Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
pa izgleda da se još može kupiti. i još jeftinije.
izgleda da sav špekulativni kapital čeka na optimi, hgspotu i građevinicma da potegnu, a kad ono svi u minus. 😀
jučer amerikanci dobrano potegnuli (broadri više nego dobro), a naši u lukama. izgleda da više nitko ne ferma dobre vijesti, valjda treba para za dar ženi, ditetu, babi, punici ili ko zna kome već.
al nasrali su par iljada na ask tamo negdi iza 1100 kako bi ekipa pomislila da se bježi.
je li vrijeme da i vas ”dvojica” napokon uletite? ili se čeka još niže?
ja vam prodam po 900 pa da prestanete drukat na dolje 😀
Hvala kolega bruker, hvala puno na velikodušnoj ponudi, al ipak imam ovih dana na oku bolji pick od atpl na 900.
ATPL se može tržiti iznad 1000 kn jedino i isključivo pri BDI-u iznad 6000 bodova jer je tek onda visokoprofitabilna. Ove razine vozarina su za mene čisti sell.
Brodarstvo je ciklički sektor pa nema baš puno razloga zašto bi se dionice firmi tržile iznad booka pri ovakvim vozarinama.
Prijatelju, beznadežan si slučaj i bojim se da ti ne može nitko pomoći, no evo ipak par natuknica za razmišljanje. Po meni 6 novih brodova iz flote ATPL (2 iz STX, 2 iz JES i 2 Vjetnamca) plus ova dva ugovorena u Kini i plaćena 60% vrijede cca. 200 dolara po dionici. Pa valjda i ona 2 product carriera ugovorena u STX, ostatak flote, hoteli, avioni, nova garažno-poslovno-stambena zgrada, 50% udio u vlasništvu putničke i pomorske agencije, keš na računu u Londonskom City vrijede dodatnih min.100 dolara po dionici. Naravno sve ovo ne znači da nećemo zaroniti na 900 ili čak i niže, čudna je ovo plitka i nelikvidna burza, sve je moguće. Dovoljno je sjetiti se ožujka 2009 kad je dionica vrijedila manje od dobiti po dionici za 2008.
ATPL se može tržiti iznad 1000 kn jedino i isključivo pri BDI-u iznad 6000 bodova jer je tek onda visokoprofitabilna. Ove razine vozarina su za mene čisti sell.
Brodarstvo je ciklički sektor pa nema baš puno razloga zašto bi se dionice firmi tržile iznad booka pri ovakvim vozarinama.
Prijatelju, beznadežan si slučaj i bojim se da ti ne može nitko pomoći, no evo ipak par natuknica za razmišljanje. Po meni 6 novih brodova iz flote ATPL (2 iz STX, 2 iz JES i 2 Vjetnamca) plus ova dva ugovorena u Kini i plaćena 60% vrijede cca. 200 dolara po dionici. Pa valjda i ona 2 product carriera ugovorena u STX, ostatak flote, hoteli, avioni, nova garažno-poslovno-stambena zgrada, 50% udio u vlasništvu putničke i pomorske agencije, keš na računu u Londonskom City vrijede dodatnih min.100 dolara po dionici. Naravno sve ovo ne znači da nećemo zaroniti na 900 ili čak i niže, čudna je ovo plitka i nelikvidna burza, sve je moguće. Dovoljno je sjetiti se ožujka 2009 kad je dionica vrijedila manje od dobiti po dionici za 2008.
[/quote]
Očito uprava nema pojma o vrijednosti ove dionice kada je prodaje na 1.000.
Ovdje ste podigli NAV na preko 2.000.Da li to znaći da je FI falsifikat.
Zar mislite da se uobičajeno djelomično plaćeni brodovi u izgradnji nisu prikazani kroz bilancu.
Uozbiljite se.Novi brodovi,nova zaduženja ,a ATPL je već sada dosta zadužena.
Atlantska plovidba ovu će godinu završiti s financijskim minusom od 5 do 6 milijuna američkih dolara, što je dobra vijest jer se na kraju prošle godine u njihovom financijskom planu predviđao minus za od 30 milijuna dolara. Na tradicionalnoj konferenciji za novinare koja se održava svake godine 15. prosinca, obilježavajući datum kad je Atlantska prije 53 godine preuzela svoj prvi brod, kapetan Ante Jerković istaknuo je kako je Atlantska ove godine preuzimanjem broda Sv. Vlaho zaokružila svoj program obnove flote te je sada prosječna starost njihovih brodova 7, 45 godina. – Dionica Atlantske krajem prošle godine imala je cijenu od 689 kuna dok je na današnji datum 1005 kuna, istaknuo je Jerković te dodao kako je ona najlikvidnija hrvatska dionica. AP u 2010. Ulazi s puno optimizma očekujući 12 milijuna dolara čiste dobiti.
Na konferenciji su sudjelovali članovi nadzornog odbora Atlantske kao i direktori tvrtki u većinskom vlasništvu AP. Dubrovnik Airline godinu će završiti s 2,5 milijuna eura gubitka, a razlog je teška kriza u zrakoplovstvu, napominje Jerković te dodaje kako je u usporedbi s rezultatima Croatia Airlinesa to još dobar rezultat, te kako se u slijedećoj godini očekuju bolji rezultati. Hilton Imperijal ove godine ostvario je nešto slabiji rezultat u odnosu na 2008., dok se u novoj godini nadaju održavanju ovogodišnjeg rezultata. Hotel Lapad s obzirom na okolnosti, postigao je zadovoljavajuće rezultate. – najveći naš uspjeh je promjena načina bukiranja, istaknuo je direktor Hotela Lapad Željko Miletić, rezultat je više od 50% individualnih gostiju što znači siguran dotok novca. Hotel je ostvario 40 tisuća noćenja, a najviše su ga posjećivali gosti iz Velike Britanije. Godinu će završiti u blagom minusu. Lučka agencija Atlant koja zapošljava svega 5 ljudi ostvarila je značajnu dobit u ovoj godini ostvarivši 551 uplovljavanja turističkih brodova u hrvatske, slovenske, crnogorske i albanske luke.
Putnička agencija Atlant u prošloj godini ostvarila je porast za 3,5%, a pogodovalo im je i zatvaranje poslovnice Croatia Airlinesa u Gradu, istaknula je direktorica Stanka Divizić. U vlasništvu Atlantske plovidbe od nedavno je i tvrtka Laus CC koja se bavi računalnim uslugama, a u ovoj godini je ostvarila dobit od oko 1 600 000 kuna.
Kapetan Jerković istaknuo je kako ja Atlantska prošle godine zaledila sve investicije izvan brodarstva, no da je papirologija za novu zgradu AP i marinu ispred Hotela Lapad pri kraju te da početak investiranja ovisi o rezultatima poslovanja u narednoj godini. Nakon konferencije djelatnicima AP koji u tvrtci neprekinuto rade 10, 20, 30, 35 i 40 godina dodijeljene su novčane nagrade i priznanja, a onima koji su ove godine napunili 30 godina radnog staža dodijeljena je i statua „Dobro more".
dubrovniknet team/K.F.
Hvala na vrijednim informacijama……