Svi bivši zaposlenici ATPL dobili su po 1000 kn božićnice,eto još jedan dokaz o kakvoj se firmi radi
Lani u ovo doba
Week 50 2008 BDI 711
Week 50 2008 BPI 442
Trenutno
WEEK 50 2009 BDI 3.671 change since 2/1/09 +374,90%
WEEK 50 2009 BPI 3.795 change since 2/1/09 +602,78%
pa po nekim projekcijama u 2010 i 2011 bi trbalo bit porinuto više novih brodova nego u zadnih 10 godina skupa.
al jebiga, tako se mislilo 2007. prije krize kad se ugovaralo brodove, sad se misli malo drugačije i redom se otkazuju narudžbe( i atpl je jedva dočekao) a sve više brodova ide u otpis.
tome ide u prilog i BDI index koji je po futuresima, računajući na stanje kineskog gospodarstva i broj novopridošlih brodogradnji, sad trebao bit 1500, a gle čuda on je na 3500.
dakle, onaj wait and see aproach je jedini pravi. hvatajte val i jašite.
ili stojte na obali i gledajte kako mi ostali uživamo. s malim padovima 🙂
Ja negdje pročitao da će biti porinuto samo 250. Kad nađem link… ili je ta cifra samo za rasuti teret…
[/quote]
Je, kad bi se šalili.
Jednu nulu si ispustio.
2500 samo bulk 2010 i 2011.
[/quote]
Nisam siguran… kad nađem link… u glavnom manje od očekivanog.
pa po nekim projekcijama u 2010 i 2011 bi trbalo bit porinuto više novih brodova nego u zadnih 10 godina skupa.
al jebiga, tako se mislilo 2007. prije krize kad se ugovaralo brodove, sad se misli malo drugačije i redom se otkazuju narudžbe( i atpl je jedva dočekao) a sve više brodova ide u otpis.
tome ide u prilog i BDI index koji je po futuresima, računajući na stanje kineskog gospodarstva i broj novopridošlih brodogradnji, sad trebao bit 1500, a gle čuda on je na 3500.
dakle, onaj wait and see aproach je jedini pravi. hvatajte val i jašite.
ili stojte na obali i gledajte kako mi ostali uživamo. s malim padovima 🙂
Ja negdje pročitao da će biti porinuto samo 250. Kad nađem link… ili je ta cifra samo za rasuti teret…
[/quote]
Je, kad bi se šalili.
Jednu nulu si ispustio.
2500 samo bulk 2010 i 2011.
[/quote]
Dobro,ajde sad lijepo objasni tu jednu zaboravljenu nulu sa linkom gdje nalaziš tih 2500 novogradnji?To o čemu ti pišeš ne znaju ni najbolji poznavaoci i analitičari brodarskog sektora.Vjerovatnost za ovih 250 brodova je sto puta veća nego za 2500,ali ni to nemora biti istina jer još nitko nije izbacio valjane podatke,a ako ih netko ima neka se javi inače je nedopustivo da se iznose takve neprovjerene informacije.
Petka 75,100 1994 Port Talbot 26/30 Dec worldwide $26,500 Chart Not Rep 11/13 mos trading 26/11
pa po nekim projekcijama u 2010 i 2011 bi trbalo bit porinuto više novih brodova nego u zadnih 10 godina skupa.
al jebiga, tako se mislilo 2007. prije krize kad se ugovaralo brodove, sad se misli malo drugačije i redom se otkazuju narudžbe( i atpl je jedva dočekao) a sve više brodova ide u otpis.
tome ide u prilog i BDI index koji je po futuresima, računajući na stanje kineskog gospodarstva i broj novopridošlih brodogradnji, sad trebao bit 1500, a gle čuda on je na 3500.
dakle, onaj wait and see aproach je jedini pravi. hvatajte val i jašite.
ili stojte na obali i gledajte kako mi ostali uživamo. s malim padovima 🙂
Ja negdje pročitao da će biti porinuto samo 250. Kad nađem link… ili je ta cifra samo za rasuti teret…
[/quote]
Je, kad bi se šalili.
Jednu nulu si ispustio.
2500 samo bulk 2010 i 2011.
