana-Shipping-Inc-Announces-pz-2132808158.html?x=0&.v=1



Tri panamaxa i jedan supramax na t/c od 4-7 mjeseci za 29000/30000 dnevno, a jedan panamax na 2 godine za 20500, znakovito, tumačim to kao uplovljavanje u stabiljne vode, ništa spektakularno ali vrlo pristojna zarada za brodare.

Tko se sjeća one izjave kapetana Jerkovića, taj će znati da ATPL na panamaxima ostvaruje dobit počevši od oko 20.000 USD per day. Time charter-ugovori (oni do godinu dana) su trenutačno na oko 30.000 USD per day.

Također vidim da se, osim ovog od jučerašnjeg dvogodišnjeg ugovora za 20.500 USD danas probio još jedan (doduše novogradnja!) na 21.300 USD na rok od dvije godine. Što kaže kolega Gardist, stabilizacija.

A 76,000-dwt newbuilding was taken out of a Chinese yard from this month for two years at $21,300.

Norden has the 75,100-dwt Ecomar GO (built 2008) for four to six months at $29,000 and the 83,000-dwt Kamsar Gold (built 2006) got $32,000 for five to seven months.
[/quote]

PJ, imam jedno pitanjce: da li bi bilo bolje (neću upotrijebiti riječ strateški) da atpl odmah uposli svo brodovlje na neku isplativu cifru i na npr godinu dana, ili da su prije na gubitku čekajući neki globalni recovery i u tom trenutku ugovore flotu na godinu dana, ali po puno boljoj cijeni? naravno, tu se sad nameće milijun i jedno podpitanje, ali odgovor na prvu opciju je stabilna cijena dionice, a na drugu su oči uprte u bdi. već jednom ugovoreni daily rate uopće se ne odnosi na bdi. bdi generalno gledano ima veze sa on-the-fly i short-time aranžmanima ili sa još neuposlenim brodovima, a to je to što ja i pitam.
uposliti za kikiriki, ili pušiti foru i čekati da bdi bukne pa onda nešto kao…
naravno, ovo je čisto teoretsko pitanje i očekujem teoretski/načelni odgovor od nekog.
recesiji se nazire kraj, a brodari su semafor (odmah da distingviramo: jedno je izlječiva recesija u svijetu, a drugo je neizlječiva kriza u rvata; nemaštoviti i nedevoljno upućeni spominju recesiju i kod nas).

Već dugo nisam vidio ovako lijepu sliku:

http://finance.yahoo.com/q/cq?d=v1&s=DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol

halfte trinken, halfte Šarcu geben


Da li bi bilo bolje da atpl odmah uposli svo brodovlje na neku isplativu cifru i na npr godinu dana, ili da su prije na gubitku čekajući neki globalni recovery i u tom trenutku ugovore flotu na godinu dana, ali po puno boljoj cijeni?

Hvala na pitanju, ali nisam dovoljno stručan da dam odgovor na to pitanje. Koliko sam primijetio i najistaknutiji ljudi u ATPL s velikim iskustvom ne pogađaju uvijek što će se dogoditi u sljedećih 6 mjeseci…

Ali kada bih laički razmišljao, ja bih sada stavljao na spot, na kraće periode. S druge strane, iz Sandokanovog se posta (hvala!) vidi da se čak i legendarni DryShips, koji je do sada bio poznat po spotu, upustio u dvogodišnji ugovor za Panamaxe.

New Report

Close