Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
A kompa a bilo nešto utemeljeno ili ne. Ja ne vidim tako brzog oporavka u brodara. Daj bože da grešim ali još dugo dugo čemo se mučit na ovim razinama. Ove godine djed mraz nam ne nosi neki rast
[thumbsup]
It’s going to have to be a wait-and-see approach…
Dakle, prognoza je da nema prognoze. [embarass]
Biti ću vrlo kratak , klonite se dečki likova koji vam žele dobro na burzi. Njima je puno teže od osobnog gubitka gledati nečiji dobitak. "Dobre savjete" na pola stranice vam dijele najveći gubitaši.
A da će vam netko pomoći da kupite Mercedesa, ha ha ha…..i da vas onda gleda di se vozite u njemu ….. ha ha ha ha doviđenja.
[/quote]
MAJSTORSKI!!! Logika je u tvom postu izvršila salto mortale … kažeš da ne slušam druge koji mi žele pomoći,a ti se guraš i nudiš savjet koji uz sve to kaže da ne slušam savjete drugih. Ako te poslušam, onda te ne smijem slušati. Ako te ne poslušam, onda ću te slušati.
Jednostavno MAJSTORSKI!!!
Upomoć!
RIJEKA – Nakon poduže suše i loših vijesti, od kojih je posljednja da je njemački brodovlasnik NSC ipak raskinuo ugovor za car-carrier »Monte Carlo«, u »3. maju« su potpisali ugovor s norveškim brodarom Utkilen Chemtrans o dovršetku gradnje dva chemical tankera, uz još jedan u opciji.
Za trećemajce to znači posao na opremanju vrijedan 33 milijuna eura, i to u vrijeme krize zbog koje je u prvih deset mjeseci ove godine u cijelom svijetu ugovoreno samo 250 novih brodova što je samo 5 posto od novogradnji koje su se, primjerice, ugovorene tijekom 2007. godine.
Kako će ugovor o dovršetku chemical tankera za norvešku kompaniju u riječkom 3. maju nama pomoći.
Zanimljiv je ovaj podatak da je u svijetu ugovoreno svega 250 novogradnji brodova, u tih 250 brodova ulaze svi tipovvi brodova containeri, car-carieri, tankeri, bulkeri etc… prema tome prijetnje oštrim padom BDI (koji se odnosi samo na bulkere) radi velikog pritiska novogradnji i nisu toliko utemeljene.
Čekajte. 250 = 5% Koliko je onda x=100%. Netko kome matematika ide bolje nego meni. u 2007 godini. To što se ugovorilo tokom 2007 godine je tek započeto ili nije još niti u fazi polaganja kobilice.
pa po nekim projekcijama u 2010 i 2011 bi trbalo bit porinuto više novih brodova nego u zadnih 10 godina skupa.
al jebiga, tako se mislilo 2007. prije krize kad se ugovaralo brodove, sad se misli malo drugačije i redom se otkazuju narudžbe( i atpl je jedva dočekao) a sve više brodova ide u otpis.
tome ide u prilog i BDI index koji je po futuresima, računajući na stanje kineskog gospodarstva i broj novopridošlih brodogradnji, sad trebao bit 1500, a gle čuda on je na 3500.
dakle, onaj wait and see aproach je jedini pravi. hvatajte val i jašite.
ili stojte na obali i gledajte kako mi ostali uživamo. s malim padovima 🙂
Kinesko gospodarstvo izlazi iz krize, kao sto naslov kaze za ockivati je da i vozarine rastu ili barem ostanu na ovim razinama
Vaš link
pa po nekim projekcijama u 2010 i 2011 bi trbalo bit porinuto više novih brodova nego u zadnih 10 godina skupa.
al jebiga, tako se mislilo 2007. prije krize kad se ugovaralo brodove, sad se misli malo drugačije i redom se otkazuju narudžbe( i atpl je jedva dočekao) a sve više brodova ide u otpis.
tome ide u prilog i BDI index koji je po futuresima, računajući na stanje kineskog gospodarstva i broj novopridošlih brodogradnji, sad trebao bit 1500, a gle čuda on je na 3500.
dakle, onaj wait and see aproach je jedini pravi. hvatajte val i jašite.
ili stojte na obali i gledajte kako mi ostali uživamo. s malim padovima 🙂
Ja negdje pročitao da će biti porinuto samo 250. Kad nađem link… ili je ta cifra samo za rasuti teret…
Gledam malo najvećih 10 dioničara ATPL u SKDD pa me zanima da li netko zna kakva je bila situacija kod prva tri dioničara (HFP i Croatia osiguranje) prije podjele dividendnih dionica, odnosno da li su dividendne pridodane na prethodno stečene dionice.
Broj dionica i udio prva tri dioničara bi se nakon podjele dividendnih dionica trebao povećati, ali mi se čini da nije.
Nije vrag da i oni prodaju dividendne dionice ATPL ?
HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 10,03% 139.981,00 10,83% 151.179,00
ATLANTSKA PLOVIDBA D.D. (1/1) 9,53% 133.002,00 – –
CROATIA OSIGURANJE D.D. 4,92% 68.681,00 5,32% 74.175,00
CROATIA OSIGURANJE D.D. (1/1) 4,92% 68.680,00 5,32% 74.174,00
USKOKOVIĆ ŽELIMIR 4,21% 58.701,00 4,83% 67.410,00
VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO 3,58% 50.000,00 3,66% 51.013,00
PBZ D.D. 3,53% 49.193,00 3,61% 50.326,00
JERKOVIĆ ANTE 3,22% 44.868,00 3,76% 52.470,00
LONZA VLAHO 3,14% 43.842,00 3,47% 48.362,00
ŠMOK DAMIR 2,15% 29.965,00 2,32% 32.362,00
PBZ D.D./STATE STREET CLIENT ACCOUNT – – 1,88% 26.236,00
49,23% 45,00%
promjene od 10.08. do danas
promjene od 10.08. do danas
Sad je sve puno jasnije, hvala !
pa po nekim projekcijama u 2010 i 2011 bi trbalo bit porinuto više novih brodova nego u zadnih 10 godina skupa.
al jebiga, tako se mislilo 2007. prije krize kad se ugovaralo brodove, sad se misli malo drugačije i redom se otkazuju narudžbe( i atpl je jedva dočekao) a sve više brodova ide u otpis.
tome ide u prilog i BDI index koji je po futuresima, računajući na stanje kineskog gospodarstva i broj novopridošlih brodogradnji, sad trebao bit 1500, a gle čuda on je na 3500.
dakle, onaj wait and see aproach je jedini pravi. hvatajte val i jašite.
ili stojte na obali i gledajte kako mi ostali uživamo. s malim padovima 🙂
Ja negdje pročitao da će biti porinuto samo 250. Kad nađem link… ili je ta cifra samo za rasuti teret…
[/quote]
Je, kad bi se šalili.
Jednu nulu si ispustio.
2500 samo bulk 2010 i 2011.