Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Spancir,
prema tvom postu zakljucak je prodati atlantsku, zar ne?
Ovo je malo profinjeniji nacin drukanja
Spancir,
prema tvom postu zakljucak je prodati atlantsku, zar ne?
Ovo je malo profinjeniji nacin drukanja
Ameri izgleda bježe iz brodara Vaš link
[smiley2]
Ja ne izlazim ali neću više ni dokupljvat ATPL – ova igra iz dana u dan sa pokretom prema gore samo da se neko bolje iskrca ne ulijeva mi povjerenje, a mislim da će to i kupnju iscrpit pa će se na kraju povuć.
[smiley7]
Spancir, prema tvom postu zakljucak je prodati atlantsku, zar ne? Ovo je malo profinjeniji nacin drukanja
Nisi u pravu.
Točan odgovor glasi: prodavati ju je trebalo prije tjedan-dva , a ponovo kupovati ovih dana.
To sam i napravio , i ne samo s ovom dionicom , nego s dobrim dijelom portfolia.
Bilo je idealno vrijeme za short-selling na svim kvalitetnim dionicama, tko ima živaca.
Za to ih ipak treba manje nego za gledanje predizbornih spotova.
short’o si, daj mi molim objasni kako si radio tu fancy stvar?
[smiley2]
Ja ne izlazim ali neću više ni dokupljvat ATPL – ova igra iz dana u dan sa pokretom prema gore samo da se neko bolje iskrca ne ulijeva mi povjerenje, a mislim da će to i kupnju iscrpit pa će se na kraju povuć.
[smiley7]
Procitajte i reporte americke za njihove brodare – sve koje sam letimicno bacio oko su imali podbacaj u 3Q FI od ocekivanog. ATPL, nasuprot, nije imala podbacaja. Inace, slazem se s ovime sto je kolega Spancir napisao
short’o si, daj mi molim objasni kako si radio tu fancy stvar?
Prodaš ,pa nakon nekog vremena kupiš istu dionicu.
Ništa posebno , a izraz je uvriježen.U mom slučaju bez margina i ostalih fancy stvari…
Vrlo rijetko to radim.Nekad uspije , nekad ne – vidjet’ ćemo.
pa “druze” to ti nije short selling…. to ti je obicno “trejdanje” samo se pravis vazan[smiley1]
pa “druze” to ti nije short selling…. to ti je obicno “trejdanje” samo se pravis vazan[smiley1]
Točno. Za razliku od tebe.Gospodine.
Međutim ,takve stvari forumaše ne zanimaju ,pa se odjavljujem.
Točan odgovor glasi: prodavati ju je trebalo prije tjedan-dva , a ponovo kupovati ovih dana.
To sam i napravio , i ne samo s ovom dionicom
Fino je ovo znati, znači na forumu se piše o kvalitetnom poslovanju tvrtke rade se izračuni, procjene, vjeruje se u tvrtku i dionicu, a kad krene u crveno iskrcava se
[smiley2]
Znači nisu nas rušile samo drhtave ručice “novih i neiskusnih” kako se često voli napisati.
Nhf
– Šalim se, naravno da je sve dozvoljeno i da svatko radi sa svojim sredstvima na svoj način i nije dužan nikome polagati račune ali da je zanimljivo čitati – zanimljivo je (čak mnogo više od analiza )
Površni, brzopleti i neupućeni čitatelji (takvih na forumu ima k’o u priči) iz tvojih bi riječi mogli pomisliti da su drybulk-brodari na US-burzama ostvarili skoro pa nekakve gubitke. Dakle, itekako su ostvarili dobitke, ali neki od njih možda ne taaaako visoke kao što se očekivalo. Bez obzira koliko su očekivanja bila realna ili nerealna.
Evo lijepog primjera kako nepravda pada cijene nakon povećanja prihoda i utrostručenja dobiti nije pogodila samo ATPL (…a mislio sam kako se nelogičnosti događaju samo kod nas…[smiley2])
Diana Dives Despite Strong Earnings
It could be profit taking or concerns about the United States economy. Whatever the reason, shares of Diana Shipping dropped 5.3% Wednesday [color=blue]despite reporting that its third-quarter earnings tripled[/color].
The Greek dry bulk shipper’s net income soared to $50.4 million, or 78 cents per share, compared with $16.7 million, or 32 cents per share in the prior year. Its earnings included a $21.5 million gain from a vessel sale.
Diana’s voyage and time charter revenue soared 60% to $49.1 million from the same period last year. Time charter revenue is a sign of long term strength since charter contracts guarantee business.
CEO Simeon Palios attributed the company’s earnings jump to the strong market, careful management of its fleet, and the gain on the sale of an older vessel. “[color=blue]The dry bulk market remains firm and we continue to enjoy historically high levels of demand for the transportation of the commodities carried on the Diana vessels, in spite of iron ore contract negotiations[/color].”
In maintaining a bullish outlook on the company, Urs Dur, an analyst at Lazard Capital Markets, pointed out that Diana had chartered a modern Panamax ship, the Dione, for one year beginning January at a gross rate of $82,500 per day to Jiangsu Shagang of China, 188% higher than the Dione’s current contract. “We continue to see a bullish balance in 2008, with demand for dry bulk ships increasing at a faster pace than supply until 2009,” Dur said.
Dur reiterated his “buy” rating on Diana and increased his earnings per share estimate for 2008 to $3.09, up from $2.95.
Palios expects upcoming quarters to be strong as China, India, and other developing countries continue to grow economically, while at the same time the amount of supply in the dry bulk market is constrained by port congestion and the ton mile effect. As more dry bulk cargo is imported and exported from more regions, ton mileage grows, in effect constricting fleet size. Dry bulk ton mile demand is growing, which is bullish for dry buk shipping.
Ako nekoga zanima današnji komentar kretanja tržišta Marija Gatare u kojima tvrdi da fondovi ne dozvoljavaju snažniji pad burze:
http://www.seebiz.eu/hr/burze/ni-panike!-fondovi-vam-cuvaju-leda%3f!,2712.html
P.S. Primjetno je da je Gatara u međuvremenu od muke progovorio slovenski, haha!
(“Ni panike!” umjesto “Nema panike!”)