Nazalost, pojedinci se ovdje sve više gube i pisu takve gluposti da je to zalosno.
Fedya je, naravno, u pravu.
Evo malog isjecka, to je dovoljno za one koji vole ulagati u znanje.
Veleuvaženi kolega Sakai,
nemam namjeru niti u jednom trenutku dovoditi u pitanje vašu kompetentnost, i ovim putem se ispričavam što sam vas zaboravio uvrstiti pored ovih trojce kolega, ne pišete baš u zadnje vrijeme, pa sam vas, priznajem, zaboravio.. ali…
ako pažljivije pročitate prijepisku od početka bila je riječ o brojki očekivanih _porinutih_ brodova, a ne o order booku. Kolega Fedya se nadovezao na post kolege koji je komentirao broj _očekivanih porinutih brodova_. Nadam se da vam je jasna razlika između orderbooka i realno porinutih jedinica, gdje je samo u 2009 razlika već oko 50%. Nadalje, ako i pogledamo orderbook za 2010+2011 i dalje brojka nije 2500.
Dakle lijepo molim za izvor u kojem se govori da će realan broj porinutih novogradnji u 2010 i 2011 biti 2500.
Možete li mi Vi izaći u susret.
Srdačno Vaš,
GMB GUBERNATOR.
Ja negdje pročitao da će biti porinuto samo 250. Kad nađem link… ili je ta cifra samo za rasuti teret…
Točno, pročitao si prije par dana ovdje na forumu, a informacija potječe iz Novog Lista:
"Za trećemajce to znači posao na opremanju vrijedan 33 milijuna eura, i to u vrijeme krize zbog koje je u prvih deset mjeseci ove godine u cijelom svijetu ugovoreno samo 250 novih brodova što je samo 5 posto od novogradnji koje su se, primjerice, ugovorene tijekom 2007. godine."
http://www.novilist.hr/2009/12/12/-BB3-maj-AB-uspio-ugovoriti-novi.aspx
Članak je malo nedorečen jer ostaje nejasno za koje razdoblje je ugovoreno tih 250 novih brodova.
http://www.vjesnik.hr/Html/2009/05/11/Clanak.asp?r=sta&c=1
Dakle više od 1000 brodova če biti izrezano ove godine,bez crnog tržišta na koje još otpada oko 1000 brodova….s tim da je ovo jako stara vijest i pretpostavljam da su brojke još puno veće….pa tko voli nek proćita
pero ovdje se koliko ja vidim spominju brodovi koji bi trebali biti porinuti,a ne naručeni brodovi.Malo namjerno brkamo lončiće.Večina tih NARUČENIH brodova nikada neće ugledati svijetlo dana,a koliko če samo starih završiti u rezalištima.Dajte Fedya i Pero nekakav link gdje se to vaše veliko znanje može vidjeti?
Zasto bi vam davali linkove? Pa evo ja sam uzeo ove podatke iz najnovijeg izvjesca jednog od uglednijih svjetskih ship brokera, dakle relevantne i aktualne podatke. Za uzvrat dobijaju neki demagoski odgovori "bit ce rezanja, bit ce otkaza", bez ikakvih kontra argumenata ili linkova.
Ostale bedastoce necu niti komentirati. Da, znam i koliki je otprilike postotak otkaza novogradnji i dalje tvrdim da je Fedyina brojka bliza stvarnosti. bez ikakvih kontra argumenata.
Stoga mi je potpuno jasno zasto kolege ne zele postati linkove.
hm… ima li netko tko može poslati službeni izvor koji nalaže da će u 2010 i 2011 biti porinuto 2500 novih jedinica u dry bulk sektoru?
nadam se ne tražim previše… željan sam znanja, a tu smo da si međusobno pomažemo.
srdačno Vaš,
GMB GUBERNATOR
pero ovdje se koliko ja vidim spominju brodovi koji bi trebali biti porinuti,a ne naručeni brodovi.Malo namjerno brkamo lončiće.Večina tih NARUČENIH brodova nikada neće ugledati svijetlo dana,a koliko če samo starih završiti u rezalištima.Dajte Fedya i Pero nekakav link gdje se to vaše veliko znanje može vidjeti?
