Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
evo preletio sam atlant bulletin. Onako od oka sve super. Spominju se kineske novogradnje koje ce doci u svibnju i nakon srpnja 2008…. sto se tice Vijetnamaca, plan je prvi u srpnju 2008, a onda svaka 3-4 mjeseca, uz opasku ako ne bude malih zastoja u isporuci opreme. hmmm…zivi bili pa vidjeli…. Lonza predvidja male poteskoce s vozarinama ali i ocekuje njihov dalji rast u 2008.
Znači: konzervativno – Kinezi druga polovica 2008. , Vijetnamci u 2009.
” Znači: konzervativno – Kinezi druga polovica 2008. , Vijetnamci u 2009.
ni meni nije jasno kako mogu navoditi da ce vijetnamce poceti dobivati i u srpnju 2008. a tek kobilica polozena. Mozda je caka u tome da se manji brod brze gradi (a HaLong je dosad bio zatrpan handyima za Brite pa nisu se mogli posvetiti Atlantskoj?)
ŠPANCIR:
”
” Znači: konzervativno – Kinezi druga polovica 2008. , Vijetnamci u 2009.
”
ni meni nije jasno kako mogu navoditi da ce vijetnamce poceti dobivati i u srpnju 2008. a tek kobilica polozena. Mozda je caka u tome da se manji brod brze gradi (a HaLong je dosad bio zatrpan handyima za Brite pa nisu se mogli posvetiti Atlantskoj?)
Ne znam kako to ide u HaLongu, ali do pred nekoliko godina Uljanik je radio 4-5 brodova godišnje. Budući da imaju dva navoza mogu dakle položiti 2 (iznimno 3 kobilice) uglavnom to znači da proizvodnja traje cca. 6 mjeseci od postavljanja kobilice. Dakle ovaj rok mi se ne čini uopće nerealan, naravno ovisi i koliko je opremljen brod pri porinuću…
…”Ne znam kako to ide u HaLongu, ali do pred nekoliko godina Uljanik je radio 4-5 brodova godišnje. Budući da imaju dva navoza mogu dakle položiti 2 (iznimno 3 kobilice) uglavnom to znači da proizvodnja traje cca. 6 mjeseci od postavljanja kobilice. Dakle ovaj rok mi se ne čini uopće nerealan, naravno ovisi i koliko je opremljen brod pri porinuću…
[/quote]
Korejancima je od polaganja kobilice do porinuća trebalo 2 mjeseca , a Kinezima 13.
Slutim kome su bliži Vijetnamci , ako im je od rezanja čelika do polaganja kobilice trebalo 16 mjeseci…….
Pokušavam skužiti što se događa i ne mogu.
Najvjerojatnije (osjećaj za feeling) već spominjani fond i njegov vlasnik
još namjeravaju izlaziti.
A mi još trebamo čekati da se ATPL vrati na staru slavu (3700).
Ne bi me iznenadilo da padne još jednom na cca 2800.
Imate li vi, poštovane kolege, taj osjećaj za feeling?
Evo k/p i link da provjeriš iskrcaj…http://investor.business.hr/stocks_list.html?exchange=ZSE&in_currency=HRK&order_by=nimi&dir=asc
moze k/p
Hvala
IZAŠAO NOVI BROJ ATLANT BULLETINA
Iz tiska je izašao Atlant bulletin br. 20
ATPL mi se sviđa kao firma – dokaz je i vrlo informativan Bulletin , gdje ne skrivaju informacije.
Značajan dio portfolia imam u ovoj dionici , i imat ću ga još dugo.Generalno nisam pesimist (argumente sam nadam se već objasnio u ranijim postovima) , ali trenutačna mi se situacija manje sviđa.
a)Indeksi kližu:
BPI – 38
BSI – 90
b)Novogradnje kasne.Kinezi još kako-tako , Vijetnamci očito u banani.
c)Jadran će izgleda biti na dokovanju bar 2 mjeseca.
Tek sam u Bulletinu primijetio da je i C.of Dubrovnik bio na dokovanju 20 dana u 4Q.
Strah me računati izgubljenu dobit (80 dana x ? ……USD plus troškovi dokovanja)
d) iz rečenica direktora DA-a …”kupovina još jednog zrakoplova bio bi prevelik teret za pozitivno poslovanje….sve planirane i neplanirane troškove pokrili smo vlastitim snagama…..” jasno je da se od njih ne može očekivati bitan (ili čak nikakav) doprinos neto-dobiti.
e) Faktor ludila burze također nije zanemariv.
Nadam se da su ove teškoće prolazne , a pravi dioničari moraju vjerovati u firmu i kad ne ide sve “kao po loju”.