[/quote]
Dobro,ajde sad lijepo objasni tu jednu zaboravljenu nulu sa linkom gdje nalaziš tih 2500 novogradnji?To o čemu ti pišeš ne znaju ni najbolji poznavaoci i analitičari brodarskog sektora.Vjerovatnost za ovih 250 brodova je sto puta veća nego za 2500,ali ni to nemora biti istina jer još nitko nije izbacio valjane podatke,a ako ih netko ima neka se javi inače je nedopustivo da se iznose takve neprovjerene informacije.
[/quote]
Krivo je rekao Fedya? Pa slažem se, nije 2500, čak ih je više naručeno!
Šta napadate čovjeka bez veze? Izgleda da je ovaj forum pretplaćen samo na drukanje kako cijena atpl treba rast, a uporno se ignoriraju loše činjenice.
Da ljudi moji dragi, novogradnji je spremno ukupno preko 2500 za iduće dvije godine. Samo do kraja ove će ih bit oko 250, nagodinu prava bomba od 1300 komada, a onda još 1000 komada za dvije godine. Pa vi računajte kolko će trebat kinezi uvozit tereta da zadrže bdi na sadašnjih 3500.
Je, kad bi se šalili.
Jednu nulu si ispustio.
2500 samo bulk 2010 i 2011.
Kolega, molio bih vas link na taj podatak. Ukoliko ne navedete izvor ovog podatka smatrat ću da je u pitanju teška laž i biti prisiljen istu prijaviti HANFI.
Dakle molim izvor informacije gdje se navodi _najnovije_ stanje novogradnji za Bulk sektor za 2010 te 2011.
Ukoliko se pokaže da je taj podatak lažan i da je odstupanje od stvarne brojke veće od 50% , također ću biti prisiljen prijaviti Hanfi i moderatore koji su ovaj podatak pustili u medijski prostor.
Neću sad zauzimati previše prostora ali ću samo reći da na ovom topicu 90% ljudi nemaju pojma o brodarima niti o tome što se događa na tržištu.Jedan od njih je i kolega Gubernator.
I tu nema ničega lošeg sve dok se netko od tih 90% ne nađe meni soliti pamet a pojma nema.
Kao što sam već rekao ovdje ima par nas koji se razumijemo u brodare i mi uglavnom ništa ne pišemo jer nema potrebe za tim.
A ako želite saznati više ili pitajte ili se potrudite sami.
Ja nikakav link neću staviti dok ovaj što je rekao da dolazi 250 novogradnji ne stavi svoj link.
Ono što je zanimljivo je činjenica da kolega Gubernator nije osjetio potrebu da prijavi Hanfi kolegu koji je rekao da je broj novogradnji 250 bez linka, ali je osjetio potrebu da mene prijavi Hanfi zato što sam rekao da je taj broj 2500 bez linka.
Ponovit ću kolegi Gubernatoru da me slobodno može prijaviti Hanfi.
Jedva čekam vidjeti taj smijeh,ha,ha
Trenutno je situacija da nema evidencije koliko je brodova odkazano,po meni za 2010 i 2011 više od pola naručenih brodova neće zaploviti,za ovu godinu ostalo je neisporučeno 325 Drybulkera,a zaplovilo ih je 448,još dva tjedna do kraja godine i maximalno može još 10-tak brodova zaplovit
Neću sad zauzimati previše prostora ali ću samo reći da na ovom topicu 90% ljudi nemaju pojma o brodarima niti o tome što se događa na tržištu.Jedan od njih je i kolega Gubernator.
I tu nema ničega lošeg sve dok se netko od tih 90% ne nađe meni soliti pamet a pojma nema.
Kao što sam već rekao ovdje ima par nas koji se razumijemo u brodare i mi uglavnom ništa ne pišemo jer nema potrebe za tim.
A ako želite saznati više ili pitajte ili se potrudite sami.
Ja nikakav link neću staviti dok ovaj što je rekao da dolazi 250 novogradnji ne stavi svoj link.
Ono što je zanimljivo je činjenica da kolega Gubernator nije osjetio potrebu da prijavi Hanfi kolegu koji je rekao da je broj novogradnji 250 bez linka, ali je osjetio potrebu da mene prijavi Hanfi zato što sam rekao da je taj broj 2500 bez linka.