Zasto bi vam davali linkove? Pa evo ja sam uzeo ove podatke iz najnovijeg izvjesca jednog od uglednijih svjetskih ship brokera, dakle relevantne i aktualne podatke. Za uzvrat dobijaju neki demagoski odgovori "bit ce rezanja, bit ce otkaza", bez ikakvih kontra argumenata ili linkova.
Ostale bedastoce necu niti komentirati. Da, znam i koliki je otprilike postotak otkaza novogradnji i dalje tvrdim da je Fedyina brojka bliza stvarnosti. bez ikakvih kontra argumenata.
Stoga mi je potpuno jasno zasto kolege ne zele postati linkove.
[/quote]
I meni je sve jasno,nemaju linkove dakle ni dokaze.Da kolega vi ste u pravu samo to su naručeni brodovi,a ne isporučeni…
Ja negdje pročitao da će biti porinuto samo 250. Kad nađem link… ili je ta cifra samo za rasuti teret…
Točno, pročitao si prije par dana ovdje na forumu, a informacija potječe iz Novog Lista:
"Za trećemajce to znači posao na opremanju vrijedan 33 milijuna eura, i to u vrijeme krize zbog koje je u prvih deset mjeseci ove godine u cijelom svijetu ugovoreno samo 250 novih brodova što je samo 5 posto od novogradnji koje su se, primjerice, ugovorene tijekom 2007. godine."
http://www.novilist.hr/2009/12/12/-BB3-maj-AB-uspio-ugovoriti-novi.aspx
Članak je malo nedorečen jer ostaje nejasno za koje razdoblje je ugovoreno tih 250 novih brodova.
[/quote]
Bravo kolega. To je taj. Ja se nebi pretjerano pouzdao u cifru niti bi sa njom licitirao ali je bitno da je manje od proekcija. Proekcije i sami znate kako završe. Evo dva linka u rasponu od 2 godine i diametralno suprotna.http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4955014,00.html
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,3030827,00.html
http://www.vjesnik.hr/Html/2009/05/11/Clanak.asp?r=sta&c=1
Dakle više od 1000 brodova če biti izrezano ove godine,bez crnog tržišta na koje još otpada oko 1000 brodova….s tim da je ovo jako stara vijest i pretpostavljam da su brojke još puno veće….pa tko voli nek proćita
Da, bas kao sto sam i ja sam izradio onu tablicu a ne uzeo s nekog linka. Vjesnik je u pravu, evo ove godine je vec izrezano vise od 1000 brodova, ukupno preko 32 mil dwt. Doduse, na bulkere otpada 400 brodova – 12,380,922 dwt… a vi znate koji je to ukupni postotak tonaze svjetske bulk flote.
Eto, dosta besplatnih podataka za jedno podulje razdoblje i naravno, ulazimo u znanje.
Evo za one koji nesebično dijele svoje znanje na forumu, a istovremeno su željni znanja…
U listopadu je prognozirano oko 1200 brodova u rezalištu do kraja 2009.
Prva četiri mjeseca 2009 – 339 brodova, u usporedbi s 487 (od toga 3,1 mil dwt otpada na dry bulkere ili oko 40%) u 2008.
Ako nastave tako rezat ja ću imat posla i sa svojom pasarom. Odo u Kinu po koju kutiju robe,i tako lignje štekaju ove zime…
Ako nastave tako rezat ja ću imat posla i sa svojom pasarom. Odo u Kinu po koju kutiju robe,i tako lignje štekaju ove zime…
Možda je toplo more za lignjice ? Triba oni LNG instalirati da to malo oladi [lol]