Ponovit ću kolegi Gubernatoru da me slobodno može prijaviti Hanfi.
Jedva čekam vidjeti taj smijeh,ha,ha
Kolega Fedya,
a tko ste vi da bi vam itko vjerovao da imate ikakvog pojma o brodarima? Registrirali ste se na forum prije mjesec i pol dana i sada ste odjednom samoprozvani brodarski stručnjak? Stvarno smiješno. Pa na osnovu čega bi netko smatrao da vi imate ikakvog pojma o brodartvu? Na osnovu toga što vi tako kažete? dajte kolega, pa nemojte biti smiješni.
Da je to napisao kolega Techman, ili kolega Gardist, ili kolega GERONIMO, ja ne bih imao za potrebu uopće se javljati.
Nadalje, otkud vam pada na pamet da ja nekome solim pamet? Ja o brodarima nisam kompetenan raditi ikakve projekcije jer nisam dovoljno upućen u tematiku i ni u kom trenutku nisam rekao da sam za to stručnjak. Jer nisam.
Ja sam samo tražio da izneseni podatak podkrijepite izvorom. Međutim više je nego očito da je ta brojka čista laž.
Što se tiće kolege koji je iznio broj novogradnji od 250, nisam osjetio potrebu reagirati iz razloga što se kolega sam od podatka ogradio u dva navrata kazavši da u isti nije siguran i da ne stoji iza toga.
Dakle još vas jednom javno pitam. Da li stojite iza podatka koji ste javno iznjeli? Da li ste sigurni u to? I da li ste u stanju vaše podatke podkrijepiti službenim izvorom?
Ukoliko niste, bit ću prisiljen iz moralnih i etičkih razloga ove forumske zajednice poslati službenu prijavu HANFI. Znam da je to smiješno, i da će ta prijava vrlo vjerojatno završiti u nekom košu za smeće, ali moja dužnost kao građanina Republike Hrvatske je tu prijavu poslati.
srdačno vaš,
GMB GUBERNATOR
Nazalost, pojedinci se ovdje sve više gube i pisu takve gluposti da je to zalosno.
Fedya je, naravno, u pravu.
Evo malog isjecka, to je dovoljno za one koji vole ulagati u znanje.
pa po nekim projekcijama u 2010 i 2011 bi trbalo bit porinuto više novih brodova nego u zadnih 10 godina skupa.
al jebiga, tako se mislilo 2007. prije krize kad se ugovaralo brodove, sad se misli malo drugačije i redom se otkazuju narudžbe( i atpl je jedva dočekao) a sve više brodova ide u otpis.
tome ide u prilog i BDI index koji je po futuresima, računajući na stanje kineskog gospodarstva i broj novopridošlih brodogradnji, sad trebao bit 1500, a gle čuda on je na 3500.
dakle, onaj wait and see aproach je jedini pravi. hvatajte val i jašite.
ili stojte na obali i gledajte kako mi ostali uživamo. s malim padovima 🙂
Ja negdje pročitao da će biti porinuto samo 250. Kad nađem link… ili je ta cifra samo za rasuti teret…
[/quote]
Je, kad bi se šalili.
Jednu nulu si ispustio.
2500 samo bulk 2010 i 2011.
[/quote]
Krivo je rekao Fedya? Pa slažem se, nije 2500, čak ih je više naručeno!
Šta napadate čovjeka bez veze? Izgleda da je ovaj forum pretplaćen samo na drukanje kako cijena atpl treba rast, a uporno se ignoriraju loše činjenice.
Da ljudi moji dragi, novogradnji je spremno ukupno preko 2500 za iduće dvije godine. Samo do kraja ove će ih bit oko 250, nagodinu prava bomba od 1300 komada, a onda još 1000 komada za dvije godine. Pa vi računajte kolko će trebat kinezi uvozit tereta da zadrže bdi na sadašnjih 3500.
[/quote]
pero ovdje se koliko ja vidim spominju brodovi koji bi trebali biti porinuti,a ne naručeni brodovi.Malo namjerno brkamo lončiće.Večina tih NARUČENIH brodova nikada neće ugledati svijetlo dana,a koliko če samo starih završiti u rezalištima.Dajte Fedya i Pero nekakav link gdje se to vaše veliko znanje može vidjeti?